foto's husqvarna sm610 gevraagd

janVG

Rookie
10 mei 2006
29
0
zwijndrecht
hallo,

Ik zoek wat foto's van de husky sm610 in de rood/wit uitvoering. Ik heb er wel al wat van de zwarte en de geel/blauwe. Maar de rood/witte kan ik nergens vinden.

greetz jan..
 
hebben ze in Belgie geen GOOGLE? :o
full



:+
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de foto's.
En ik ben geen held in het zoeken op het net.
Meer foto's zijn altijd nog welkom.
jan..
 
Denk dat een SM610 ongeveer 54pk heeft ahaw.

Weet niet wat de opgave is of op de papieren staat, maar dat reken je dan zelf maar uit of ie is geknepen :P
 
54pk aan de kruk, staat zelfs op de husqvarna site

Vergis je niet. Het zijn wel pk`s van de trage soort. Ik heb eens zo`n ding een dag meegehad en ik vond hem erg tegenvallen. Dit vond ik de voors en tegens:

+ Rechtuitstabiliteit bij snelweg snelheden
+ Goede voorrem, wel wat bijterig bij het aangrijpen
- Vermogen, acceleratie en topsnelheid
- Zwaartepunt ligt voor je gevoel erg hoog
- positie Contactslot is een beetje beroerd kan ik me herinneren

Deze had ik toen mee:
full
 
Met de juiste carb. afstellingen gaan die dingen als de brandweer :Y

En ook nog trillingsvrijer dan een LC4 :Y
 
Met de juiste carb. afstellingen gaan die dingen als de brandweer :Y

En ook nog trillingsvrijer dan een LC4 :Y
Van het eerste geloof ik geen bal. Ik heb zelf jaren LC4 gereden en die was echt een stuk sneller. Het tweede is zeker waar.
 
Ik vind de nieuwe 610 een beetje de Duke van KTM. Groot, log, comfortabel. Natuurlijk moet je dit wel relatief zien ;)

Een echte gooi en smijt fiets is het niet, wil niet zeggen dat je het er niet mee kunt doen ;)
 
Ik vind de nieuwe 610 een beetje de Duke van KTM. Groot, log, comfortabel. Natuurlijk moet je dit wel relatief zien ;)

Een echte gooi en smijt fiets is het niet, wil niet zeggen dat je het er niet mee kunt doen ;)

Niet mee eens. Die 610 heeft een wegligging, daar zeg je u tegen. Kan KTM helemaal niet aan tippen ;) ;) ;) ;) De SXV misschien wel :P
 
Niet mee eens. Die 610 heeft een wegligging, daar zeg je u tegen. Kan KTM helemaal niet aan tippen ;) ;) ;) ;) De SXV misschien wel :P
Nu kunnen persoonlijke voorkeuren natuurlijk afwijken maar ik denk dat een KTM daar zeker aan kan tippen. Ik vond het maar een ding dat moeilijk van richting veranderde .
 
Nu kunnen persoonlijke voorkeuren natuurlijk afwijken maar ik denk dat een KTM daar zeker aan kan tippen. Ik vond het maar een ding dat moeilijk van richting veranderde .


Tsja, zoveel mensen, zoveel meningen :) En smaken verschillen, daarover valt niet te twisten.
Gelukkig ook maar, anders zou iedereen op hetzelfde rondrijden B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan