Fotootjes Donderaasjes

CycoDreamer

Die hard MF'er
21 okt 2003
719
0
Hilversum
Olah allen,

Aangezien ik sinds kort de zeer trotse eigenaar ben van de dikke zus van Kat en de oude nicht van Erin, dacht ik dat het misschien wel leuk is om de kleine groep Ace-bezit(s)ters ook eens een foto-album te laten maken.
Ik weet dat er slechts iets van 6 tot 10 mensen hier actief zijn met een Ace, dus ik hoop dat de modders dit toestaan :)

Owkee, zoals ik al zei: Ik heb pas twee weken mijn kenteken op mijn nieuwe maitresse zitten, aangezien ze uit de buurt van Frankfurt komt (maar ze zeggen dat wat je van ver haalt lekker is.....duszzz ;) )

Ze is nog wel gruwelijk standaard, dus voor de meesten van jullie compleet niet interessant, maar let dan vooral eens op de details (zoals het schaapje...hehehehehe)


Acer-stand tot nu toe:

--- CycoDreamer - 2000 (Zwart/Zilvergrijs)
--- behappy - 1996 (Rood/Wit)
--- thunder@ce - onbekend
--- swaen66 - 1997 (Blauw/Zwart)
--- Wolfman - 1996 (Rood/Wit) ??
--- Donderaas - 1997 (Blauw/Zwart)
--- MAzlbeer - 1997 (Rood/Wit)
--- geeza - 1996 (Zwart/Antraciet)
--- Dutch69Camaro - 1996 (Rood/Wit)
--- Donder@@s - 2000 (bordeaux-silver metallic)
--- Ferrekau - 1996 (Zwart/Antraciet)


... meer zijn welkom :)

Bijlage: acezeikkant.jpg
 
Laatst bewerkt:
full


blijven mooie machientjes :9
 
Hoe noemt die foto?

Acezeikkant :? :?

Is dat de kant waar je steeds tegen pist of zo? :P
 
Hehehehe,

Jah....ik dacht....dat is alvast een toepasselijke naam voor als er wat te zeuren valt over mijn Ace.... ;)

Net zoiets als de 'klaagmuur'...

Nog even de achter en voorkant :)

full

full


EDIT: plaatjes toegevoegd

greetz,

Cyc :+
 
Laatst bewerkt:
er zijn nogal weinig Thunderaces op het motor-forum daarom hebben wij als aardig klein broertje ons topic opengesteld voor Aces ;) als de reacties hier tegenvallen (in aantal) zet je fotos dan maar in het thundercat topic (link staat in mijn onderschrift)

succes "big brother" :P

ps mooie bike :}
 
Laatst bewerkt:
Missen er niet een paar dingetjes op je bike?
Zoals spiegels en nummerplaat?

Of zie ik het gewoon verkeerd?
 
Het kuipwerk zit ook maar met een paar schroefjes vast. Ik heb hem ff snel in elkaar gezet om een foto te maken. Ik denk dat ze ergens in maart klaar is want er moet nog heel wat aan gebeuren
 
hee 3x wat grappig hoe kan dat


Moet je even geduld hebben tot ie ge-upload is......voordat je nog een
keertje klikt, nog een keer, en nog een keer. :?

Maar hij is het wel meer dan waard hoor om 3 x onder elkaar te staan,
zou zelfs nóg wel een keertje mogen :)
 
Op zondag 28 december 2003 19:42 schreef CycoDreamer het volgende:
Wat ga je dr allemaal aan modificeren dan? Als ik zo vrij mag zijn? :)

Ben benieuwd


zoals je ziet zit er een ander kontje op nl een van een R1 '03

dan moeten de kuipdelen en de tank nog worden gespoten : kleur ????? iets met rood

en de stand van de uitlaat wordt anders high-mountend (of zoiets)
 
Mooie motors, eigenlijk weinig meer te wensen, op 2 dingen na dan; standaard kont is een beetje suffig, maar daar is wat aan te doen getuige de foto van Behappy, en dat ze geen USD voorvork hebben. Laatste is iets waar Yamaha zich voor zou moeten schamen. Zelfs de "oude" FZR1000 had vanaf '91 USD.

Even een vraag; zijn het nou allemaal werkelijk van die olieboten? Ik lees her en der dat nieuwe overmaatse zuigers bij 40.000 kilometer vrij normaal is.
Wat is dan precies het zwakke punt in die blokken? Heeft Yamaha bezuinigt op de kosten van de cilinderwanden/zuigers?
 
Laatst bewerkt:
Hmmm,

Ik heb er dus (zoals je kunt lezen) nog niet zo veel ervaring mee (eigenlijk NUL :) ). Maar wat ik van een vriend van mij weet is dat het met de modellen van na 99 wel mee valt! Volgens mij is het blok voor de rest prima (behalve die ene missende versnelling dan; maar ze heeft genoeg kracht om dat te compenseren).

Ik zit er inderdaad ook aan te denken om eveneens de kont en pijp te modden....

Alleen ben ik nog op zoek naar een goeie/mooie/betaalbare donor.... :)

greetz,

Cyc
 
Even een domme vraag tussendoor; wat is het verschil tussen een Thunderace en een Thundercat? De Ace is 1000cc en de Cat een 600cc?
 
Even een domme vraag tussendoor; wat is het verschil tussen een Thunderace en een Thundercat? De Ace is 1000cc en de Cat een 600cc?

En volgens mij is het blok van de Ace dezelfde als die van de FZR en die van de Cat was dacht ik een nieuwer type. Dus eigenlijk zijn het hele andere motoren.... :?
Maar wellicht dat ik het fout heb hoor :)
 
yup.....only 5 :)
Maar daar staat tegenover een dikke 108 kW's

en ongelooflijke stabiele rij-eigenschappen en super-remmen
 
Geinig stukkie...deze kende ik nog niet :)

Grappig toch dat mensen onafhankelijk van elkaar toch vaak dezelfde 'gevoelsmatige' conclusies trekken.

Ik kan ook nauwelijk wachten tot het weer weer iets beter wordt... :)

greetz,

Cyc
 
Terug
Bovenaan Onderaan