Foto's HMV Schagen

=lvt=

MF veteraan
12 feb 2004
14.570
1
www.yeager.50megs.com
:^ Die scott was opvallend, watergekoeld he?

BTW de fotograven onder ons zullen wel merken dat ik nog veel kan leren. Liet ze aan m'n pa zien en de volgende keer ga ik toch echt maar eens de camera meebewegen :X

Hailwood

MF veteraan
26 mrt 2006
1.143
0
Wormer
Wat vonden jullie van die hele snelle BMW kneeler dat was pas een geweldig gezicht hoe die gasten over de baan denderden dat is pas moeilijk ik heb zelf aan zijspancross gedaan met mijn tweelingbroer(The Fons)in de bak dus weet hoe moeilijk het is om een zijspan de bocht om te gooien. *D *D

bigtriple

Die hard MF'er
22 okt 2003
328
1
Wervershoof
Als je de zijspannen echt lekker wil zien boenderen, is Barneveld a.s. zaterdag een aanrader. Voor het mooie is Schagen eigenlijk net ff te kort voor de zijspannen.Daarom waarschijnlijk ook niet zoveel ingeschreven spannen.

Zij/spannend tripletje 8-) :} 8-) :} 8-) :} 8-) :} 8-) :}
{aalsmeer 2004}

ronald1962

Die hard MF'er
Als je de zijspannen echt lekker wil zien boenderen, is Barneveld a.s. zaterdag een aanrader. Voor het mooie is Schagen eigenlijk net ff te kort voor de zijspannen.Daarom waarschijnlijk ook niet zoveel ingeschreven spannen.
(Afbeelding)
Zij/spannend tripletje 8-) :} 8-) :} 8-) :} 8-) :} 8-) :}
{aalsmeer 2004}
Mooie foto van het span van Cees Boer.
Er waren in Schagen minder spannen omdat er in Belgie ook een evenement was waar mischien de mensen uit Zuid-Nederland aan deelnamen.