Fotootjes Donderaasjes

Zie boven ;)

Ja....is vrijwel hetzelfde als in d'r 1...Alleen ga je wat harder...

Ik heb het ooit uitgevonden toen ik het per ongeluk deed...

Ik reed achter een maat van me en we gingen op een kruising af. Ik dacht dat we naar links zouden gaan....maar hij reed door....
Dus ik dacht "Hey...hij rijdt verkeerd".... Ik was al aan t uitrollen in d'r 2....

Dus ik er weer volgas op.....en jawel....daar ging haar neus....

Dus vanaf toen wist ik dat het kon.... :)
 
Zie boven ;)

Ja....is vrijwel hetzelfde als in d'r 1...Alleen ga je wat harder...

Ik heb het ooit uitgevonden toen ik het per ongeluk deed...

Ik reed achter een maat van me en we gingen op een kruising af. Ik dacht dat we naar links zouden gaan....maar hij reed door....
Dus ik dacht "Hey...hij rijdt verkeerd".... Ik was al aan t uitrollen in d'r 2....

Dus ik er weer volgas op.....en jawel....daar ging haar neus....

Dus vanaf toen wist ik dat het kon.... :)

Hmmm...ik heb t vaak genoeg "expres" geprobeerd maar dat was dus gen succes...misschien moet ik t dan maar ns "per ongeluk" proberen :9

Enig idee bij hoeveel toeren?? (ik neem aan dat je je tandwielen gewoon 'standaard' hebt..)
 
Hmmm...ik heb t vaak genoeg "expres" geprobeerd maar dat was dus gen succes...misschien moet ik t dan maar ns "per ongeluk" proberen :9

Enig idee bij hoeveel toeren?? (ik neem aan dat je je tandwielen gewoon 'standaard' hebt..)


Ja....is vrij-standaard jah....
Hoeveel toeren....hmmmm....ik let daar eigenlijk nooit zo op....maar ik gok rond de 7 a 8 toch wel....

Maar nu bedenk ik me ineens.....Hoe lang/zwaar ben je?
Ik ben zelf 1.90 en rond de 100kg... En ik zit vrij ver naar achteren....lange armen/benen he ;) ... Misschien maakt dat nog uit....
 
Ja....is vrij-standaard jah....
Hoeveel toeren....hmmmm....ik let daar eigenlijk nooit zo op....maar ik gok rond de 7 a 8 toch wel....

Maar nu bedenk ik me ineens.....Hoe lang/zwaar ben je?
Ik ben zelf 1.90 en rond de 100kg... En ik zit vrij ver naar achteren....lange armen/benen he ;) ... Misschien maakt dat nog uit....

Kijk:d aar komt de aap uit de mouw :) ik ben 1m73, 20 kg lichter en zit met mn 'zaakje' bijna tegen de tank *D
 
Trouwens...even iets heel anders...

Welke mods heb jij aan je Ace?
Zo'n windscreen ben ik ook naar opzoek...

Andere einddemper (merk is me ff ontschoten), duozitje vervangen voor race-zitje en ander windscreen inderdaad. De eerste 2 gekocht bij MDI www.mdi-online.nl
, de laatste besteld op www.motozoom.nl. Verder heb ik de vering strakker afgesteld.

Ben trouwens nog wel op zoek naar een extra setje "mounting brackets", omdat ik die nu steeds moet wisselen als ik van duozit naar solozit omschakel (zitten er nl niet bij als je de soloseat koopt).....
 
Zijn dat foto's van jouw Ace? Waar dienen die lichtjes voor in de cockpit?
Tsja, als ik ze zelf wil maken, zal ik toch op z'n minst moeten kunnen lassen :( Ben meer bedreven in het manipuleren van DNA... ;)

die lichtjes is een led toerenteller , en der zit ook nog een dgi in .

maaru maak eens een foto van die steuntjes
 
die lichtjes is een led toerenteller , en der zit ook nog een dgi in .

maaru maak eens een foto van die steuntjes

Heb helaas geen digitale camera, maar het zijn die metalen steuntjes waarmee je de duo- en soloseat 'vastklikt' op het frame. Als je je duoseat erafhaalt, zie je gelijk wat ik bedoel ;)

Je cockpit ziet er wel fancy uit zo. Btw, wat is een DGI?
 
