foto's A.A.D. Weert

Ik ben daar ook geweest en heb foto's gemaakt. Gaaf spul daar.

Ik heb een hoop gave foto's en ik zou ze graag allemaal willen laten zien, maar ik weet ff niet hoe ik die er allemaal op krijg... Eerst op een website zetten en dan linken ofzo???

Ik wilde een van de meest opvallende bikes hieronder aanplakken, maar hij is te groot.... *zucht*
Als iemand mij verder kan inlichten hoe ik jullie die foto's kan laten zien, hoor ik het natuurlijk graag.

Gr. Sev
foto's verkleinen tot max. 100kb en dan 1 voor 1 uploaden naar MF

Reageren in topic, [*imgatt] zonder * in je post zetten en via knop bladeren de foto op je eigen pc opzoeken...
 
Ok, het is gelukt:
Een selectie van al het moois :9
111785

111789

111790

111791

111792

111793

111794

111795
 
Bedoel je die V-Rod of die dominator?? Van beide heb ik trouwens geen idee door wie die gebouwd danwel beschilderd zijn...

Die V-rod vond ik wel apart omdat alle originele lak eraf geschuurd is en je door die vlammen het geschuurd metaal kan zien. Kost zo'n job??\

Gr. Sev
 
Iemand ook nog foto's van de auto's :X die er stonden toevallig :?

[me]Cadcatz denkt dat ze nu een half Forum tegen zich gaat krijgen...[/me]
 
Bedoel je die V-Rod of die dominator?? Van beide heb ik trouwens geen idee door wie die gebouwd danwel beschilderd zijn...

Die V-rod vond ik wel apart omdat alle originele lak eraf geschuurd is en je door die vlammen het geschuurd metaal kan zien. Kost zo'n job??\

Gr. Sev
*ahum*

Nu val ik dus door de mand. O-) Ik heb geen idee wat wat is. :X

Dit is die van RenegadeHD:

Joyce004.JPG
 
Allemaal gaaf, maar die gele valt inderdaad erg op! :)
Die oranje-rode is ook errug gaaf, maar die RenegadeHD is ongeveer waar ik uiteindelijk naar toe wil. (Denk ik tenminste at the moment. :P )

Alf, het blok lekt volgens mij niet zelf, voor zover ik begrepen hebt komt het uit een slangetje. Ik zal het binnenkort even goed bekijken.
 
Ik ben daar ook geweest en heb foto's gemaakt. Gaaf spul daar.

Ik heb een hoop gave foto's en ik zou ze graag allemaal willen laten zien, maar ik weet ff niet hoe ik die er allemaal op krijg... Eerst op een website zetten en dan linken ofzo???

Ik wilde een van de meest opvallende bikes hieronder aanplakken, maar hij is te groot.... *zucht*
Als iemand mij verder kan inlichten hoe ik jullie die foto's kan laten zien, hoor ik het natuurlijk graag.

Gr. Sev


Met Arles Images Webpage Creator kun je vrij eenvoudig plaatjes op maat maken en/of op internet hosten. Gewoon op google "arles images" (ben te lui om de link te copyen) en downloaden. Als je veel digitale pics neemt zul je er nog veel plezier van hebben.

[me] ik weet niet zeker of je d'r na 30 dagen ofzo voor moet dokken; ik heb 'm via Emule (=gehacked en gecracked)[/me]
 
Bedoel je die V-Rod of die dominator?? Van beide heb ik trouwens geen idee door wie die gebouwd danwel beschilderd zijn...

Die V-rod vond ik wel apart omdat alle originele lak eraf geschuurd is en je door die vlammen het geschuurd metaal kan zien. Kost zo'n job??\

Gr. Sev
Volgens mij heb ik die V-rod in Amersfoort bij Motorsaloon te koop ziet staan een maandje geleden..... Zullen ze daar we gedaan hebben.
 
Met Arles Images Webpage Creator kun je vrij eenvoudig plaatjes op maat maken en/of op internet hosten. Gewoon op google "arles images" (ben te lui om de link te copyen) en downloaden. Als je veel digitale pics neemt zul je er nog veel plezier van hebben.

[me] ik weet niet zeker of je d'r na 30 dagen ofzo voor moet dokken; ik heb 'm via Emule (=gehacked en gecracked)[/me]



Nog makkelijker is Powertoys van WindowsXP. |Resizen van elke foto met je rechter muisknop. Te downloaden bij Microsoft....zoeken op Powertoys...
 
Ja, wij komen met een paar. Let op een kale gozuuh met een zwart rugembleem op zijn afgeknipte spijker jackie met REO er op :)
 
Yep, ik denk het wel. Ik moet nog een paar kleine dingen doen (zoals nu alvast ff naar Breda om een tanklogo op te halen...), maar ben van plan om op de knuckle te gaan. Ik ben er nog zuinig op, dus als het ERG slecht weer is dan wik ut nog nie...
Ik ben niet aan iets specifieks te herkennen.... 8-)
 
Ik ga ook effe kijken (en foto's maken). Waarschijnlijk op de motor (Yamaha :+ ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan