Fotograaf Lekdijk?

MarcG

MF'er
11 feb 2020
131
131
Wat een weer! Vanmorgen mooi rondje gemaakt op de motor (Husqvarna Svartpilen 401) en werd onderweg op de Lekdijk onder schot genomen door een fotograaf 😁 Ben benieuwd of het iemand van hier is? Fotograaf was tevens motorrijder gezien het motorpak.
 
@Remco met een K Ik heb me laten vertellen dat je niets naar ze hoeft over te maken als je dat niet wilt. Al komt er dan wel een keer een moment waarop je denkt dat de baas een foutje heeft gemaakt, door maar de helft van je salaris te storten :+
 
Ah top! Thanks!
Hoop dan dat het Olaf was en geen agent :+ wordt anders dure foto ben ik bang 😅
Idd!
Het verschil tussen de foto door een agent genomen, en een foto door Olaf genomen is,
- De foto van de agent maakt niet de agent, maar de staat rijk. Dat terwijl de foto nergens op lijkt, en jou alleen maar slechte herinneringen geeft.
- Een foto genomen door Olaf, daar wordt Olaf zelf rijk van, en de staat krijgt er (zo goed als) niets van :+ , dus :t
En die foto is haarscherp, die koester je, en hang je ergens op in huis, bij voorkeur waar je motor staat.
 
▪︎gewist ▪︎fout topic▪︎
(was een bericht voor het treinmachinisten topic, maar zat per ongeluk hier)
 
Laat eens zien dan :Y
Lekdijk_Svartpilen401.jpg
 
Idd!
Het verschil tussen de foto door een agent genomen, en een foto door Olaf genomen is,
- De foto van de agent maakt niet de agent, maar de staat rijk. Dat terwijl de foto nergens op lijkt, en jou alleen maar slechte herinneringen geeft.
- Een foto genomen door Olaf, daar wordt Olaf zelf rijk van, en de staat krijgt er (zo goed als) niets van :+ , dus :t
En die foto is haarscherp, die koester je, en hang je ergens op in huis, bij voorkeur waar je motor staat.
Olaf rijk? Dat zou ik hem ontzettend gunnen (en ieder ander).

Maar niet onze (r)overheid.
 
Dat is wel jammer aan zijn manier van foto's maken. De foto's zijn haarscherp, maar missen echt de beleving en snelheid. Het zijn allemaal vrij saaie foto's waarop het inderdaad lijkt alsof je gewoon stil staat.
 
Die fotograaf viel mij ook al op! Helaas zit mijn foto van 21 februari er niet tussen
 
Dat is wel jammer aan zijn manier van foto's maken. De foto's zijn haarscherp, maar missen echt de beleving en snelheid. Het zijn allemaal vrij saaie foto's waarop het inderdaad lijkt alsof je gewoon stil staat.
Dat is natuurlijk het compromis, met meer snelheid kan hij de scherpte niet garanderen.
 
Nee, ik sta niet stil/geparkeerd.... _O-
LOL, maar het lijkt wel zo. Je kunt een hele snel fototoestel hebben, maar dit geeft geen snelheid weer. Kwestie van instellen op TV (niet dat welbekende "kastje met snoer".
Dat is wel jammer aan zijn manier van foto's maken. De foto's zijn haarscherp, maar missen echt de beleving en snelheid. Het zijn allemaal vrij saaie foto's waarop het inderdaad lijkt alsof je gewoon stil staat.
Precies, dat is nu jammer. Zijn mooie foto's (en ik ken Olaf).
Dat is natuurlijk het compromis, met meer snelheid kan hij de scherpte niet garanderen.
Nope, is geen compromis. Scherpe foto's kan iedereen maken. Maar niet iedereen kan foto's weergeven met actie en scherp (echt niet heel moeilijk).
 
Je kunt daar niet hard rijden....
Klopt, dat stuk waar hij staat niet. Scherpe, smalle bocht. Maar je hoeft ook niet heel hard te gaan voor een leuke actie foto. +/- 60km/h levert al een leuke foto op waarin de snelheid van de motor echt wel naar voren komt. De lekdijk heeft meer mooie punten met open lange bochten waar je mooie foto's maken.

Maar goed, mij niet gezien. Hartstikke leuk dat hij het doet en je hoeft de foto ook niet te kopen als je dat niet wilt.

Ik heb wel een foto aangeschaft van hem, gewoon voor de leuk.
 
Nope, is geen compromis. Scherpe foto's kan iedereen maken. Maar niet iedereen kan foto's weergeven met actie en scherp (echt niet heel moeilijk).
Ik denk dat @RonP bedoeld dat je foto's met "snelheid" krijgt door je sluitertijd langer te pakken. Nadeel daarvan is dat je ook sneller bewogen foto's krijgt en met je onderwerp mee moet bewegen. En dus lever je in op scherpte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan