Fotootje van vervanger Blade

full
 
Op woensdag 04 juni 2003 20:53 schreef MaRRioBlade het volgende:
dit is de achterkant(Afbeelding)

Tot nu toe een slap aftreksel van de CBR600RR die we al een jaar kennen, ze zullen toch écht met wat nieuws moeten komen daar bij Honda. Misschien een gebrek aan fantasie om met een spiegelbeeld van een CBR600RR te komen?

Als het iets wordt wat op deze photoshop montages lijkt dan wacht ik nog wel een generatie of stap over naar een ander merk, maar eens kijken hoe de nieuwe R1 eruit gaat zien...
 
ik denk dat het hen wel zal lukken
we zullen weer met verbazing geslagen worden
ze wachten gewoon lang met iets prijs te geven
ja die japanners, ge moeter nie veel van verwachten
als zij under fotookes kunnen trekken ist goe, maar wij krijgen nooit niets te zien
 
Tot nu toe een slap aftreksel van de CBR600RR die we al een jaar kennen, ze zullen toch écht met wat nieuws moeten komen daar bij Honda. Misschien een gebrek aan fantasie om met een spiegelbeeld van een CBR600RR te komen?

Als het iets wordt wat op deze photoshop montages lijkt dan wacht ik nog wel een generatie of stap over naar een ander merk, maar eens kijken hoe de nieuwe R1 eruit gaat zien...

En de R6 is geen spiegelbeeld van de R1? Man, je hebt een vergrootglas nodig om de verschillen te kunnen vinden!
 
En de R6 is geen spiegelbeeld van de R1? Man, je hebt een vergrootglas nodig om de verschillen te kunnen vinden!

Daarom ben ik ook zo tegen dat gekopieer!

Je moet tegenwoordig al een kenner zijn om het verschil te zien tussen een GSX-R600/750/1000. Goed, de nieuwe 1000 is wat verandert met een soort Hayabusa koplamp, érg origineel zeg!
Voor de ZX-6 en de ZX-9 gold hetzelfde maar omdat de ZX-9 niet is vernieuwd en de ZX-636 wel zit er nu een verschil tussen de twee.
Precies hetzelfde bij Yamaha, de R6/R1 leken ook erg op elkaar maar nu de R6 is vernieuwd en de R1 niet zie je verschil.

Nu afwachten v.w.b. de Blade en de CBR600(F/S/RR), deze twee leken nooit op elkaar, er was altijd duidelijk te zien wat het topmodel was bij deze supersport modellen zoals aantal koplampen/injectie/alu frame. Voor een goed deel nu gelijk getrokken...

Daarom ben ik nu ook zo 'bang' als ik deze gefotoshopte plaatjes zie dat de Blade een inspiratieloos aftreksel wordt van de CBR600RR, laten we hopen dat ik ongelijk krijg!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan