foto's circuitdag zandvoort

Tjonge wat jammer dat ik er nergens op sta en ik heb zo mijn best gedaan die dag.
Maar goed ik heb iig erg genoten aanstaande zondag naar Zolder hopelijk weer zo'n mooie dag.

gR1d
 
Zowaar..... een foto waar ik ook op sta. (maar nog steeds geen actiefoto ;( )
Ben trouwens nog steeds blij, zit er eigenlijk niet zo mee met de schade aan m'n motor. Het is tenslotte gebeurt toen ik m'n motor en mezelf tot het gaatje heb gepushed. Ik ben erin gedonderd... da's jammer maar geen ramp. Als ik nou schade had omdat m'n motor bijvoorbeeld om was gedonderd... dan had ik pas gebaald.
 
Op woensdag 16 juli 2003 13:54 schreef SP-1Remmetje het volgende:
Zowaar..... een foto waar ik ook op sta. (maar nog steeds geen actiefoto ;( )
Ben trouwens nog steeds blij, zit er eigenlijk niet zo mee met de schade aan m'n motor. Het is tenslotte gebeurt toen ik m'n motor en mezelf tot het gaatje heb gepushed. Ik ben erin gedonderd... da's jammer maar geen ramp. Als ik nou schade had omdat m'n motor bijvoorbeeld om was gedonderd... dan had ik pas gebaald.

denk niet dat je je motor tot het gaatje heb gepushed......dat gaatje is nog wel verder weg hoor ........maar ik begrijp wat je bedoelt :)

mooiste is natuurlijk "het gevoel"
 
Zowaar..... een foto waar ik ook op sta. (maar nog steeds geen actiefoto ;( )
Ben trouwens nog steeds blij, zit er eigenlijk niet zo mee met de schade aan m'n motor. Het is tenslotte gebeurt toen ik m'n motor en mezelf tot het gaatje heb gepushed. Ik ben erin gedonderd... da's jammer maar geen ramp. Als ik nou schade had omdat m'n motor bijvoorbeeld om was gedonderd... dan had ik pas gebaald.

Beste SP-1Remmetje,

Ik ben met Mossel eens dat je iig niet je SP1 tot het gaatje gepushed hebt.
Maar waarschijnlijk wel jezelf maar zeker je achterband die was al erg versleten wat ik je al aan het begin van de dag vertelde. Je zei zelf al dat je motor bij enkele bochten een stapje opzij maakte. Dus volgende keer vers rubber eronder is altijd goedkoper dan je motor weer oplappen.
En ja circuitrijden is duur............
Trouwens wel een bruut geluid van je motor zo naast elkaar op het rechte stuk.

gR1d
 
Zowaar..... een foto waar ik ook op sta. (maar nog steeds geen actiefoto ;( )
Ben trouwens nog steeds blij, zit er eigenlijk niet zo mee met de schade aan m'n motor. Het is tenslotte gebeurt toen ik m'n motor en mezelf tot het gaatje heb gepushed. Ik ben erin gedonderd... da's jammer maar geen ramp. Als ik nou schade had omdat m'n motor bijvoorbeeld om was gedonderd... dan had ik pas gebaald.
Mijn vriendin heeft nog getwijfeld of ze een foto zou maken toen je onderuit in de GB lag, maar ze hoorde je zo hard vloeken dat ze het maar gelaten heeft... :X :X
 
Wrom dat nou weer.... ben ik niet aardig of zo??? ik stond er niet met het fototoestel hoor...
 
Op woensdag 16 juli 2003 01:50 schreef Ohjajoh het volgende:
En als laatste de band..
(Afbeelding)

Op woensdag 16 juli 2003 09:47 schreef Beavis het volgende:Thanks voor de foto's en het filmpje :9~
:^ Als ik je zie krijg je dikke zoen Mark :+ .

Op woensdag 16 juli 2003 15:30 schreef Black blade het volgende:Mijn vriendin heeft nog getwijfeld of ze een foto zou maken toen je onderuit in de GB lag, maar ze hoorde je zo hard vloeken dat ze het maar gelaten heeft... :X :X
Maakt jou meisie picci's met geluid dan,knap hoor :+ .
 
Laatst bewerkt:
vind deze echt mooi

zonde dat ie niet op een hogere reso is


full



deze is ook :9~
30272


 
Beste SP-1Remmetje,

Ik ben met Mossel eens dat je iig niet je SP1 tot het gaatje gepushed hebt.
Maar waarschijnlijk wel jezelf maar zeker je achterband die was al erg versleten wat ik je al aan het begin van de dag vertelde. Je zei zelf al dat je motor bij enkele bochten een stapje opzij maakte. Dus volgende keer vers rubber eronder is altijd goedkoper dan je motor weer oplappen.
En ja circuitrijden is duur............
Trouwens wel een bruut geluid van je motor zo naast elkaar op het rechte stuk.

gR1d

Ben je niet in de war met die andere SP-1 rijder?? Ik heb nml nooit gezegd dat m'n motor opzij stapte! Alleen bij die linkerbocht omhoog zat in de binnenkant een soort van "Wasbord" waardoor hij niet perfect stabiel lag (voelde ik met m'n knie, die raakte om beurten het asfalt in deze bocht, het voelde alsof de motor zich iedere x een beetje oprichtte.). En zo erg versleten was die band nou ook weer niet.... :P Nu wel!! 8-) Ik heb geen moment het idee gehad dat m'n band me in de steek zou laten. En echt niet omdat ik niet zou weten hoe dat voelt!! :X

Okay, ik zal m'n motor wel niet tot het gaatje gepushed hebben, maar had wel het idee dat ik goed op weg was voor een "beginner". (Dit tussen haakjes omdat ik natuurlijk al bjna 6 jaar rij.) Had iig nog nooit op een circuit gereden, dus wat dat betreft wel een beginner.

@Gr1D: Reed jij die zilveren R1 die mij zo gruwelijk uitremde?? :}
 
Laatst bewerkt:
Tjonge wat jammer dat ik er nergens op sta en ik heb zo mijn best gedaan die dag.
Maar goed ik heb iig erg genoten aanstaande zondag naar Zolder hopelijk weer zo'n mooie dag.

gR1d
Waarom heb je niet voor een Assen dag op de 21ste gekozen?

Als ik een bericht van jouw ziet Arjan moet ik direct aan die beruchte natte Septemberdag denken op Zolder,brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Verder alles Oke?
 
vind deze echt mooi

zonde dat ie niet op een hogere reso is


(Afbeelding)


deze is ook :9~
(Afbeelding)

Tja, als ik alles op hoge reso had gedaan had ik maar 10 foto's kunnen maken.
Nu kun je deze
full
in je avatar plakken O-)
Blij dat ik in iedergaval 1 man een beetje gelukkig heb kunnen maken.
Volgend jaar moet ik waarschijnlijk vaker langs de baan staan om foto's van DareDevilin te maken en zal ik meer geheugen meenemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan