Foto's burnout 25 kw'er !!!!

Rookt dat zo'n 25 kw'er???

  • Dat rookt best

    Stemmen: 28 75,7%
  • Dat kan beter

    Stemmen: 3 8,1%
  • Dat kan ik beter

    Stemmen: 6 16,2%
  • Respect !!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    37
vraagje:
hoe sleht is dat precies voor je motor....?

ik heb nog wel een bandje wat er zeer binnenkort vanaf gaat waar nog wel een paar mm (hard!) rubber vanaf kan....

hoe doen we dat zondat dat we de boel slopen?
thanx :} SebaszS
 
vraagje:
hoe sleht is dat precies voor je motor....?

ik heb nog wel een bandje wat er zeer binnenkort vanaf gaat waar nog wel een paar mm (hard!) rubber vanaf kan....

hoe doen we dat zondat dat we de boel slopen?
thanx :} SebaszS

zonder te slopen?
met schuurpapier er overheen wrijven.
 
vraagje:
hoe sleht is dat precies voor je motor....?

ik heb nog wel een bandje wat er zeer binnenkort vanaf gaat waar nog wel een paar mm (hard!) rubber vanaf kan....

hoe doen we dat zondat dat we de boel slopen?
thanx :} SebaszS

Volgens mij valt het nog wel mee: zolang je het maar niet te lang doet en niet vol in de begrenzer...
 
Op m'n vorige fiets, 's ochtends om 7 uur achter bij mijn werk, het rook goed in de zaak!
full


Die GS500 van de topicstarter, was die nog nieuw daar?! Dat ding staat zo te glimmen!
 
Die gs500 is niet van mij maar van villie (hij staat ook op de foto)
Motor is net een paar weken geleden gekocht dus was nog in showroomstaat ;)
 
ik heb nog wel een bandje wat er zeer binnenkort vanaf gaat waar nog wel een paar mm (hard!) rubber vanaf kan....

de meeste banden is geen probleem alleen metzler is een uitzondering omdat deze gebruikt maakt van een stalen gordel zou ik met oproken van deze band voorzichtig zijn.

ga je te lang door met een metzler en klapt de band dan kan de staal gordel door je blok heen slaan en dan heb je een probleem.

enne het meeste tactische plaats om een burnout te doen is om de hoek bij de motorzaak in een zijstraat dan hoef je niet zo lang te rijden met die gare opgerookte band
 
Zijn dat alleen de banden of zie ik de motor ook roken.
Nou ja met dit plaatje ben je hem zo kwijt.

Met de groeten van Ben
 
Zijn de banden ja ...................duh



Ghe, dus jij beweert dat als je eens in de tijd als je motor warm is je banden oprookt dat dat slecht is ??

Het zal idd niet super bevoordelijk zijn maar wat wel? Dan moet je maar helemaal niet gaan motor rijden want er slijt altijd wel wat...
 
Leuk een topic voor mij ;)
Bedankt voor de complimenten *D

Die gs500 is niet van mij maar van villie (hij staat ook op de foto)
Motor is net een paar weken geleden gekocht dus was nog in showroomstaat ;)
Hahaha, had je hem afgelopen woensdag moeten zien. Ik denken dat ik een rooie motor had gekocht, woensdag was ie totaal wit! Zout all over the place! Donderdag nog wel even opgepoetst, ik wist dat ik op de foto zou komen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan