Fotoreportage Moto73 BRRRRRRRRR

Rebelske

MF veteraan
12 dec 2001
2.133
0
Delft
Hebben jullie de foto\'s gezien die bij de motorsportman en motorfiets van het jaar zitten van de Moto73?
Echt belachelijk :r :r :r :r :r
van den Goorbergh, Veneman en Eggens op bezemstelen?????????
Hallo, wie proberen ze hier mee een lol te doen, wat een verschrikelijke foto\'s :j :j

Excuses als ik hier iemand mee heb gekwetst, maar aan mij was het niet besteed!

Elske
 
De 3 Pottertjes :P
Ach die sukkels doen zelf wel mee aan zo een reportage...dus ligt niet enkel aan Moto73...al is het een kutblad...maar ja, ik krijg hem gratis op mn werk, dus ik vind het wel best...
 
Ja ik koop geen moto73, af en toe Motor als ik bij de pomp naar binnen loop en nix te doen heb. De rest lees ik wel op internet.

Maar ik heb de foto niet gezien, ook geen behoefte aan ;)
 
Waar maak je je druk om.
Ik lees zulke artikels niet eens.
Het is toch altijd de meest bekende sporter die wint en de nieuwste (sport)motor die is uitgekomen.

Al wordt er een of andere Nederlandse dragracer of ijspeedracer wereldkampioen, Dan weet toch bijna niemand daarvan en wordt nog Jurgen de winnaar.
Het zegt niets over de prestaties.
 
:^

idd. Hoewel ik een enorme Jurgen fan ben, en niks wil afdoen aan zijn prestaties vind ik toch dat Erik Eggens dit jaar motorsportman van het jaar had moeten worden.
En Barry Veneman als tweede :? Tsja hoeveel waarde moet je dan aan zo\'n verkiezing hechten.
Ze hadden het beter de bekendste motorsportman van het jaar verkiezing kunnen noemen.
Een hoop mensen doen mee met die verkiezing omdat ze de motor van het jaar willen winnen, maar weten nog geen drie motorsporters op te noemen |(
 
:^

idd. Hoewel ik een enorme Jurgen fan ben, en niks wil afdoen aan zijn prestaties vind ik toch dat Erik Eggens dit jaar motorsportman van het jaar had moeten worden.
En Barry Veneman als tweede :? Tsja hoeveel waarde moet je dan aan zo\'n verkiezing hechten.
Ze hadden het beter de bekendste motorsportman van het jaar verkiezing kunnen noemen.
Een hoop mensen doen mee met die verkiezing omdat ze de motor van het jaar willen winnen, maar weten nog geen drie motorsporters op te noemen |(

Ben het helemaal met Teunis eens. Eggens heeft een wereldprestatie geleverd. Ze kunnen beter een jury met motorsportjournalisten laten kiezen.
 
Moto 73? :r
Hebben jullie wel eens van de BigTwin gehoord?
Da\'s pas een MOTORMAGAZINE! :P
 
Ik heb ze gezien, die ene foto met bezemstelen is wel stom ja maar het is maar 1 foto dus niet een hele reportage.

Stomme tekst ernaast, iets van Jurgen potter en ... potter

:j die harry potter
snap echt niet waarom dat zo populair is, slaat toch nergens over, al die reclame en troep die er van is :r
 
:^

idd. Hoewel ik een enorme Jurgen fan ben, en niks wil afdoen aan zijn prestaties vind ik toch dat Erik Eggens dit jaar motorsportman van het jaar had moeten worden.
En Barry Veneman als tweede :? Tsja hoeveel waarde moet je dan aan zo\'n verkiezing hechten.
Ze hadden het beter de bekendste motorsportman van het jaar verkiezing kunnen noemen.
Een hoop mensen doen mee met die verkiezing omdat ze de motor van het jaar willen winnen, maar weten nog geen drie motorsporters op te noemen |(

Ik ben het helemaal met je eens Teunis, maar ik had het alleen nog maar over de foto\'s. Ik heb niet gezegd dat de rest van het artikel geweldig was. (Dat was het dan ook gerust niet) 5x op een rij dezelfde persoon die wint, dat zegt genoeg, ik had het Eggens ook meer gegund, en die had ik zeker boven Veneman gezegd. Misschien zijn er een boel mensen die die motor willen winnen en doen ze wat ze denken dat de rest ook doet?..

Op zaterdag 22 december 2001 17:12 schreef bogarde het volgende:
Ik heb ze gezien, die ene foto met bezemstelen is wel stom ja maar het is maar 1 foto dus niet een hele reportage.

Ahh, ik was niet duidelijk genoeg: de hele fotoreportage samen vond ik verschikkelijk!!!!!!!!
3 Mannen die normaal gesproken enorm hard op een motor vooruit komen, gooien nu gezamelijk brieven omhoog!!!! Dat wil ik niet zien!

Maar goed, zoals Gizzmo al zei: waar maar ik me druk om.......
Oja, ik heb n abonnement op het blad... ;(

Elske
 
Op zaterdag 22 december 2001 23:09 schreef HElske het volgende:Misschien zijn er een boel mensen die die motor willen winnen en doen ze wat ze denken dat de rest ook doet?..
Het maakt niet uit waar je op stemt, iedereen kan de motor van het jaar winnen, of je nu op de GSX-R1000 had gestemd of op een Ural dnjepr je hebt evenveel kans.
En die foto\'s sloegen idd. nergens op, maar het valt ook niet mee ieder jaar weer wat anders te verzinnen.
 
Ahh, ik was niet duidelijk genoeg: de hele fotoreportage samen vond ik verschikkelijk!!!!!!!!
3 Mannen die normaal gesproken enorm hard op een motor vooruit komen, gooien nu gezamelijk brieven omhoog!!!! Dat wil ik niet zien!

Maar goed, zoals Gizzmo al zei: waar maar ik me druk om.......
Oja, ik heb n abonnement op het blad... ;(

Daar heb je gelijk in, fotoreportage slaat negens op,

ik heb ook abonement maar ben niet echt ontevreden, denk dat ik nog wel wat andere bladen ga kopen, en mischien een abbonement op een ander blad nemen want er zal vast nog wel wat beters zijn aan de negatieve reacties te zien.
 
Grrrrrrr.............. :(

Zeg TT verKLOOT jij mijn quote ??? :j

Ik zeg het nog maar\'es BT een supergaaf motormagazine met \'THE BEST BIKES ON EARTH\'
Groetjes :)

Enuh, handjes af van mijn post!!
 
Op maandag 24 december 2001 00:08 schreef Abby het volgende:
Ik zeg het nog maar\'es KicXstart een supergaaf motormagazine met \'THE BEST BIKES ON EARTH\'
Groetjes :)

Helemaal met je eens
 
Moto 73? :r
Hebben jullie wel eens van de BigTwin gehoord?
Da\'s pas een MOTORMAGAZINE! :P

Op zaterdag 22 december 2001 17:07 schreef Gizzmo13 het volgende:Hahahahahaaaaaaaaa
Ik zeg niet dat Moto73 goed is, maar voordat ik DAT blad ga lezen, :j

:^ Is niet helemaal mijn smaak motoren en manier van presenteren...
 
Laatst bewerkt:
Op veler verzoek (of eigenlijk alleen op verzoek van Skoezie) de gewraakte foto\'s:

misc.php



misc.php


En over de verklote post: 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan