foto's A.A.D. Weert

Al

permban
10 jun 2004
1.105
0
Veel Harleys afgelopen zondag bij de All American Day in Weert.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg


En een wel zeer aparte Plymouth ....

14.jpg

15.jpg
 
Ik vroeg me al af wie er foto's had gemaakt zondag (ik had m'n camera wel bij me, maar geen gebruik van gemaakt... :X )
 
Way to go Al...... :} :} :}

vooral die eerste twee bobbers...... :9~ helemaal bruut :9~

trouwen zo'n Plymouth Prowler is ook absoluut niet te versmaden, alleen zo godvergeten duur, maar...........in ieder geval BIJZONDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Woei wat COOL :P

Zijn er nog meer pics want zie best wel veel leuk spul erbij zitten.
 
Hee die met die vlammen was ook in Arnhem! *D

Die Mötorhead bike is gaaf zeg!

LOL En die ene met die "helm" over de koplamp is ook cool! :+
 
Hmmmmz ik had begrepen dat Harley's voor '95 een olie-afvoerslangetje hadden voor als de druk te hoog werd, met dit hete weer.
 
Hmmmmz ik had begrepen dat Harley's voor '95 een olie-afvoerslangetje hadden voor als de druk te hoog werd, met dit hete weer.
Carterontluchting die gewoon op straat kwam en tegenwoordig verplicht je carburateur in moet om de troep daar te verbranden ipv op straat te mikken.

Maar ik heb dat ook niet meer want heb geen luchtfilterhuis en dus lekt ie aardig boven op het blok bij mij :X
 
Ja ik schrok al een beetje toen ik wat onder mijn motor zag liggen. In het begin was het pikzwart (gelukkig vrij weinig), maar nu is het soms ook wat doorzichtiger. (Of het ligt er nog van mijn vorige bike; die liet vrij veel lekken.)


Boven op 't blok lijkt me inderdaad geen lolletje! :X Poets ze!
 
Laatst bewerkt:
Ja ik schrok al een beetje toen ik wat onder mijn motor zag liggen. In het begin was het pikzwart (gelukkig vrij weinig), maar nu is het soms ook wat doorzichtiger. (Of het ligt er nog van mijn vorige bike; die liet vrij veel lekken.)


Boven op 't blok lijkt me inderdaad geen lolletje! :X Poets ze!
Gespoten blok dus valt niet direct op , maar al dat stof wat erop blijft plakken :X

Of niet zoveel het gas open plukken wil ook helpen :+
Moet nog een catchtank maken die wel goed werkt.
 
Dank je wel voor het posten van de foto's. Ik had met mijn domme kop in gedachten dat het pas volgend weekend zou zijn |(
 
Hmmmmz ik had begrepen dat Harley's voor '95 een olie-afvoerslangetje hadden voor als de druk te hoog werd, met dit hete weer.
Breather valve wil er wel eens wat uit gooien.Als ie langere tijd stil heeft gestaan.
 
Gespoten blok dus valt niet direct op , maar al dat stof wat erop blijft plakken :X

Of niet zoveel het gas open plukken wil ook helpen :+
Moet nog een catchtank maken die wel goed werkt.
Doorzichtig?Waarschijnlijk bakolie.
 
Dank je wel voor het posten van de foto's. Ik had met mijn domme kop in gedachten dat het pas volgend weekend zou zijn |(
Graag gedaan. Ben je niet in de war met de Harley-dag in Breda, a.s. zondag?
 
Maar het kan dus geen kwaad? :)

De shop zei dat ik het ff in de gaten moest houden. Volgens mij zit het wel goed, maar idd even kijken of het niet te gek wordt.
 
Maar het kan dus geen kwaad? :)

De shop zei dat ik het ff in de gaten moest houden. Volgens mij zit het wel goed, maar idd even kijken of het niet te gek wordt.
Versnellingsbakken en motorblokken horen toch geen olie te lekken of zie ik dat verkeerd?
 
Ik ben daar ook geweest en heb foto's gemaakt. Gaaf spul daar.

Ik heb een hoop gave foto's en ik zou ze graag allemaal willen laten zien, maar ik weet ff niet hoe ik die er allemaal op krijg... Eerst op een website zetten en dan linken ofzo???

Ik wilde een van de meest opvallende bikes hieronder aanplakken, maar hij is te groot.... *zucht*
Als iemand mij verder kan inlichten hoe ik jullie die foto's kan laten zien, hoor ik het natuurlijk graag.

Gr. Sev
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan