Biker-mouse
MF veteraan
Tsja, zoveel mensen, zoveel meningen En smaken verschillen, daarover valt niet te twisten.
Gelukkig ook maar, anders zou iedereen op een Husqvarna rondrijden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, zoveel mensen, zoveel meningen En smaken verschillen, daarover valt niet te twisten.
Gelukkig ook maar, anders zou iedereen op een Husqvarna rondrijden
Misschien was het exemplarisch? Op Motorfreaks praten ze er iets anders over. En volgens hun zit er de Keihin FCR carburateur op. Ik neem aan dat iedereen begrijpt dat de 610 voornamelijk is bedoelt voor straatgebruik, net als de KTM 640, voor het circuit hebben ze bij Husqvarna natuurlijk de 410 en de 510.Vergis je niet. Het zijn wel pk`s van de trage soort. Ik heb eens zo`n ding een dag meegehad en ik vond hem erg tegenvallen. Dit vond ik de voors en tegens:
+ Rechtuitstabiliteit bij snelweg snelheden
+ Goede voorrem, wel wat bijterig bij het aangrijpen
- Vermogen, acceleratie en topsnelheid
- Zwaartepunt ligt voor je gevoel erg hoog
- positie Contactslot is een beetje beroerd kan ik me herinneren
Deze had ik toen mee:
(Afbeelding)
Ik heb er trouwens nog nooit eentje in het echt gezien. Laat staan rijdend. Jammer. Zou er wel eens op willen rijden voor het vergelijk met mijn KTM 660 SMC.
[Edit] Het zal ongetwijfeld minder trillen als mijn KTM [/Edit]
Is het werkelijk? Ik wil echt niet van m'n KTM-tje af, maar ik wil graag op die 610 rijden. Zal eens een Husky dealer opzoeken in de buurt (als) die een demo heeft staan.
ja ik zou hem ook verkopen als ik de hele dag naar dat gejank van jou moest luisteren,man man wat kan jij zeiken zegGA TESTRIJDEN! Wedden dat je je SMC meteen inruild?
Vriend van me was na 15 km al overtuigd. Z'n SMC660 staat inmiddels te koop
begrijpt dat de 610 voornamelijk is bedoelt voor straatgebruik, net als de KTM 640, voor het circuit hebben ze bij Husqvarna natuurlijk de 410 en de 510.
Ik heb er trouwens nog nooit eentje in het echt gezien.
Ik doe mijn KTM niet weg, wil alleen een keer proefrijden op de 610. Ik zou wel gek zijn, de afschrijving alleen al. Maar ik vind de SM610 een mooi model, ik zou zelf ook de doelgroep van het ding zijn, want ik heb van de 5000 km nog maar 2 dagen circuit gereden.ja ik zou hem ook verkopen als ik de hele dag naar dat gejank van jou moest luisteren,man man wat kan jij zeiken zeg
ja ik zou hem ook verkopen als ik de hele dag naar dat gejank van jou moest luisteren,man man wat kan jij zeiken zeg
Hehehe eindelijk iemand die zijn stokpaardje ontkracht,en dan nog niemand minder dan de The Mighty Powerfred die ook nog zelf in het bezit is van een 660 ,jammer he guiDOOKe!,en reageer voortaan alleen in niet zijnde KTM-topics,want je vind het toch 3x niks,dan zak je terug naar de onderste regione van het ForaDr zit niet zo veel verschil tussen een 640 en een 660 hoor.
Dr zit niet zo veel verschil tussen een 640 en een 660 hoor.
Behalve:
krukas
versnellingsbak
nokkenassen
spoelen
bedrading
subframe
carburateur
ennogeenhelehoopmeuk.
Behalve:
krukas
versnellingsbak
nokkenassen
spoelen
bedrading
subframe
carburateur
ennogeenhelehoopmeuk.
Dat iets anders is wil niet zeggen dat het allemaal direct merkbaar is hoor,maar ik snap jou wel,je ziet je stokpaardje als sneeuw voor de zon verdwijnen,ik heb nu ook op een 660 gereden en merk alleen duidelijk een verschil in gasrespons en uiteraard zal er meer power uit te halen zijn,dat moge duidelijk zijn,maar waar praat je over?,je weet wel heel erg veel van die"schijt-ktm's" ,ooit kijk je wat minder naar je geld en kan jij ook een KTM kopen
waar het hart vol van is loopt de mond van over
Juist wel: De SMR 560 is toch een echte SM. Alleen zonder kenteken, helaas.KTM? Die maken vanaf 2007 nieteens een echte SM meer
Ach ja... die SM rage is toch al een beetje over zijn top heen als je het mij vraagt. Het blijft een beetje gepiel in de marge en KTM is volgens mij gewoon slim als ze er niet al te veel in investeren.KTM? Die maken vanaf 2007 nieteens een echte SM meer
Dat zou heel erg mooi zijn. Iets dat populair wordt valt nooit goed bij anderen. En dan doel ik op de politiek en wetgeving e.d.Ach ja... die SM rage is toch al een beetje over zijn top heen als je het mij vraagt.
Nou, ze hebben overigens wel lekker financieel meegelift op de toenemende populairiteit van de SM.Het blijft een beetje gepiel in de marge en KTM is volgens mij gewoon slim als ze er niet al te veel in investeren.
Wat kost die husq van je dan?,cadeaubonnen?,vertel heb ik iets gemist,ik kon kiezen tussen 10% korting of die uitlaten met een gelbuddy,dus de keuze was aan mij,en ook als ze er niet bij hebben gezeten had ik hem genomen,achja een husq blijft een alfa en een KTM een Volkswagen die altijd weer makkelijk van de hand gaatKTM? Die maken vanaf 2007 nieteens een echte SM meer Of je moet al van vogelbekdieren houden
Enneuh... Denk dat m'n Husky een heeeeeeeeeel stuk duurder is geweest als jou 640'je (waar ze cadeaubonnen bij moeten doen omdat ze er anders niet vanaf komen WHAHAHA)
Zullen we nu kappen met bitchfighten?