foto's CB400F-TWIN

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
21.874
5.800
omg.Helmond
Ziehier, mijn trots... *D

bikers.jpg



en ietsje recenter... (cb400f-triple!)

bikers3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Whaat!? Ik dacht dat jij een Four had? edit: Ow wacht, ik voel iets aankomen...je hebt er een twin blok onder gehangen! Wow! meer fotos?????? :P :9
Mooie fiets, en leuke kids! :)
Post ook eens een foto van die 750 die je hebt :)
 
Laatst bewerkt:
Whaat!? Ik dacht dat jij een Four had? edit: Ow wacht, ik voel iets aankomen...je hebt er een twin blok onder gehangen! Wow! meer fotos?????? :P :9
Mooie fiets, en leuke kids! :)
Post ook eens een foto van die 750 die je hebt :)

Denk dat die twin meer op / naast die four zit...
 
Hehehe, ziet er erg veel beter uit als de mijne...

ff vergelijken op de ouwe brikken tour??

Greetzzr
 
Mooi ding, zit goed in de lak. :)

Ik was van plan zoiets te kopen toen ik net mijn rijbewijs had. Deze (GS550) kon ik toevallig goedkoop krijgen daarom rijd ik nu hier op rond.
 
M'n cb-tje is errug foto-geniek, zeg maar camerageil. Die trekt altijd een mooi smoeltje voor de foto. In feite:

tank deukjes / zijkapjes slecht gespoten met restje uit spuitbus / voor-spatbord doorgeroest / uitlaat-demper gaten van 1 cm erin geroest / enz.
 
Heej Roesten, had je ff tijd over?? hehehe

Kom je wel op je CB400-2cyl. 2 juni?

Ben erg benieuwd nml...

Groeten!!
 
Volgens mij klopt de topic titel niet... De CB 400 F is volgens mij een 4 cilinder. F staat voor Four bij Honda ( als ik ut goed heb.)

Ik denk dus dat ut een CB400T is :P ...
 
Details details... Je moet gewoon het type aanpassen aan je kids... dus kapjes halen met een T erop. OF je neemt nog 2 kids erbij :P :P
 
Nog wat met een F: in het ontstekingscircuit. Ze kunnen niet schrijven daar bij Honda...Vonk is toch echt met een V :+

Volgens mij klopt de topic titel niet... De CB 400 F is volgens mij een 4 cilinder. F staat voor Four bij Honda ( als ik ut goed heb.)

Ik denk dus dat ut een CB400T is :P ...


Hihi, ik was dus niet de enige die het niet in één keer begreep ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan