Fotootje van m´n verse ZX6R !

Groen / Zwart ?

Ik heb me drie slagen in de rondte getwijfeld.

Maar in Zwart geeft ie net ff meer die High-Tech uitstraling.

Na een proefrit op een volledig ingereden fiets was ik al snel verkocht.

Wat ik vooral top vind is de voorkant, wat kun je sturen met dit ding, het geluid, voor een standaardbrommert komt er een geluid uit dat is om het koud van te krijgen en de looks.

Ook nog getwijfeld over de R6 en een beetje over de CBR600RR. De laatste viel toch wel snel af. Te hoog "Mecano-gehalte". Schijnen ook niet zo lekker te verkopen hoor ik.
 
mega fiets!!! (net dezelvde als de mijne )
gewoon je plaathouder verwijderen en dan is ie af! ik heb ook nog een stuurdemper laten monteren. als hij ingereden is zul je wel begrijpen waarom.
 
kie kawarijders hebben ook altijd wel wat te zeiken he!!! :+
blijft raar volk

Echnie... :+

Érg mooi in deze kleur!! (en ja, ook in het groen, maar zelf zou ik ook voor zwart gegaan zijn als ik de mogelijkheid kreeg zo'n ZX6 uit te kiezen...)
 
Ach'ja wat moet ik hierop zeggen.........topfiets niet meer dan dat,veel fun ermee.
 
Zeker een super fiets.
Wat een plaatje geweldig. Financieel niet aan mij besteed :X
succes ermee :]
 
Op maandag 09 juni 2003 09:07 schreef Twijfelaar2003 het volgende:
.....lap tekst.... en een beetje over de CBR600RR. De laatste viel toch wel snel af. Te hoog "Mecano-gehalte". Schijnen ook niet zo lekker te verkopen hoor ik.

Mooie fiets hoor die kawa.

Maar waar haal je het mecano gehalte vandaan?? en niet lekker verkopen?? de volgende lading wordt begin 2004 verwacht......ze zijn niet aan te slepen.

Maar goed. Veel fun met je machine en houd het rubber eronder svp ;)
 
dik hoor .... have fun dr mee


jammer dat de zx9r niet de zelfde looks heeft, anders had ik hem ook gekocht.. maar dan wel groen, of die nieuwe kleur orangje is ook VET!
 
Dashboardje is inderdaad wel ff wennen. Toerental lees je minder snel af dan analoog. Ik las in de laatste Kicxstart "Casio G-Shock-achtig". Daar zit wel wat in. Doet ´m natuurlijk goed bij de jongens die 1 tank per jaar verrijden en op verjaardagen ´m ff laten brullen voor de zwagers....

Ik reed ooit een middagje op een VTR SP1 (heeeeleeeemaaaaaal fantastisch) die ook zo´n dig. toerentellertje had. Is niet "je van het" maar leer je mee leven.

Qua zagen en kentekenplaten, ik vond wat foto´s op MF van een ZX6-er die gesloopt had. Was toch wel een fraai gezicht. Lijkt of ie dan nog hoger staat.

Waar ik momenteel zwaar van flip is dat ik een weekie op vakantie ga. Met de auto dus. Ik zal zelfs het inrijden missen......

Nog iemand met ervaringen ?
 
Dashboardje is inderdaad wel ff wennen. Toerental lees je minder snel af dan analoog. Ik las in de laatste Kicxstart "Casio G-Shock-achtig". Daar zit wel wat in. Doet ´m natuurlijk goed bij de jongens die 1 tank per jaar verrijden en op verjaardagen ´m ff laten brullen voor de zwagers....

Ik reed ooit een middagje op een VTR SP1 (heeeeleeeemaaaaaal fantastisch) die ook zo´n dig. toerentellertje had. Is niet "je van het" maar leer je mee leven.

Qua zagen en kentekenplaten, ik vond wat foto´s op MF van een ZX6-er die gesloopt had. Was toch wel een fraai gezicht. Lijkt of ie dan nog hoger staat.

Waar ik momenteel zwaar van flip is dat ik een weekie op vakantie ga. Met de auto dus. Ik zal zelfs het inrijden missen......

Nog iemand met ervaringen ?

Mooie bike :} en als je op vakantie bent wil ik hem wel voor je inrijden :9~

Hoef je dat niet meer te doen als je terug bent ;)
 
mooie fiets ik heb de zelfde, betere windbescherming met een zero gravity ruit
+- € 90.00 bij Molenaar in Ijsselstein veel plezier ermee
 
:) Mooi! Mooi! en inderdaad zonder stickers word ie VETTER! Maar wat dacht je van een transparante vernis laag in MAT? Dan heb je een zwart MATTE ZX-6R met een hele fraaie uitstraling...en super geluid (zit er standaard al goed in)heb je pas echt met een andere sigaar erop... Ik ben jaloers jongen..Hou hem heel en schoon... Heel schoon! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan