foto's CB400F-TWIN

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Whaat!? Ik dacht dat jij een Four had? edit: Ow wacht, ik voel iets aankomen...je hebt er een twin blok onder gehangen! Wow! meer fotos?????? :P :9
Mooie fiets, en leuke kids! :)
Post ook eens een foto van die 750 die je hebt :)

Laatst bewerkt:

Jochem - SOHC4

MF veteraan
24 apr 2002
4.288
1
Whaat!? Ik dacht dat jij een Four had? edit: Ow wacht, ik voel iets aankomen...je hebt er een twin blok onder gehangen! Wow! meer fotos?????? :P :9
Mooie fiets, en leuke kids! :)
Post ook eens een foto van die 750 die je hebt :)
Denk dat die twin meer op / naast die four zit...

joeltje

MF veteraan
5 dec 2001
2.368
0
45
Vught
Hehehe, ziet er erg veel beter uit als de mijne...

ff vergelijken op de ouwe brikken tour??

Greetzzr

jkoehorst

MF veteraan
5 dec 2001
6.667
1
41
Hengelo (ov.)
Mooi ding, zit goed in de lak. :)

Ik was van plan zoiets te kopen toen ik net mijn rijbewijs had. Deze (GS550) kon ik toevallig goedkoop krijgen daarom rijd ik nu hier op rond.

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
18.407
1.901
omg.Eindhoven
M'n cb-tje is errug foto-geniek, zeg maar camerageil. Die trekt altijd een mooi smoeltje voor de foto. In feite:

tank deukjes / zijkapjes slecht gespoten met restje uit spuitbus / voor-spatbord doorgeroest / uitlaat-demper gaten van 1 cm erin geroest / enz.

joeltje

MF veteraan
5 dec 2001
2.368
0
45
Vught
Heej Roesten, had je ff tijd over?? hehehe

Kom je wel op je CB400-2cyl. 2 juni?

Ben erg benieuwd nml...

Groeten!!

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
2
www.kika.nl
Volgens mij klopt de topic titel niet... De CB 400 F is volgens mij een 4 cilinder. F staat voor Four bij Honda ( als ik ut goed heb.)

Ik denk dus dat ut een CB400T is :P ...

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
2
www.kika.nl
Details details... Je moet gewoon het type aanpassen aan je kids... dus kapjes halen met een T erop. OF je neemt nog 2 kids erbij :P :P

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Nog wat met een F: in het ontstekingscircuit. Ze kunnen niet schrijven daar bij Honda...Vonk is toch echt met een V :+

Volgens mij klopt de topic titel niet... De CB 400 F is volgens mij een 4 cilinder. F staat voor Four bij Honda ( als ik ut goed heb.)

Ik denk dus dat ut een CB400T is :P ...

Hihi, ik was dus niet de enige die het niet in één keer begreep ;)

Laatst bewerkt: