fotootjes van project cb400f

Juist, komt zeker allemaal nog goed, dus we wachten rustig af op mooiere en vooral grotere foto's. Hoezo wij zijn niet nieuwschierig.

Overigens dat blok er dwars inzetten is bij ons ook al eens naar boven komen borrelen. Hebben nog een Ural (of is het dnepr) frame en wilden daar een ander blok in. Dus idee om cb blok dwars te plaatsen en aan de uitgaande as een kruisloppeling fabrieken voor cardanas.

Overigens hebben wij een 2cv velg aan de cardan van de ural gemonteerd. 15 Inch en autoband staat ook wel stoer.

Maar misschien toch een mini 850 blokkie er onder lepelen :9


vertel er dan ook even bij dat dat 'blokkie' gewoon een kadett-blok was en dat zelfs het uralframe door begon te zakken :+
 
Das van vorig project Maarten, toen wilden we een Kadett blok er in lepelen en hebben toen de framebuizen verlengd. Doorbuigen was geen probleem maar afwerken :X
 
gaat zoiets nog wel de bocht door ?

3x raden met een 280 achterband en zo'n voorvork :P , ik begin me af te vragen of je nog wel rechtdoor kunt rijden :? .

Wat betreft die cardan: Is helemaal niet zo moeilijk ik heb ook een doppenset met van die flexibele tussenstukjes.. ofzo, enzo, etc... euh, snappie? O-) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan