foto's circuit avond ad kieviet

De Kawaman

MF veteraan
2 apr 2002
6.515
1
Gouda
eindelijk ze zijn er (best nog snel eigenlijk ) :} :} :}

circuit1.jpg


circuit2.jpg


circuit3.jpg


circuit4.jpg
 
Cool, ik hoop dat ik ze ook nog krijg (ondanks dat ik geen formulier heb ingevuld |( , maar heb hem gelijk die avond gemailed).
 
Toch knap he, van die Kievit, dat hij iedereen erop zet met hun knie net NIET aan de grond...

deed hij bij mij ook al, ergens in '98 als ik het goed heb. Maar ik heb er toch één waarbij hij het vergeten is.. })

Heb er wel meer trouwens, maar die zijn niet van Ad...
 
Jasper, kun je tegen opbouwende kritiek?

Op de foto's zie ik dat je je benen zowat in spreidstand hebt staan ;)
Om gecontroleerder en sneller de bochten te kunnen nemen zou je je bil nog iets verder over het zadel moeten laten glijden. Je buitenste been steun je dan tegen de tank. Je binnenste been trek je iets verder in en meer naar voren. Ook je bovenlichaam kun je ietsje verder de bocht indrukken.

Wat je dan bereikt is meer druk op het voorwiel en je motor blijft in verhouding wat rechterop staan, waardoor je dus eigenlijk een hogere bochtensnelheid kunt aanhouden.

Succes!
 
zien er goed uit Jasper.
Ben benieuwd of ik ook post heb gekregen??

Dit topic zal vanavond wel weer flink omhoog schieten met alle geposte foto's *D
 
...als we toch bezig zijn: iets meer proberen je tank in je oksel te proppen, zit je vanzelf goed: Platter op de tank, gewicht meer naar voren en je kont meer opzij.

Maar als je dat niet lekker vindt, dan niet, no hard feelings. Bij mij werkt het wel.
 
thanx voor de opbouwende kritiek, moest er zelf ook wel een beetje om lachen, wist niet dat ik dat deed.
Zit idd een beetje in de spreidstand.
Maar dit is de tweede bocht na het rechte stuk, ik kon die niet echt lekker nemen vond ik zelf, want ik ging wel volgas, maar hij trok hem er niet echt in' tja 25kw he ;)

want ik heb foto's van mn zzr in die eerste bocht daar doe ik het niet, maar ik ga er op letten :} :}
 
thanx voor de opbouwende kritiek, moest er zelf ook wel een beetje om lachen, wist niet dat ik dat deed.
Zit idd een beetje in de spreidstand.
Maar dit is de tweede bocht na het rechte stuk, ik kon die niet echt lekker nemen vond ik zelf, want ik ging wel volgas, maar hij trok hem er niet echt in' tja 25kw he ;)

want ik heb foto's van mn zzr in die eerste bocht daar doe ik het niet, maar ik ga er op letten :} :}
Dus de verklaring voor het gat in je broek heb je nu ook al :+
 
2 maar. Wel mooie foto's, maar inderdaad zijn de foto's net gemaakt voor- of na de kneedown :( ....

kievit_27-08-02_1.jpg

kievit_27-08-02_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
;( Ik heb ze ook binnen ;(

Wel mijn motor op de foto, maar niet met mij ;( Ga meneer Kievit maar ff bellen.

Dit is Alex, was motorloos. Heeft een paar rondjes op die van mij gereden:

CBRAlex.jpg


CBRAlex1.jpg


CBRAlex2.jpg
 
Hmmmm.. zal een volgende keer toch maar eens mee gaan zo te zien. Maar ja, dat duurt voorlopig nog wel even.
 
Hee Clauwtje !!!

Mooie foto's hoor!! Dat is nou een echte Vriendin!!!

Ik sta er mooi op! jammer dat het net geen kneedown is ....... :}

Volgende keer ga ik wel weer op m'n eigen brommert...


Ik hoop wel voor je dat Ad nog meer foto's heeft gemaakt..ik heb maar ong. 3 rondjes gereden(die trouwens goed bevielen op de cbr :)
 
Klopt, hij heeft deze keer niet zo veel foto's gemaakt. Ik zag hem ook maar een paar keer staan en toen was ie weer weg.

Jammer....
 
Hmmmm.. zal een volgende keer toch maar eens mee gaan zo te zien. Maar ja, dat duurt voorlopig nog wel even.
April 2003 is Lelystad weer open tot en met juni,......juli en augustus zijn ze even dicht en dan weer sept. en evt.okt. zover ik weet grt. P41.
 
Als het goed is staan mijn kneedownvonkjes ook op de foto. :9 Ben erg benieuwd of ik foto's heb gekregen en of mijn titanium op asfalt piccies goed gelukt zijn, zag hem wel een paar keer zijn camera op me richten. De vorige keer op lelijkstad had ik maar 1 piccie ;( , hoop nu meer! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan