Foto's (geluid komt later nog) v/d motor

Cranky Shaft

MF'er
15 feb 2002
95
0
Leeuwarden
Hmmm....ik hoop dat deze post goed aankomt.

Ik heb eindelijk een geluidje van de motor kunnen opnemen. Het duurde echter wat langer dan gepland omdat mijn broer weer eens traag was met uploaden.

misc.php


hier een link naar het mp3'tje. (ca 0,5mb)

http://www.ESmservices.nl/store/extra/CBR600.mp3 (www.ESmservices.nl/store/extra/CBR600.mp3)

[edit]link naar bestand geupdate[/edit]
 
Laatst bewerkt:
He,

Vertel eens hoe je dat gedaan hebt!! Ik wil dat ook al lang voor op mijn site maar ik weet nog niet echt hoe ik dat aanpak.
Alvast bedankt.
 
He,

Vertel eens hoe je dat gedaan hebt!! Ik wil dat ook al lang voor op mijn site maar ik weet nog niet echt hoe ik dat aanpak.
Alvast bedankt.

Graag gedaan :+

Ik heb een portable MD speler gebruikt (met opname functie. Niet geheel onbelangrijk in dit geval :) )

Een cassette recorder voldoet ook, al is de kwaliteit dan waarschijlijk minder

Ik heb een microfoon van mijn broer geleend en toen ben ik een paar kilometer buiten de stad gaan staan om geen overlast te veroorzaken en om de goede relatie met onze buren goed te houden.

Houdt de microfoon niet direct achter de uitlaat!! Het beste is als je hem op een afstand van minimaal 30cm HAAKS op de uitlaat houdt. Dit om te voorkomen dat het geluid vervormt of gaat "ploffen" doordat de uitlaat in de microfoon blaast. Bij een afstand van meer dan 1 meter maakt het niet zoveel uit waar je staat/zit/ligt.

Maak meerdere opnames bij verschillende volume instellingen (als je het opname volume kan regelen). Neem ook een koptelefoon mee zodat je het geluid terplekke terug kan horen. Scheelt een hoop ergernis als je thuis weer achter je pc zit en je er achter komt dat het helemaal nergens naar klinkt.

Zorg dat je (volle) reserve batterijen mee neemt of dat de batterijen die in het apparaat zitten vol zijn |(

Om het geluid op je pc te krijgen kan je in principe gewoon de windows geluidsrecorder gebruiken, maar ik raad je aan om een programma te downloaden dat het geluid meteen omzet in MP3.

Greets Martin

(PS waarom kan ik de titel niet veranderen??? Dat zou ik toch moeten kunnen als topic starter??? Mocht één van de :} mods :} zich er toe geroepen voelen, dan mag die de titel veranderen in het volgende: Foto's en Geluidje van de motor)
 
Laatst bewerkt:
Wat je ook kan doen is een MD-recordertje gebruiken in combinatie met een headsetje van de pc. Dat headsetje stop je in het voorvakje van je rugzak, werkt perfect tegen windruis. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan