FotoCD OBT1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jochem - SOHC4

MF veteraan
24 apr 2002
4.290
1
Is er nog iemand mee bezig, of wordt dat niks? Anders wil ik mezelf wel opwerpen als cd-createur der OBT1 (wellicht in combinatie met OBT2?)
 
mail effe naar coolroger, reclamedoos@hot.mail.nospam.com, met de juiste punten en nospam's ertussenuit gelaten :)

Hij heeft eea al op CD staan volgens mij..
 
Ik heb ook wel belang bij de foto's van 1&2 op cd. (aangezien we te laat waren voor OBT-2, dankzij een of ander figuur dat graag binnendoor wou rijden vanuit hengelo)
 
Ik vinnut ook wel een goed idee om de route-kaartjes van toer 1&2 op de cd erbij te plakken.

Dan kunnen later onze kleinkinderen op hun electro-hoover-bikes de routes nog eens gaan rijden. ;) (Of gewoon wij zelf op onze brikken die dan gewoon nog steeds rijden. 8-) )
 
aangezien we te laat waren voor OBT-2, dankzij een of ander figuur dat graag binnendoor wou rijden vanuit hengelo

Da's balen.

Maar je hebt gewoon je eigenste brikketoertje gereden toch? ;)
 
Ja, is wel jammer inderdaad. Had je om 6.30 uur moeten vertrekken, Veghel is best ver weg :P

Volgende keer maar weer (zonder die binnendoorrijder, of wel op tijd weggaan :) )
 
...
Maar je hebt gewoon je eigenste brikketoertje gereden toch? ;)

Reken maar, 350 km binnendoor met 5 motoren :9 .

Totaal zo'n 2 liter olie getankt :P

Geen uitgevallen motoren overigens :? , alleen een losse kettingbescherming en een GS750 die continu backfires gaf via de inlaat.

Volgende keer gaan we voor 9:00 weg en rijden we alleen nog maar snelweg tot we er zijn :r '( .
 
Op maandag 29 juli 2002 12:20 schreef jkoehorst het volgende:Reken maar, 350 km binnendoor met 5 motoren :9 .
Met spocky erbij, had de brikketoer dus 28 motoren kunnen tellen ipv. 22. Da's pas lekker. :9

En aan kwaliteit ipv. kwantiteit ook geen gebrek IMHO.
 
Op maandag 29 juli 2002 12:20 schreef jkoehorst het volgende:Reken maar, 350 km binnendoor met 5 motoren :9 .

Totaal zo'n 2 liter olie getankt :P

(knip)

2 liter olie op 350 km??? Sjeezus, heb je een tankauto binnen handbereik ofzo???? :P Toch maar eens een ander blokkie zoeken, of een heel ander brik? :)
De BMW heeft d emeeste olie binnen gehouden, slechts ongeveer 0,25 liter op de laatste 80 km, is wel netjes dus :)
 
2 liter olie op 350 km??? Sjeezus, heb je een tankauto binnen handbereik ofzo???? :P Toch maar eens een ander blokkie zoeken, of een heel ander brik? :)
De BMW heeft d emeeste olie binnen gehouden, slechts ongeveer 0,25 liter op de laatste 80 km, is wel netjes dus :)

ehwww, de olie, was die voor de brik, of voor de bestuurder? :+
 
Ik heb contact gehad over de foto cd. Mail de evt. aanwezige foto's maar naar mij
mail.gif
(grootte maakt niet uit (adsl). Ik ga een combinatie cd'tje van obt 1 en 2 maken. P.S. Bierelier: zou je mij de foto's van obt1 ook kunnen mailen? Thanks!

(sorry voor de crosspost. wellicht ten overvloede)
 
Ik heb contact gehad over de foto cd. Mail de evt. aanwezige foto's maar naar mij
mail.gif
(grootte maakt niet uit (adsl). Ik ga een combinatie cd'tje van obt 1 en 2 maken. P.S. Bierelier: zou je mij de foto's van obt1 ook kunnen mailen? Thanks!

(sorry voor de crosspost. wellicht ten overvloede)
'k heb hier ook nog een paar foto's van obt1, rolletje is net ontwikkeld,gemaakt met een ouderwetse spiegelreflex, 'k zal ze van de week inscannen en mailen, 'k heb namelijk op dit moment geen webspace ter beschikking :)
 
'k heb hier ook nog een paar foto's van obt1, rolletje is net ontwikkeld,gemaakt met een ouderwetse spiegelreflex, 'k zal ze van de week inscannen en mailen, 'k heb namelijk op dit moment geen webspace ter beschikking :)

Alvast bedankt! Zie ze wel verschijnen. Scan ze liefst op 300 dpi in. Dat geeft een prima resultaat en niet ál te groete bestanden.
 
Ik ook maar effe crossposten dan: op mijn site staan er ook nog een handvol van OBT1 :)
 
2 liter olie op 350 km??? Sjeezus, heb je een tankauto binnen handbereik ofzo???? :P Toch maar eens een ander blokkie zoeken, of een heel ander brik? :)
De BMW heeft d emeeste olie binnen gehouden, slechts ongeveer 0,25 liter op de laatste 80 km, is wel netjes dus :)

Nee, valt wel mee. 2 liter op 5 brikken a 350km -> 2 liter op 1750km.

Olieverbruik van mijn brikje lag in de vakantie op 1:1000 (4Mm, 4 liter). Behalve snelweg, 1:300 '( .

En ik ben idd al op zoek naar een nieuw brikje :) .
 
Volgens mij heb ik alles van OBT1 binnen. Mail me ajb alleen nog OBT2 spul. Bedankt!
 
OK ik laat in dit topic wel even weten hoe het er mee staat en als er vorderingen zijn!
 
Ik heb nog wel de CD met de foto's van Triker. Stuur je adres maar, stuur ik die wel naar je op.

Ik weet natuurlijk niet wat Roger nog meer erop had gezet :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan