fotograaf

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
er zijn nog al wat mensen die een mooie foto van zich zelf willen hebben.
is het niet wat om een x een freelance fotograaf x een middag op een klaverblad of (het liefst op onze speelplaats zutphen) in de berm te leggen.
en wat zou zo,n man vragen voor een uurtje schieten?
 
weet je, dat is helemaal geen gek idee.
Denk wel dat zo'n figuur aardig wat vraagt, een vriend kwam daar pas achter toen hij ging trouwen. Maar waarschijnlijk kent wel iemand op het forum iemand die dat voor weinig wil doen.... :)
 
Moet je Adje Kievit maar eens vragen. Is vast in voor zo'n stunt (doordeweeks, als ie niet naar het circuit moet). Is professional en heeft er de juiste gereedschappen voor (lenzen etc.)

Je betaald gewoon per foto (zo rond de 2, 50 Euro/stuk). Misschien iets meer omdat ie speciaal moet komen opdraven, of je doet het bij HEM in de buurt.......gewoon even bellen!!

Ik zou wel meerdere rijders bij elkaar proberen te krijgen voor hem...

Tel. 0180-410848 of
0180-465677
 
Als je een actie foto wil, laat het me gerust weten, zekers als je in de buurt van prov Utrecht of Gelderland bent... beloof nix, maar wil altijd wel proberen om er een leuke foto van te maken. Voorbeeldje hebben van foto's? Kijk maar eens op m'n website :} Enne kosten zijn, als de foto mooi is wil ik h'm plaatsen op m'n website. :z
 
Vind het echteen heel goed idee wil graag en mooie actie foto van mijzelf..
Klaverblad hoevelaken is ook wel mooi om foto's te maken. ZutFUN misschien ook maar ben daar nog niet geweest neem daar volgend weekend wel een kijkje als er meerdere van het forum gaan.
 
Je betaald gewoon per foto (zo rond de 2, 50 Euro/stuk). Misschien iets meer omdat ie speciaal moet komen opdraven
Reken maar op 4 a 5 euro per stuk.
Op de MFCD moest ik voor 4 foto's iets van 16 euro betalen.
Ze zijn het geld wel waard :)

Maar dan moet ie op Hoevelaken komen.
 
Ik wil op de baars na mijn vakantie!!! best wel foto's maken op het ouderwetse filmrolletje. De apparatuur heb ik er ook wel voor denk ik
Canon EOS50E met 80-200 1:2,8 L Lens. rolletje van 36 foto's in 3,5 sec volschieten is geen probleem.

Fuji 400 erin en knippen maar. Kosten? Geen idee. Als ik het rolletje en de ontwikkelkosten eruit heb vind ik het best. Laat maar ff wat weten.

ervaringen als sportfotgraaf bij het Hockey en tijdens concerten (north sea Jass enzo)
 
Ik wil op de baars na mijn vakantie!!! best wel foto's maken op het ouderwetse filmrolletje. De apparatuur heb ik er ook wel voor denk ik
Canon EOS50E met 80-200 1:2,8 L Lens. rolletje van 36 foto's in 3,5 sec volschieten is geen probleem.

Fuji 400 erin en knippen maar. Kosten? Geen idee. Als ik het rolletje en de ontwikkelkosten eruit heb vind ik het best. Laat maar ff wat weten.

ervaringen als sportfotgraaf bij het Hockey en tijdens concerten (north sea Jass enzo)

Hé Joe! Kun je dan mij nog schuiner op de foto zetten als ik een bochje trek :+
 
Triker kan inderdaad gave pics maken!!

Ik wil het ook wel eens doen, heb alleen geen digicam dus de verwerking duurt iets langer :P Zal niet vantevorem beloven dat alles goed gaat, maar ik kan wel redelijk fotootjes maken dus ik geef mezelf een aardige kans :)
 
Zelf kan ik geen foto's maken , maar ik zal zeker van de partij zijn.
Ben wel in voor een mooie actiefoto van mezelf.
 
Ik ga voor kieviet!! die kan het echt top!

kijk deze is ook van hem:
4562

echt mooi genomen!!
 
Ja ik vind het ook een goed idee k zou ook wel een paar leuke actie foto,s willen
napo heeft laatst van rene randy en mij
ook een aantal mooie foto,s gemaakt waar ik al
zeer goed over te spreeken was
 
Wie was trouwens die gozer met de ducati monster die tijdje geleden foto's heeft gemaakt op het circuit op rondweg zutphen? Hij was er met maatje met ducati 916 en werkte volgens mij bij safe in almelo. Als het goed is heeft hij hele mooie foto's van mij met de mille gemaakt , en heeft waarschijnlijk ook een gehoorbeschadiging ;) opgelopen toen ik zo'n 1/2 meter langs hem reed. Hij lag op zijn buik in het gras. Laat ff weten wie het is en of hij de foto's al ontwikkeld heeft. Ik koop ze gelijk!
 
Een goed idee!
Mijn broertje is fotograaf en rijdt zelf ook, dus... wie weet. Heb alleen geen idee wat ie vraagt (is momenteel ook nog op vakantie kan dus niet navragen). Jullie horen het nog wel! :]
 
Behalve veel it-ers en uiteraard motorrijders, zijn er dus ook een aantal professionele en amateur fotografen onders ons.

Voor elke speelplaats in NL dus wel een fotograaf beschikbaar.

Iig Brabant--> ikzelf,en nog 3 anderen
PPP--> Vul ff je naam in
Zutfun --> ff vergeten

Nah, binnenkort dus weer vele fototjes.
 
Moet je Adje Kievit maar eens vragen. Is vast in voor zo'n stunt (doordeweeks, als ie niet naar het circuit moet). Is professional en heeft er de juiste gereedschappen voor (lenzen etc.)

Je betaald gewoon per foto (zo rond de 2, 50 Euro/stuk). Misschien iets meer omdat ie speciaal moet komen opdraven, of je doet het bij HEM in de buurt.......gewoon even bellen!!

Ik zou wel meerdere rijders bij elkaar proberen te krijgen voor hem...

Tel. 0180-410848 of
0180-465677

Ad heeft doordeweeks nog meer te doen dan in het weekend, hij loopt alle circuitdagen af en daarnaast ook nog auto's zo hier en daar. Maar proberen kan altijd natuurlijk, hij's super geschikt. Heb ook erg mooie plaatjes via hem.
 
Mocht er geen fotograaf te vinden zijn die het voor een habbekrats wilt doen, of als het niet wilt lukken met mensen van M-F.
Ik ben in bezit van een Canon EOS 3000 en heb een 2 tal lenzen met een flinke zoom. Ik wil best wel eens proberen om snelle actie foto's te maken.
Alleen lijkt met mij een beter idee om foto's te schieten op een andere plek dan Hoevelaken. Het kan daar namelijk erg drukjes zijn en dan zitten die koekblikken alleen maar in de weg. Ik denk dat er wel meer mooie bochten te vinden zijn...
Ik hoor het wel ;)
PS: de kosten worden door iedereen gedeeld die die dag aanwezig zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan