Fotograaf gezocht voor maken actiefoto's Assen

AstarS'89

MF veteraan
7 feb 2007
2.897
0
Is er een liefhebber van fotograferen hier op het forum, die woonachtig is in de omgeving van Assen die het een keer leuk vind om wat mooie actie foto's te schieten van mij en mijn kameraad?

Zo ja, graag pm ! Het lijkt mij wel gaaf om een hele reeks mooie foto's te hebben van mij en mijn FZ8

:Y

*O*
 
19 april toevallig... Tijdens de landelijke motordagen ..

maar bedoelde meer op de open bare weg, in een mooie bocht. ;)

Of beide natuurlijk :+ ;)

de bocht achter het circuit bijv :] 8-)

met de camera in de aanslag liggen op een klaverblad lijkt me net ff te ... *D



maar ik doe alleen OP het circuit actieplaatjes maken

IMG_6244-Border_zpsb7c4dfa8.jpg
 
de bocht achter het circuit bijv :] 8-)

met de camera in de aanslag liggen op een klaverblad lijkt me net ff te ... *D



maar ik doe alleen OP het circuit actieplaatjes maken

[afbeelding]

Ziet er wel supergaaf uit zeg :Y achter het circuit zitten mooie bochten inderdaad... De oude noordlus is ook regelmatig 'open' ... Als jou dat leuk lijkt om binnenkort als je tjjd hebt een keer een uurtje wat plaatjes te schieten... Lijkt me erg tof! :) :]
 
Ik woon zelf in Assen, maar ben geen fotograaf, nog niet eens amateur, dus verwacht niet te veel.

Als je gewoon wat kiekjes wilt hebben neem ik m'n smartphone wel ff mee. Als je zelf een redelijke camera hebt is dat natuurlijk beter.
 
Ik woon zelf in Assen, maar ben geen fotograaf, nog niet eens amateur, dus verwacht niet te veel.

Als je gewoon wat kiekjes wilt hebben neem ik m'n smartphone wel ff mee. Als je zelf een redelijke camera hebt is dat natuurlijk beter.

Heb ikzelf ook gedaan al... Alleen wil echt wat mooie kiekjes met een goede camera.. Thnx anyway :Y
 
Als je naar Rotterdam komt kan ik je wel helpen aan een serie mooie foto's! Tis alleen niet in de buurt :)
 
Update :+ :+ :

[afbeelding]

Maar als je echt een circuitfotograaf zoekt, moet ik je teleurstellen...



Ik zoek geen circuitfotograaf hoor, maar iemand met een goede camera die leuke kiekjes kan maken, gewoon op de (openbare) weg :Y .... zoals dat inderdaad!! Erg mooie foto!! :} :Y 8-)

Harderwijk is ook direct weer anderhalf uur rijden... verrek... haha
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen week met mijn telefoon wat leuke foto's gemaakt, alleen daar ontbreekt het gewoon aan keiharde 'camerakwaliteit' ..... ff 2 voorbeeldjes! :Y
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan