Foto's CRT op Assen 6 mei

Rebelske

MF veteraan
12 dec 2001
2.133
0
Delft
Jawel! Ik heb de foto's van de CRT (Circuit Rijvaardigheids Training) van Assen. ((Jullie ook al?))

GTbocht.jpg

Mandeveen1.jpg

Mandeveen2.jpg

Nationalebocht.jpg

Start-Finish.jpg


Nu nog met dat kont van m'n zadel af en ik zou een kneedown kunnen proberen.

Enne, ik blijf die RSV wel mooi voor op het rechte stuk.... 2 sec....
 
Kan iemand ff kijken wat er mis is met de pics?? Ik heb al veel vaker pics erop gezet, nog nooit die bij Yahoo gehost zijn overigens, en dat ging altijd wel goed, dus ik weet hoe het moet en ik weet dus niet wat ik fout doe.

Voor de mensen die niet kunnen wachten:
[http://photos.yahoo.com/bc/io241151/lst?.dir=/CRT+06-05-02&.src=ph&.done=http%3a//photos.yahoo.com/bc/io241151/vwp%3f.dir=/CRT%2b06-05-02%26.dnm=Start-Finisch.jpg%26.src=ph&.view=t]Klik hier en dan kun je ze ook bekijken.[/url]
 
citroenen
"hmmm, I do have a choice" ;)

Geen foto's Elske
 
Ik heb het nu public gemaakt, ik weet alleen niet of jullie meer dan de thumbnails kunnen zien.

Ralfie :} :} :}

Doe je alle 5 of wil je me vertellen hoe het moet (nog beter, kan ik het altijd zelf.)
 
Laatst bewerkt:
ie dut ut noe...link uit derde post

Heel gaaf die foto's :]
 
Ik heb het nu public gemaakt, ik weet alleen niet of jullie meer dan de thumbnails kunnen zien.

Ralfie :} :} :}

Doe je alle 5 of wil je me vertellen hoe het moet (nog beter, kan ik het altijd zelf.)

Effe wachten, was nog bezig. Heb ik ze nu allemaal?
 
Mijn dank is GROOT!!

Volgens mij heb je de URL niet helemaal gekopieerd ofzo. Om die te vinden: foto met rechts aanklikken, op "Eigenschappen" klikken, daar staat de URL bij.
Graag gedaan :P :P

Leuke foto's ook trouwens! Ziet er sssssnnneelllllllll uit :} :} :}
 
Volgens mij heb je de URL niet helemaal gekopieerd ofzo. Om die te vinden: foto met rechts aanklikken, op "Eigenschappen" klikken, daar staat de URL bij.
Graag gedaan :P :P

Leuke foto's ook trouwens! Ziet er sssssnnneelllllllll uit :} :} :}

Om een of andere reden kreeg ik bij eigenschappen niet de hele URL. Ik zag nl al dat bij sommige niet de hele naam en ook niet de .jpg erachter stond, dus die heb ik er toen zelf maar achter gezet, maar er was blijkbaar nog meer, geen idee waarom dat niet in mijn eigenschappen venstertje te zien was.

Enne bedankt!
 
Ik vergeet mijn tijd er helemaal bij te zetten....

02:03,733

(Op een 400 dus hè, en Fastnappie hou je gezwam maar voor je)
 
Ik vergeet mijn tijd er helemaal bij te zetten....

02:03,733

(Op een 400 dus hè, en Fastnappie hou je gezwam maar voor je)

Durf te weden dat ik er met 2x zoveel cc's veel langer over zou doen...
Is die tijd een beetje snel of niet? Geen idee wat daar "normaal" is. Ach, als je maar lol gehad hebt toch? :) :)
 
Durf te weden dat ik er met 2x zoveel cc's veel langer over zou doen...
Is die tijd een beetje snel of niet? Geen idee wat daar "normaal" is. Ach, als je maar lol gehad hebt toch? :) :)

Gewoon een redelijke tijd (het kan veel harder, maar ook aanzienlijk langzamer).

Ik geloof dat TTeun 2.02 reed, ikzelf reed 2.01 Dus dat maakt allemaal niet zo veel uit.
 
Mag je met elke motor het circuit op eigenlijk? Volgende OBT (na Brabant) op Assen... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan