Foto's crashes WK Superbike Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kicken op crashes is voorbij zodra je er 1 dood heb zien neer knallen voor je neus. Zoals een weer de baan opstuiterende motor die iemand raakt '(

Spektakel ja, maar niet overdrijven.
:W melandri
 
Iemand nog foto's van de vele crashes afgelopen weekend in Assen :9
Crashen is iets wat bij de sport hoort helaas, maar maak er idd geen sensatie van. Je bent 15 las ik ergens, prima leeftijd om bekend te gaan worden met motorsport. Leer dan ook een beetje dat voor liefhebbers van motoren en de sport dat harde vallen gewoon helemaal niet "leuk" is om te zien. Steeds weer de vraag: staat hij/zij op, met (als liefhebber/vrije tijds racer) het hart in je keel af en toe. Hier op MF zijn vele beoefenaars van het circuitrijden danwel racen en geloof me, geen enkele persoon uit die categorie zal "genieten" van een valpartij of foto's daarvan. Vandaar dat je op wat weerstand stuit. Doe er je voordeel mee en have fun. Halleluja :}
 
Motorsport is vallen en opstaan.Idd wil je het nooit zien dat 1 coureur valt.kijk nu even terug naar de tt van 2006 op assen laatste chicane valt edwards eraf en wint die nicky hayden weer,terwijl ik dolgraag die colin eens een keer had zien winnen.Die man vocht er zo hard voor en dan gaat ie er af dood sonde toch.Liever een strijd tot de laatste centimeter.maar om even een kleine aanvulling te geven op je topic kijk even op crash.net staan vast foto,ms van wat valpartijen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan