[Foto's/Filmpjes/Nababbel] Megameeting 3 mei 2009

Zo de politie heeft het feestje weer aardig verpest... was zelfs iemand zn rijbewijs kwijt door het maken van een 1cm hoge wheelie op zn honda dax op de parkeerplaats....
en dat terwijl die zelfde ochtend nog een waarschuwing wordt uitgedeeld aan iemand die met zn zijspan in de lucht met zn dochtertje 30m over de parkeerplaats rijd..
qqwvgk.jpg


Wel kwijt? En welke dax bedoel je?
Deze jongen op de immi Monkey, maakte ook een kleine wheely, mocht zijn rijbewijs inleveren, en kreeg 20minuten later zijn rijbewijs terug, met een waarschuwing! *O*
 
Laatst bewerkt:
das wel fair dan, was dat die dax met duopassagier??
Ah dat weet ik niet, ik weet in ieder geval (zie ook hierboven) dat iemand 'm in moest leveren, even in de stress heeft mogen zitten en het rijbewijs toen weer teruggekregen heeft.
 
Het was inderdaad een gezellige dag, helaas jammer van de regen en de Policie -O- -O-

Ik was 50 meter het terrein op en toen werd ik al staande gehouden door oom agent..
je mag tegenwoordig ook nergens meer een wheelie trekken |( |(

Als hier iemand een fototje van heeft aanhouding/wheelie wil ik hem wel graag hebben ;)

Motor was een oranje Aprilia Tuono met iemand in een zwart wit pak 8-) 8-)

Ik spaar foto's met politie :X :X

full

full
 
[afbeelding]

Wel kwijt? En welke dax bedoel je?
Deze jongen op de immi Monkey, maakte ook een kleine wheely, mocht zijn rijbewijs inleveren, en kreeg 20minuten later zijn rijbewijs terug, met een waarschuwing! *O*


Zag 'm de wheelie maken, zag er wel grappig uit met dat apparaatje. :}

Die agenten stonden op dat moment vlak naast ons, ik zag ze direct na die wheelie al gelijk richting zijn rijbewijs lopen...
Had al zo'n vermoeden dat daarvan stront aan de knikker zou komen toen die agenten die kant op gingen...

Wel beter dat ie z'n rijbewijs terug heeft gekregen... *O*
 
Laatst bewerkt:
Wie stond er rond 10:45 aan de wegkant bij de MAC? Op de hoek bij het laatste stoplicht naar de MAC toe. Die zal vast een berg foto's hebben :D
 
Het was inderdaad een gezellige dag, helaas jammer van de regen en de Policie -O- -O-

Ik was 50 meter het terrein op en toen werd ik al staande gehouden door oom agent..
je mag tegenwoordig ook nergens meer een wheelie trekken |( |(

Als hier iemand een fototje van heeft aanhouding/wheelie wil ik hem wel graag hebben ;)

Motor was een oranje Aprilia Tuono met iemand in een zwart wit pak 8-) 8-)

Ik spaar foto's met politie :X :X

[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik ja, alleen wat onscherp.
Maar ben nog bezig met uppen, dus even geduld dan kan je hem later zelf ff opzoeken.
 
Ben ik niet :N Is -XX- ;)
En eh, heb nog wel wat foto's, zet ze wel ff op m'n homepage

<-----
Eerst ff sorteren en uitzoeken. ;)
 
Die macdonalds bus _O- was echt kansloos.

Iemand nog foto's gemaakt van de mensen die onderuit zijn gegaan @ de rotonde? :+

Mijn (kleine) bijdrage, 2 foto's en een kort filmpje :o

Check die rij daarachter... Ik dacht dat wij 'te vroeg' waren, nu begrijp ik waarom, wij konden lekker staan en koffie leuten :Y :W
SNC00221.jpg

SNC00220.jpg



Iemand nog foto's van mijn zwarte yamaha FZ6N met akrapovic uitlaten gemaakt? :) Stond bij de gooiers geparkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Vette sound hoor dat dinkie!

Kinky dinkie!

Was idd. een beetje jammer.
Snap best dat ze zelf geen lol in hun leven hebben maar om dat van anderen
nou te gaan vergallen? :N
Volgend jaar staan ze met een laser bij de rotonde wedden!
Je betaald hun salaris en dan krijg je dit :N.
Laten ze maar met zo veel man Ede-Veldhuizen wat veiliger gaan maken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan