foto's circuit avond ad kieviet

ik heb ook een envelop binnen *D
3 prachtige foto's.... oh was het maar weer zomer :z

full
 
Ik heb de foto's ook vandaag binnen gekregen. Ik vind ze zelf :9~

;) tips zijn uiteraard welkom ;)



edit Rev: piccies resized, klikken voor full version.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het goed is staan mijn kneedownvonkjes ook op de foto. :9 Ben erg benieuwd of ik foto's heb gekregen en of mijn titanium op asfalt piccies goed gelukt zijn, zag hem wel een paar keer zijn camera op me richten. De vorige keer op lelijkstad had ik maar 1 piccie ;( , hoop nu meer! :)

hAA ... Dat dacht ik ook lekker een mooie foto met de Wiz sparky
maar helaas pindakaas .. mooi niet dus en dat vind ik eigenlijk wel heel
heeellllll erg jammer

"Joepie deze kreeg ik net nog binnen via e-mail van Hans NvvM


Fazertje000003.jpg


groeten Fazertje die toch wat is teleurgesteld met 1 foto
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's hoor. Inderdaad jammer dat de vonkenregens er niet op staan, er waren er heel wat geloof ik!
 
amaai, toch ziet ik daar ene vonk links van uwe knie op de eerste foto.

is wel een kleintje hoor maar toch :} :} :}
 
amaai, toch ziet ik daar ene vonk links van uwe knie op de eerste foto.

is wel een kleintje hoor maar toch :} :} :}
Ik moest iid ook wel even goed zoeken hoor.

Wie kan mij vertellen welke html code ik in de tag moet zetten om slechts een thumbnail in de posting te zetten ipv de hele foto?
 
Ik heb nog niks binnen. :( :( :( :(

Zal Ad voor de zekerheid nog maar even mailen...

[me]Revolution wil foto's![/me]
 
Ik moest iid ook wel even goed zoeken hoor.

Wie kan mij vertellen welke html code ik in de tag moet zetten om slechts een thumbnail in de posting te zetten ipv de hele foto?


[ url=http://www.link.to/foto.jpg][ img]http://www.link.to/thumbfoto.jpg[/img][/url]
 
supergeil :9~

volgend jaar weer toch??

ben ik er zeker bij *D (al was het alleen voor de piccies :} )
 
Postje van Saint in het andere topic, dat ik vakkundig op slot gegooid heb }) :

Jah, dat hadden we niet gedaacht.... dat we de foto's van dhr. Kievit zouden krijgen *D *D *D Het ging weer lekker

lcity201.jpg


lcity202.jpg


lcity203.jpg


lcity204.jpg


lcity205.jpg


*D *D

Zeg CBR Clau, doe jij je foto's ook nog even posten O-)

LOL, of eigenlijk jammer. Clau krijgt vandaag ook haar foto's binnen en blij dat ze is. Wat blijkt nou, @xl heeft ook een paar rondjes gereden. Heeft Kievit precies @xl 3x op de foto gezet op Claudia haar fiets.... Alex wel foto's Claudia niet....... Sneu maar wel lachu!
 
Postje van Saint in het andere topic, dat ik vakkundig op slot gegooid heb }) :

Jah, dat hadden we niet gedaacht.... dat we de foto's van dhr. Kievit zouden krijgen *D *D *D Het ging weer lekker

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

*D *D

Zeg CBR Clau, doe jij je foto's ook nog even posten O-)

LOL, of eigenlijk jammer. Clau krijgt vandaag ook haar foto's binnen en blij dat ze is. Wat blijkt nou, @xl heeft ook een paar rondjes gereden. Heeft Kievit precies @xl 3x op de foto gezet op Claudia haar fiets.... Alex wel foto's Claudia niet....... Sneu maar wel lachu!

Nou DGM, bedankt maar weer voor het vergeven van mijn stommiteiten en het verplaatsen van mijn crap naar dit topic *D *D
 
Nee, voor je het weet krijg je de wind van voren })

WHOEEWWAHAHAHAAHHAHAHAHA

Maar daar weet Rev alles van O-)
Ikke? Kzou niet durven O-) , zeker geen instructeurs inhalen ondanks een inhaalverbod hoor, vinden ze uhhh... minder fijn. :X (maar ja, moet die ouwe man ook maar gasgeven }) :] )
 
Terug
Bovenaan Onderaan