Volgens mij is een DGI: Digital Gear Indicator

...maar kan me vergissen....


Dat moet dan die kleine display zijn links-bovenin...



Die ledjes....wordt je daar niet helemaal mesjokke van onderin je ooghoek de hele tijd?
 
Volgens mij is een DGI: Digital Gear Indicator

...maar kan me vergissen....


Dat moet dan die kleine display zijn links-bovenin...



Die ledjes....wordt je daar niet helemaal mesjokke van onderin je ooghoek de hele tijd?


de dgi klopt , die geeft je versnellingen aan :-)

enne die ledjes , valt wel mee hoor , alleen in het donker is het wel eens irri , maar dan schakel ik ze gewoon uit als het me teveeel wordt
 
Heb helaas geen digitale camera, maar het zijn die metalen steuntjes waarmee je de duo- en soloseat 'vastklikt' op het frame. Als je je duoseat erafhaalt, zie je gelijk wat ik bedoel ;)

Je cockpit ziet er wel fancy uit zo. Btw, wat is een DGI?


eens bij broux informeren in belgie (motorsloop)

Of anders die kap voor een mooi prijssie aan me versjaggeren , ik zoek der nog steeds een voor een redelijke prijs :-)

of een corbin duozit is nog beter :-)
 
eens bij broux informeren in belgie (motorsloop)

Of anders die kap voor een mooi prijssie aan me versjaggeren , ik zoek der nog steeds een voor een redelijke prijs :-)

of een corbin duozit is nog beter :-)

Hahaha...grapjas. Als ik die kap aan jou verpats, heb ik die steuntjes niet meer nodig he :P

Wat is een corbin? :?
 
Ja, zo'n DGI zou voor mij ook geen overbodige luxe zijn. vergeet elke keer in welke versnelling ik zit. Misschien nog te weinig ervaring :?

Maar even een vraag van technische aard:
Mijn remlicht doet het niet als ik m'n achterrem in druk. Bij het indrukken van de voor rem werk hij echter perfect. Nou weet ik dat de achterrem niet vaak gebruikt wordt(ik doe het trouwens wel, mijn instructuur heeft het er in gehamerd ;) ) maar ik wil het toch repareren. Enig idee waar ik moet beginnen??
 
Ja, zo'n DGI zou voor mij ook geen overbodige luxe zijn. vergeet elke keer in welke versnelling ik zit. Misschien nog te weinig ervaring :?

Maar even een vraag van technische aard:
Mijn remlicht doet het niet als ik m'n achterrem in druk. Bij het indrukken van de voor rem werk hij echter perfect. Nou weet ik dat de achterrem niet vaak gebruikt wordt(ik doe het trouwens wel, mijn instructuur heeft het er in gehamerd ;) ) maar ik wil het toch repareren. Enig idee waar ik moet beginnen??

bij de schakelaar . mischien is het veertje of een kabeltje losgeschoten
 
@ Natas: Aha...fancy spul dus :) nee kan ik je ook niet aan helpen, sorry *D

@Donderaas: Waarschijnlijk is de remlichtschakelaar (die met je achterrem verbonden is) inderdaad losgeschoten of kapot... '(
 
kapot kan ik zeker zelf niet repareren :?
ff kijken of je hem door kan meten. Kan zijn dat i vies is dus geen contact meer kan maken.
Kan ook dat er iets kapot is en dan kun je hem vervangen. Ff schakelaartje bestellen en dan omwisselen :)
 
universeel dingetje derop zetten desnoods van een of ander sloop ding , is gewoon een trekschakelaartje meer niet
 
Is zeker weten je schakelaartje....had ik ook last van...

Zal wel een Ace dingetje zijn...maarja...wie remt er dan ook? ;) })
 
Is zeker weten je schakelaartje....had ik ook last van...

Zal wel een Ace dingetje zijn...maarja...wie remt er dan ook? ;) })
remmen :?

Maar ff zonder dollen. Ik zou eerst ff kijken of er geen corrosie op de contactjes zit, of vuiligheid ergens tussen ofzo. Scheelt toch weer een paar knaken als dat het mocht zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan