foto's circuit

hansblade44

Rookie
22 apr 2007
4
0
Hallo, Ben 26 en 27 juni op zandvoort geweest.
Heb daar een aantal fotograven gezien maar waar kun je de foto's die ze maken terug vinden op internet.
Welke site moet ik dan opzoeken dus.

Alvast bedankt.
Hans
 
Eventueel ook bij diverse verzekeringsmaatschappijen. Als je dan met een schadeclaim komt krijg je je circuit foto cadeaux.

Doen ze om te kijken of je op t circuit hebt gezeten i.v.m. "verdachte claims" ofzo. Dus altijd je plaat eraf halen als je op 't circuit gaat knallen
 
Eventueel ook bij diverse verzekeringsmaatschappijen. Als je dan met een schadeclaim komt krijg je je circuit foto cadeaux.

Doen ze om te kijken of je op t circuit hebt gezeten i.v.m. "verdachte claims" ofzo. Dus altijd je plaat eraf halen als je op 't circuit gaat knallen

:^

Als je slim bent doe je het al buiten de poort (mits er geen agent is).

(d@ve gaat altijd met aanhangertje dus kenteken ligt er thuis al af.) :Y
 
Eventueel ook bij diverse verzekeringsmaatschappijen. Als je dan met een schadeclaim komt krijg je je circuit foto cadeaux.

Doen ze om te kijken of je op t circuit hebt gezeten i.v.m. "verdachte claims" ofzo. Dus altijd je plaat eraf halen als je op 't circuit gaat knallen


Unive: "als er geen sprake is van tijdmeting of raceverband bent u gewoon verzekerd"

oftewel, zolang er niet iemand naast de baan staat te klokken of je zonodig eerste wil worden
kun je gewoon over het circuit crossen

[me="Nightbat®"]had trouwens wél z'n plaat eraf geschroefd, maar eerder voor fotogenieke redenen[/me]
oftewel, vond het er mooier uit zien
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan