foto's circuitdag zandvoort

En dat terwijl ik 280 MB bij me had.......
Tja, je hebt wel praatjes, maar geen plaatjes.
Waarom heb je je toestel niet ff aan een bekende gegeven en gevraagt of die foto´s kon nemen
 
Ben je niet in de war met die andere SP-1 rijder?? Ik heb nml nooit gezegd dat m'n motor opzij stapte! Alleen bij die linkerbocht omhoog zat in de binnenkant een soort van "Wasbord" waardoor hij niet perfect stabiel lag (voelde ik met m'n knie, die raakte om beurten het asfalt in deze bocht, het voelde alsof de motor zich iedere x een beetje oprichtte.). En zo erg versleten was die band nou ook weer niet.... :P Nu wel!! 8-) Ik heb geen moment het idee gehad dat m'n band me in de steek zou laten. En echt niet omdat ik niet zou weten hoe dat voelt!! :X

Okay, ik zal m'n motor wel niet tot het gaatje gepushed hebben, maar had wel het idee dat ik goed op weg was voor een "beginner". (Dit tussen haakjes omdat ik natuurlijk al bjna 6 jaar rij.) Had iig nog nooit op een circuit gereden, dus wat dat betreft wel een beginner.

@Gr1D: Reed jij die zilveren R1 die mij zo gruwelijk uitremde?? :}

Yep that was me ;)
 
Waarom heb je niet voor een Assen dag op de 21ste gekozen?

Als ik een bericht van jouw ziet Arjan moet ik direct aan die beruchte natte Septemberdag denken op Zolder,brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Verder alles Oke?

Alles is oké met mij Mario.
De 21ste kan ik niet vanwege mijn werk wel erg balen, maar 20 juli aanstaande zondag dus en 4 augustus ben ik op Zolder te vinden.
Wil dit jaar voor de 3de keer op Assen rijden zal wel ergens in september worden via Deroue motoren of zo.

gR1d
 
mooie foto's!!! Heeft iemand nog meer foto's van mij toevallig? Ik zat in de blauwe groep, nummer 52 op een rode Fireblade-racer(zonder kenteken). Alvast bedankt!!
 
Geloof dat er verder geen foto's meer van zandvoort zijn
Maar toch heel wat leuke plaatjes geschoten thanks hiervoor :} :} :}
 
hier nog even het bericht van MOTORXTRA omtrent het NIET komen opdagen van de fotograaf 14-07-03 te zandvoort. :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Hallo Jan,



Sorry voor de late reactie maar ik heb even gewacht of ik nog iets van mijn fotograaf horde.

Hij heeft op de dag zelf mijn voice mail ingesproken dat zijn keuken onder water stond en dat hij daarom later zou komen, ik heb hem echter niet gezien.

Kennelijk is het niet mogelijk om een fotograaf te vinden die betrouwbaar is.

Bij deze dus excuses voor de gang van zaken en als jullie nog eens bij mij komen rijden is Dexter van harte welkom.



Groet: Sander
 
Vertel es varken. :)
Dat hij eerst was afgebeld,omdat er een ander zou komen.
Toen ik hem vertelde van het verhaal hier,begon hij te praten......
Da's pas leuk,zo'n kenner op de praatstoel ;)
[edit]
Schiet me net te binnen,dat er een misverstand tussen Serge en Sander scheen te zijn i.v.m fotograaf.
Serge dacht natuurlijk is leuk voor jullie,en Sander dacht Ad is DE fotograaf!
Resultaat=geen van beide geweest en Ad is het zat.(denk ik)
Sander,er is altijd maar 1 kapitein dus.....neem het heft weer in handen!
Dit loopt verwarrend zo en gaat mis.
 
Laatst bewerkt:
Nog maar even fototje dan :) ?
full

Nou ja fototje :?
 
Dat hij eerst was afgebeld,omdat er een ander zou komen.
Toen ik hem vertelde van het verhaal hier,begon hij te praten......
Da's pas leuk,zo'n kenner op de praatstoel ;)
[edit]
Schiet me net te binnen,dat er een misverstand tussen Serge en Sander scheen te zijn i.v.m fotograaf.
Serge dacht natuurlijk is leuk voor jullie,en Sander dacht Ad is DE fotograaf!
Resultaat=geen van beide geweest en Ad is het zat.(denk ik)
Sander,er is altijd maar 1 kapitein dus.....neem het heft weer in handen!
Dit loopt verwarrend zo en gaat mis.

dit kan zo te lezen wel aardig kloppen dit verhaal,omdat ik hoorde in het begin dat ad kievit zou komen en het alleen recht zou hebben.
op de dag dat wij er waren hoorde ik van sander dat er een andere fotograaf zou komen :? die kon ook gelijk alles uitprinten op fotopapier en dus konden we gelijk onze foto,s meenemen.
dus dat die 2 elkaar voorbij gepraat hebben zou dus ook heel goed kunnen. :?
want er was er niet 1 :? :? :?
 
Hallo,

Zoals jullie het verhaal nu schetsen klopt het niet helemaal.
Ad kievit heeft mij vorig jaar een aantal keer laten zitten door op de circuitdag een SMSje te sturen dat hij het niet zou redden.
Vervolgens heb ik een andere fotograaf gevonden die erg enthousiast was en graag op mijn dagen wilde komen.
Het is dan wel logisch dat het voor hem niet intressant is als er meerdere fotografen rond lopen dus heb ik hem het alleenrecht toegezegd, om die reden was Dexter niet welkom.
Dat iemand buiten mij om afspraken maakt met fotografen is niet mijn verantwoordelijkheid, staat los van het feit dat de fotograaf niet is komen opdagen en heeft ook niets met macht te maken.
Maar toen ik dit vernam vond ik het tegenover Ad en Hans (de andere fotograaf) wel zo eerlijk om in te grijpen, achteraf dus jammer dat ik er van hoorde.
Ik vindt het echter bijzonder vervelend voor jullie en voor mezelf dat het zo is gelopen, in de toekomst ga ik dus geen fotograaf meer regelen, degene die wil komen komt en vecht het maar samen met zijn collega's uit wie er foto's maakt.
Ik hoop de zaak zo voldoende te hebben toegelicht.

Groet: Sander
 
't Is inderdaad jammer dat er geen foto's gemaakt zijn, maar er komen nog wel meer circuitdagen. Hoe het gelopen is interesseert me eigenlijk niet, maar als we in de toekomst vrij zijn om een fotograaf naar eigen keus uit te nodigen, vind ik het ook wel best.

Het zou wel handig zijn als betreffende fotograaf een lijstje kan krijgen met namen en nummers, zodat hij ook weet waar de foto's naar toe moeten ;)
 
¿even een vraagje?
De foto's die gemaakt zijn zijn zo te horen met dig. camera's gemaakt..
Mag ik vragen welke en met wat voor lens (35mm equivalent aub) de foto's zijn gemaakt.
Je kan wel lekker dichtbij fototjes maken op zandvoort zo te zien dat was er op lelystad niet echt bij.
 
¿even een vraagje?
De foto's die gemaakt zijn zijn zo te horen met dig. camera's gemaakt..
Mag ik vragen welke en met wat voor lens (35mm equivalent aub) de foto's zijn gemaakt.
Je kan wel lekker dichtbij fototjes maken op zandvoort zo te zien dat was er op lelystad niet echt bij.

mijne zijn gemaakt met een olympus 2020z
 
Hallo,

Zoals jullie het verhaal nu schetsen klopt het niet helemaal.
Ad kievit heeft mij vorig jaar een aantal keer laten zitten door op de circuitdag een SMSje te sturen dat hij het niet zou redden.
Vervolgens heb ik een andere fotograaf gevonden die erg enthousiast was en graag op mijn dagen wilde komen.
Het is dan wel logisch dat het voor hem niet intressant is als er meerdere fotografen rond lopen dus heb ik hem het alleenrecht toegezegd, om die reden was Dexter niet welkom.
Dat iemand buiten mij om afspraken maakt met fotografen is niet mijn verantwoordelijkheid, staat los van het feit dat de fotograaf niet is komen opdagen en heeft ook niets met macht te maken.
Maar toen ik dit vernam vond ik het tegenover Ad en Hans (de andere fotograaf) wel zo eerlijk om in te grijpen, achteraf dus jammer dat ik er van hoorde.
Ik vindt het echter bijzonder vervelend voor jullie en voor mezelf dat het zo is gelopen, in de toekomst ga ik dus geen fotograaf meer regelen, degene die wil komen komt en vecht het maar samen met zijn collega's uit wie er foto's maakt.
Ik hoop de zaak zo voldoende te hebben toegelicht.

Groet: Sander

Sander,

Een wijze beslissing! Hiermee voorkom je dat je jezelf afhankelijk maakt van EEN fotograaf en bevorder je de vrije concurrentie. ;)
Ik vind het namelijk geen probleem om met andere fotografen tegelijkertijd op hetzelfde circuit rond te lopen.
Uiteindelijk bepaalt de kwaliteit van je werk of het gekocht gaat worden of niet.
En helemaal uiteindelijk is de smaak van de klant allesbepalend. :)
Ik heb soms foto's die veel beter en mooier waren in het archief gezet en in plaats daarvan naar mijn mening minder geslaagde foto's verkocht.
We zullen elkaar in de toekomst dan ook nog wel regelmatig tegenkomen, dat wil zeggen als de jongens hier mij vragen tenminste. :+

grtz,

Dex.
 
Ik heb er alsnog 1 van mezelf kunnen vinden.

P1010091

Kun je deze naar mij mailen: rvpoelvoorde@hotmail.com

Alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan