foto's 25april motorsport-lifestyle / zandvoort

jerry

MF'er
21 apr 2002
200
0
Ik ben vandaag even aan het stoeien geweest met mijn digitale camera en een geleende zoomlens. Over de kwaliteit ben ik zelf nog niet echt te spreken maar ja.
Ed en Ed zal je het meest tegenkomen op de foto's maar misschien sta jij er ook wel tussen. Wonderbaarlijk hoeveel foto's je kunt maken in korte tijd. Volgens mij is die gozert op de zwarte R1 van de baan gegaan. En er is iemand van de baan gegaan die z'n heup heeft gebroken. En nog een paar schuifertjes links en rechts.

Linkje: http://84.104.176.126/zandvoort_25april2006/index.html

De originelen zijn uiteraard van veel betere kwaliteit!
18 mei ga ik zelf weer even scheuren maar dan op Assen.....zin in!

(de ingestelde tijd van mijn camera liep 1 uur achter met de werkelijke tijd)
 
Hee, wat een bekende koppen :+

Sta er zelf ook op!

IMG_3753.JPG


Nr 80
IMG_3754.JPG


Hopelijk tot snel nog eens, was erg gezellig!
 
En, wanneer gaan jullie weer? Sander? Kunnen we even 'hallo' zeggen!!

Aanstaande dinsdag, 6 juni, MSL Zandvoort? Ik ben er in ieder geval bij!

Ik ga proberen een PR te rijden. Na zoveel scholing moeten er toch echt diverse seconden af! Ik ben benieuwd.
 
En, wanneer gaan jullie weer? Sander? Kunnen we even 'hallo' zeggen!!

Aanstaande dinsdag, 6 juni, MSL Zandvoort? Ik ben er in ieder geval bij!

Ik ga proberen een PR te rijden. Na zoveel scholing moeten er toch echt diverse seconden af! Ik ben benieuwd.
Hallo zeggen :? Ik loop de volgende keer wel even 'tegen je aan' op Zandvoort.
Maar wat zag ik vorige week ;( Dat was jij toch aan eind rechte stuk?
 
Hallo zeggen :? Ik loop de volgende keer wel even 'tegen je aan' op Zandvoort.
Maar wat zag ik vorige week ;( Dat was jij toch aan eind rechte stuk?

Wanneer bedoel je precies...?? Ben je tegen me aan gelopen dan....???? Ja, je hebt gelijk. In de regen mijn koppeling te snel terug laten komen (na te laat in de remmen te zijn gegaan denk ik zo), dus achterkant gleed lekker, maar heel snel weg. Maar goed dat ik door kon glijden. Regenmotor helaas wel veel schade. Maar ja, alles kan gemaakt worden. Verdorie wel in de eerste sessie.

Maar..... Gisteren 7 seconden van mijn PR op Assen eraf gereden tijdens de SGT!!!! Ik had de minst snelle tijd, maar geweldig en vooral zeker gereden. Alles heel gehouden en veel lol gehad. Volgende keer ga ik zeker deze PR weer overhoop halen! Nu gaat het snelle rijden pas echt beginnen! Aankomende maandag weer op Zandvoort. Daar gaat ook zeker mijn PR sneuvelen met meerdere seconden, kan niet missen.

Seejoe! En ik zie in mijn agenda: 21 juli weer SGT op Assen! Jiehaa!! En dan de maandag erop weer op Zandvoort. Helaas dan twee weken niets. Ik mag niet klagen. Behalve dat ik weer een jaartje erbij mag tellen na die twee weken. HHhmm, minder.
 
Ben zelf ook op Zandvoort aankomende maandag als m'n motor op tijd klaar is.
Nu eens een keer een droge dag en minder mensen die omvallen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan