Foto's circuit avond 30 mei op Lelystad

JoKing

MF veteraan
8 jul 2001
1.995
0
Putten
Zaterdag foto's binnen gekregen van Ad Kievit.
Het zijn foto's van een circuit avond op Lelystad wat The Saint georganiseerd heeft. Was echt een top avond, hierbij de foto's.

circuit300502a.jpg


circuit300502b.jpg


circuit300502c.jpg


circuit300502d.jpg


circuit300502e.jpg


Poohbeer, thanx voor het hosten :}
 
Laatst bewerkt:
GaaaaaaaaaaaaaaaF, ik heb ze nog niet binnen ;( Ik hoop dat ze vandaag komen.

Eerste rij. 2e van links = MarisKaWa en daarnaast staat die schade TL :) Ja.. die van mij.


Maar het was GaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaF!

Mooie foto's Johan! Lekker aan het knieen geweest. :) :) :) :) :) :) :) :)
 
Wordt er van iedere rijder foto's gemaakt of is dit op verzoek gedaan??? De foto's worden volgens mij altijd op dezelfde plek gemaakt.
 
Wordt er van iedere rijder foto's gemaakt of is dit op verzoek gedaan??? De foto's worden volgens mij altijd op dezelfde plek gemaakt.

Er is van iedereen foto's gemaakt. Maar wel ook op diversen plekken. en idd. je maakt zelf uit wat je koopt. :)
 
Das wel jammer ;(

Heb je kneesliders of niet, is niet zo goed te zien op de foto :?

Heb je wel je knie aan de grond gekregen :?
Heb geen sliders helaas... dus maak ook geen kneedowns.
Komt binnenkort (zeg ik al tijden ;) ) wel een andere broek met kneepads, vanaf dan kan het. :)
 
Op zaterdag 13 juli 2002 23:34 schreef Revolution het volgende:
Heb helaas maar 1 piccie thuisgekregen van Ad Kievit

Ik heb er 4 gekregen en de groepsfoto dan.. die andere 2 vind ik minder leuk als die 2 die ik geplaatst heb. Op 1 kijk ik recht in de lens geloof ik :? en was niet echt in een bocht en de andere is een rechterbocht maar ik ga geloof ik rechtuit...
 
Ik snap het ook niet echt...ben die fotograaf zeker 5 keer tegengekomen, dat ik zag dat hij in een bocht zijn camera op mij richtte, blijkbaar zijn al die foto's dan mislukt ofzo. :?

Of ik ging gewoon te snel. :+
 
Reed er niemand achter je ;) Tja ik heb hem volgens mij ook vaker dan 4 keer zien "schieten" op me.. We gaan waarschijnlijk binnenkort naar hem toe om de foto's te bekijken. Er zijn er een aantal die nog helemaal niets hebben ontvangen en er zijn er een paar die vlak achter elkaar in de bocht zaten en die foto's willen ze natuurlijk ook !

Volgens mij heeft ie alleen de foto's gestuurd waar je zo goed als alleen op staat.
 
Ik snap het ook niet echt...ben die fotograaf zeker 5 keer tegengekomen, dat ik zag dat hij in een bocht zijn camera op mij richtte, blijkbaar zijn al die foto's dan mislukt ofzo. :?

Of ik ging gewoon te snel. :+

Of je hield in omdat je dacht dat hij je aan het laseren was... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan