Foto's en tekeningen Spoolhub?

oerman

Die hard MF'er
14 dec 2005
761
0
belgie
Voor mijn nieuw project ben ik opzoek naar een spoolhub maar omdat deze zo moeilijk te vinden zijn wil ik hem namaken ( yeah i know :X )
Daarom ben ik opzoek naar zoveel mogelijk fotos en eventueel tekenigen met afmetingen.
Hopelijk kan er iemand mij helpen
 
Ze zijn niet zo moeilijk te vinden hoor, op de amerikaanse ebay staan ze vrijwel continu. Ik heb de mijne daar voor minder dan $20 gescoord.
 
Yep, krijg je zoiets...
full

mijn
 
Niet door mij in ieder geval.
Suck-6 met vijlen. :+
haha, in september begint de avondschool terug waar ik dus de richting draaien en frezen ga volgen (voor de derde maal) niet omdat ik zo dom ben maar je betaald 150€ voor een heel schooljaar en je kan lekker tweemaal per week 4 uur frezen of draaien (ook cnc) dat is dus 8 uur per week. Als je dan niets gemaakt krijgt dan weet ik het ook niet hoor })
 
Als de wiedeweerga lid worden van Ebay en PayPal en deze link regelmatig checken!

Zelf maken is wel gaaf, maar je bent gek als je het ook voor een paar knaken en een bos konthaar (nietwaar FD?) kunt kopen!
 
Laatst bewerkt:
Als de wiedeweerga lid worden van Ebay en PayPal en deze link regelmatig checken!

Zelf maken is wel gaaf, maar je bent gek als je het ook voor een paar knaken en een bos konthaar (nietwaar FD?) kunt kopen!
Staat een zo te zien zeer nette UL voor maar 8000 dollars.
 
Terug
Bovenaan Onderaan