Foto's Intermot 2004

Ik geloof dat ik dit lekkers ook wel had willen zien,jammer geen tijd
Die Conferderate is mooi man maar volgens mij ook ongeloofelijk duur en moeilijk aan tekomen
Die blauwe monster (erg lelijk trouwens) was die kleur coolchrome,hoe leek dat in het echt was het mooi
Denk er over deze winter mijn monster ook met dat spul telaten spuiten maar wel in een andere kleur
Die speed triple is ook erg vet
 
Die blauwe monster (erg lelijk trouwens) was die kleur coolchrome,hoe leek dat in het echt was het mooi


Ik vond het niet echt mooi, het deed een beetje goedkoop aan. Verder bekroop me de gedachte dat deze kleur na verloop van tijd zou gaan vervagen. Niet mijn koppie thee (maar dat zullen veel mensen ook van mijn monster denken...)
 
He goed bezig ch! daar kunnen die lui van de 'motorfreaks' website nog een puntje aan zuigen. Die ktm's kenden we eigenlijk al maar wel gaaf.

Mzzl J-lo
 
De foto's van de motoren ala MAdMax, de vierkante hokken met al die futuristische uitsteeksels dus: spuug lelijk.

Ik wacht liever af tot ze bij de dealers staan, hoef ik niet speciaal voor naar Munchen te gaan.
 
De foto's van de motoren ala MAdMax, de vierkante hokken met al die futuristische uitsteeksels dus: spuug lelijk.

Ik wacht liever af tot ze bij de dealers staan, hoef ik niet speciaal voor naar Munchen te gaan.


Zoveel mensen, zoveel smaken.
Voor mezelf sprekend stond ik er versteld van hoe goed en ergonomisch correct de
KTM's zaten. Alles klopte meteen. De specs en vertoonde video's beloven ook veel vuurwerk...
 
Zoveel mensen, zoveel smaken.
Voor mezelf sprekend stond ik er versteld van hoe goed en ergonomisch correct de
KTM's zaten. Alles klopte meteen. De specs en vertoonde video's beloven ook veel vuurwerk...
Vreemd, jouw duc zou ik normaal gesproken niks aan vinden.

(en duc hoort een supersport te zijn, als ze dat met een goedverkopende monster
moeten doen, om het financiele plaatje rond te krijgen; prima)

Maar wat jij met je monster gedaan hebt :}

Maar dan moet je toch van vormgeving houden,
en dan slaat KTM de plank (hellaas) volledig mis.

:?
 
Kijk op zo'n topic zat ik nu te wachten!
Heb je iets gezien van een 2005 Tuono, ik ben aan een nieuwe toe (vanwege een schuiver) en nu ben ik benieuwd of er dingen veranderen of dat alleen de kleuren veranderen.
Met deze informatie weet ik of ik nog effe moet wachten tot 2005 of dat ik er nu eentje moet kopen.
Graag hoop ik dat je wat antwoorden voor me hebt of misschien zelfs foto's :}
 
Kijk op zo'n topic zat ik nu te wachten!
Heb je iets gezien van een 2005 Tuono, ik ben aan een nieuwe toe (vanwege een schuiver) en nu ben ik benieuwd of er dingen veranderen of dat alleen de kleuren veranderen.
Met deze informatie weet ik of ik nog effe moet wachten tot 2005 of dat ik er nu eentje moet kopen.
Graag hoop ik dat je wat antwoorden voor me hebt of misschien zelfs foto's :}

Ik had helaas niet de tijd om alles te zien. Heb er twee dagen rondgezworven en ca 3/4 gezien. Het is een waanzinnig groot complex. Heb buiten de reeds geplaatste foto van de Tuono R geen andere Priller foto's.
Sorry...
 
full
 
Jawel, ook Culater was in het Munchense ( jammer genoeg konden we niet blijven
voor de oktoberfesten) ;(

Wat bijvoorbeeld te denken van dit MZ project Hades en Hera

dit is de Hades bike, helemaal mad max achtig
full
 
en dit de Hera bike, helemaal beplakt met spiegeltjes en glitters
niet rijdbaar natuurlijk, maar echt kunstig gemaakt (door een of andere kunstenaar)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan