Fotografen

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
40
Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden

Ik reed net terug uit Hoogeveen bleek er een ernstig ongeluk gebeurt te zijn bij de afslag Hardenberg (auto en vrachtwagen op/in elkaar)

Het ongeluk was net gebeurd ambulance/politie en de brandweer waren bezig met de mensen uit het wrak te halen

Staat er een legertje fotografen bij die bijna op de achterbank van de verkreukelde auto gingen zitten om maar zo mooi mogelijke foto's te krijgen

Hier walg ik dus echt van :r :r :r :r :r :r

Die gasten zijn zo respectloos bezig, volgens mij hebben ze het liefst dat het bloed nog op de lens komt

Laatst bewerkt:

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Op dinsdag 25 juni 2002 18:36 schreef Daniel Leenders het volgende::^
Das toch het zelfde als die foto die in de couranten stond, van Pim Fortyn die stervende was.. :r walgelijk

Houd daar niet zo van :(

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.574
18
41
Hellevoetsluis
Je hebt dus verschil tussen een fotograaf en een muskiet. Zolang men de hulpdiensten niet in de weg loopt en men zich een beetje normaal opsteld, zie ik het probleem niet zo...

edraket

MF veteraan
12 dec 2001
10.143
0
wijk bij duurstede
www.motorfreaks.nl
het is net als die sensatieprogramma's op SBS of Urine. 112-weekend en dat soort pulpprogramma's. Ze staan gewoon de hulpdiensten in de weg om maar sensationele beelden te kunnen maken. ik :r op dat soort journelastiek

Meeste mensen willen sensatie, zit nou eenmaal
in de aard van het beestje.
Zo zijn veel dingen te verklaren(oorlogen aanslagen).
Maar is volgens mij niks mis mee zolang mensen niet gaan klagen over de gevolgen van die sensatiezucht of iets/iemand anders de schuld geven.

zxr-,4jekko

Die hard MF'er
18 jun 2002
560
0
36
Vlaardingen
net bij vlaardingen ongeluk gezien : 2 motoren waarvan een goed in elkaar en een beschadigde auto !!! Als jouw dat gebeurt wil jij echt nie die irritante lui die heel de tijd staan te flitsen !!!

Fastcruiser

MF veteraan
Donateur
14 aug 2001
10.830
77
Bezoek site
Vroeger waren ze nog irritanten (filmploegen e.d.), tegenwoordig lopen ze niet meer echt in de weg bij een uitruk, dus dat scheelt weer.

Niettemin is het soms wel erg wat ze allemaal op de foto willen zetten...maar ja, zolang ze niet hinderen... anders krijgen ze wel een douw of zo, want daar kan ik dus echt niet tegen.

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Ja en Nee, iedereen wil weten wat er gebeurd is! Hoe erg ook. Iedereen kijkt toch naar het jounaal?

En nog een voorbeeld, als er op een plek herhaaldelijk zwaren ongelukken gebeuren en dat komt steeds in het nieuws dan gaat Nederland klagen en zeuren over die gevaarlijke situatie. Met gevolg: er wordt snel een oplossing gevonden.

Maar een beetje respect is en blijft wel belangrijk.

Het is zoooo tweeledig.

Santtu Pikkarainen

MF veteraan
29 okt 2001
4.476
1
48
Ermelo
Die walgelijke foto's van Pim Fortuijn zijn al genoemd. Maar ik walg ook van die beelden bij het journaal van varkens en koeien in de grijpers zodra het woord MKZ valt. Als er in Papoea Nieuw Guinea MKZ is, zien we hier al weer onterrecht afgemaakte varkens in de grijpers hangen. Smerige sensatiepers, dat is het!

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Bezoek site
het is net als die sensatieprogramma's op SBS of Urine. 112-weekend en dat soort pulpprogramma's. Ze staan gewoon de hulpdiensten in de weg om maar sensationele beelden te kunnen maken. ik :r op dat soort journelastiek
Volgens mij zijn daar tegenwoordig afspraken over. Of heb je zelf ervaring met pers die in de weg staat :?

The Laus

MF'er
23 mei 2002
100
0
net bij vlaardingen ongeluk gezien : 2 motoren waarvan een goed in elkaar en een beschadigde auto !!! Als jouw dat gebeurt wil jij echt nie die irritante lui die heel de tijd staan te flitsen !!!
Wel als je er geld voor vraagt, met eenbeetje mazzel kun je dan een nieuwe motor kopen.

Maar inderdaad het is klote als ze daar staan en ze zijn aan het flitsen terwijl jij echte pijn hebt.
Dan kunnen ze wel de pot op inderdaad :j