Fotootjes van mijn nieuwe aanwinst!!

;( Is mijn 750cc brommertje nou ineens onzin? Want ik vind zo'n boekje best zinnig. ;)

En 't is anders ook 'n echt ouwbrik hoor. :P :P :P

neenee, natúúrlijk is jouw kz zinnig (niet zo zinnig als je 4oo'je, maar toch ook wel zinnig!) Denk alleen dat een werkplaatshandboek van een kz voor een f2 niet zo zinnig is.... snappu?
 
Gefeliciteerd Ralf!

Ik heb me laten vertellen dat 1978 een goed jaar was :P Vooral die kickstarter heeft wel wat. Veel plezier en Gaaaaaaaaaaaaaaaaz! d'r mee
burnout.gif
 
Gaaf brikje Ralf 8-) !
Word dit nu je dagelijkse fiets of blijf je bij je BMW?

BMW blijft d edaily ridevanwege de koffers, is wel handig om "normale" schoenen etc. mee te nemen naar mijn werk. De Honda is meer voor de lol, stukkie trappen in het weekend enzo :) :)
 
Op woensdag 12 juni 2002 13:19 schreef Ralfie het volgende:BMW blijft d edaily ridevanwege de koffers, is wel handig om "normale" schoenen etc. mee te nemen naar mijn werk. De Honda is meer voor de lol, stukkie trappen in het weekend enzo :) :)

Je had ook een fiets kunnen kopen
hypocrite.gif
 
Weet je al wat voor een blok 't is?
Nee, ik weet het nummer nog niet. Is het bloknummer normaal gesproken hetzelfde als het framenummer, net als bij BMW? En waar staat het motornummer ergens ingeslagen?

Vanavond ophalen... :P :P
 
Nee, ik weet het nummer nog niet. Is het bloknummer normaal gesproken hetzelfde als het framenummer, net als bij BMW? En waar staat het motornummer ergens ingeslagen?

Vanavond ophalen... :P :P
bloknummer staan aan de linkerkant, naast het deksel van de startmotor geslagen,(kijk ff onder de caburateurs, dan zie je het gauw genoeg, enne tegelijk ritje ermee maken? tijdens het ophalen, offe mag die mee op de aanhanger, veel fun, enne deze machines rijden heerlijk door de bochten, ben wel beetje jaloers je hebt nu ook achter een schijfrem ;( :P :P
 
bloknummer staan aan de linkerkant, naast het deksel van de startmotor geslagen,(kijk ff onder de caburateurs, dan zie je het gauw genoeg, enne tegelijk ritje ermee maken? tijdens het ophalen, offe mag die mee op de aanhanger, veel fun, enne deze machines rijden heerlijk door de bochten, ben wel beetje jaloers je hebt nu ook achter een schijfrem ;( :P :P

Hij gaat meteen mee de straat op!!! Schijfrem rondom, is wel een beetje modern voor een brik inderdaad. Zal er een trommeltje opbouwen :P
 
De eerste kilometertjes :] zitten erop. :) :) :) Wat een kutding zeg :P :P :P

Hij is wel een beetje klein, vergeleken met mijn Biemer. Geeft niks, dubbel die benen en gassss!!!

Wel even een paar vragen voor de experts:
-Wat is een beetje goeie waarde voor de bandenspanning? Staat nu ongeveer op 2 voor en 2 a 2.5 achter (compressor bij de benzinepomp deed het vanmorgen niet goed)
-Welke olie erin? Gewoon 10W40?
-Bij optrekken vanaf stilstand stottert ie af en toe een beetje. Stationair valt soms iets terug. Ik denk dat er een bietsje prut in de gasfabriekjes zit. Ken da kloppe?

Hij rijdt echt super, zit ook een lekker bijterig geluid in. Vanavond even de demper eruit slopen, kijken hoe ie dan blaft. :P

Verder rammelt het achterlicht/knipperlicht/nummerplaat geheel een beetje (moet even vastgezet, heb het vanmorgen provisorisch gedaan met tie-wraps : }) en de achterkant van de buddy zit los. Volgens mij moet daarvoor nog ergens een extra montagepunt zitten.

Voor stuurslot en buddyslot heb ik een aparte sleutel nodig, maar die zit er niet bij. Uitboren en nieuwe inzetten dan maar? Of zijn er eenvoudiger oplossingen?

Zal zo effe het motornummer opsporen, kijken wat voor blok het is.
full
 
De eerste kilometertjes :] zitten erop. :) :) :) Wat een kutding zeg :P :P :P
Ja, lekker hè? :+

Wel even een paar vragen voor de experts:
-Welke olie erin? Gewoon 10W40?
-Bij optrekken vanaf stilstand stottert ie af en toe een beetje. Stationair valt soms iets terug. Ik denk dat er een bietsje prut in de gasfabriekjes zit. Ken da kloppe?

Voor stuurslot en buddyslot heb ik een aparte sleutel nodig, maar die zit er niet bij. Uitboren en nieuwe inzetten dan maar? Of zijn er eenvoudiger oplossingen?
-10w40 is goed
-keertje carbs beetje aflaten, nadat ie redelijk tijd heeft stilgestaan. (as ut goed is zit de drab dan pusies onderin, bij de aftap leiding) Daarna gewoon 400 km rijen op 1 dag, gaat ie beter van rijen. (komt alle aanslag enzo los)

zit er geen nummertje op 't slotje, dan kan je vast bij de honda-dielert sleuteltje bestellen.
 
Ja, lekker hè? :+-10w40 is goed
-keertje carbs beetje aflaten, nadat ie redelijk tijd heeft stilgestaan. (as ut goed is zit de drab dan pusies onderin, bij de aftap leiding) Daarna gewoon 400 km rijen op 1 dag, gaat ie beter van rijen. (komt alle aanslag enzo los)

zit er geen nummertje op 't slotje, dan kan je vast bij de honda-dielert sleuteltje bestellen.

Dank u zeer. Dat van die sleutels bestellen is wel een goeie, zal straks eens kijken.

En die bandenspanning? Hij trilde gisteren een beetje bij 50/60 km/u. Vanmorgen de voorband dus een beetje opgepompt, is al beter nu.

Ralfie is er blij mee :) :)
 
Dank u zeer. Dat van die sleutels bestellen is wel een goeie, zal straks eens kijken.

En die bandenspanning? Hij trilde gisteren een beetje bij 50/60 km/u. Vanmorgen de voorband dus een beetje opgepompt, is al beter nu.

Ralfie is er blij mee :) :)
Ik ken alleen de b-spanning van m'n cb400 uit me hoof. :?

Je zit iig aardig in de buurt volgens mij, maar er zijn vandaag vast nog wel sohc honda750ers online. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan