foto's husqvarna sm610 gevraagd

idd tis een compleet nieuwe. Dan weet ik wat ermee gebeurd is. Van een tweedehands ben je nooit helemaal zeker e.
Zal als ik hem heb wel een paar fotokes (probere) sturen.
 
Goede aankoop

Zelf heb ik een 610 '01 gehad; nooit problemen mee gehad,
tot dat je een keer iets nieuws probeerd en dan gaat het fout (wieleeeeeee in zijn twee en te ver door willen trekken, stoer voor je toekijkende sm vrienden)

maar sinds begin dit jaar rij ik op een 570 '05 model ook helemaal niet verkeerd;
er moet alleen nog wel wat aan gebeuren.

Husqvarna Fabrieks Supermotard H6 SM 570 R (model ’05)

-Originele achterschokbreken met WP veer
-Originele voorvork maar met WP binnenveren en WP olie

-handkappen (KTM 950)
-Rental-stuur (KTM 640 smc)

-mikuni carburator (low flow)
-opengewerkt luchtfilterhuis (carbon) met sm filter (twin air)
-volledig leovinci x3 race systeem (aluminium einddemper, rvs bochtenset)(fabrieks-stickers verwijderd)
(ongeveer 65 pk, koppel onbekend, eind september komt hij op de bank bij Hoegee)

-aluminium opvangbakje
-blauw kleurige overloop-leidingen (acerbis)

-nylon valdoppen op voor en achteras
-radiator slang (er-5) + slangklem om de uitlaat

-Origenele verlichting vervangen voor een led achterlicht
-en een blauwe led stadslicht

-ducati performance spiegel (is eigelijk een rechter spiegel, maar verbouwd naar een linker)

-kawasaki zx10 hielplaat (rechterzijde ivm bescherming rempomp)

-biezen op de velg (stickers)(suzuki blauw)
-WP voorvork protectoren (UpSideDown-stickers)

-blauw geanodiseerde ventiel dopjes

Nog te doen;
Nieuwe behr velgen; zwarte buitenvelg en blauw geanodiseerde spaken
Nieuwe Acerbis koplamp
Nieuwe Acerbis sm voorspatbord
Sticker set van een te 610 ’01 (alleen radiator covers, de rest van de stickers word verwijderd)
Nieuwe radiator covers van een sm 610 ‘05
Nieuwe achterkant plastic van een sm 450 r ‘06
Nieuwe titanium eind-demper (mogelijk Acrapovic)
Carbon skid-plate
Waterpomp beschermers zowel links als rechts (links mogelijk een probleem ivm uitlaat systeem)
CRD unit (ivm meer koppel)
Ander hitte schild (design leo is niet mooi)
Alle leidingen blauw
Hel stalen remleidingen (zwart of blauw)

Mogelijk te doen;
Alien wave schijven voor en achter
Brembo radicale pomp
Kleinere 5 liter tank
 
full
 
idd foto's willen we zien. En ik ben het wachten al meer dan beu nu het eidelijk een beetje beter weer is hier. Normaal zou ik hem vrijdag zeker hebbe.
 
Ik had al foto's gemaakt, maar ik krijg ze niet kleiner dan 835KB (is een sony sybershot 5 mega pixel)(als je nog een idee hebt hoor ik het graag, maar ben geen tovenaar met een pc)

Morgen probeer ik anders even een foto te maken met mijn telefoon. is wel minder kwaliteit maar het gaat inmiddels om het principe.
 
En blauwe spaken, kwam een motormaatje mee dat dat via haan velgen kan (heb ik ook nog niet uit gelopen, maar dat is een project voor de winter)
 
Ik heb hem sind gisteren middag. Nu al zo'n 160km gereden en.... echt veel leuker dan ss echt het verveeld geen seconde. Nu nog rustig inrijden en oefenen op bochtige wegen. Want tis toch een aanpassing van ss naar sm. Maar ik ben heel blij met mn keuze. (foto's volgen nog later deze week)
jan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan