Foto's internationaal Vespa treffen Sittard op 30-05-2010

Vox

MF veteraan
13 apr 2007
4.165
5
Voor de liefhebber, hier wat foto's van gisteren. Er zitten een paar mooie scooters bij!

Men kan het best even links op de knop: Diavoorstelling drukken, voor een mooiere weergave.
 
Laatst bewerkt:
Leuk al die foto's ! Deze foto's zijn gemaakt op de zondag middag.
Nog leuker was het om je gesproken te hebben Vox. Ben blij dat we er toch alle tijd voor hadden. Het was een super weekend. En het was ook super goed georganiseerd.
 
Leuk al die foto's ! Deze foto's zijn gemaakt op de zondag middag.
Nog leuker was het om je gesproken te hebben Vox. Ben blij dat we er toch alle tijd voor hadden. Het was een super weekend. En het was ook super goed georganiseerd.
Ik had inderdaad ook niet met zekerheid verwacht dat ik je zou gaan zien. Immers wist ik ook niet wat men aan drukte moest verwachten. Was het echt mooi weer geweest die dag, dan was het veel drukker geweest op de markt, de terrassen zitten dan meestal bomvol. Jammer, zo'n podium(veel toeschouwers) hadden jullie(en die super mooie Vespa's) wel verdiend.

Waarschijnlijk gaan jullie dat wel tegemoet, bij een volgende toertocht of meeting, midden in de zomer.
 
Laatst bewerkt:
Mocht je langs willen komen op een automaat-motorscooter.. verwacht dan het nodige commentaar.. })


Als of motorscooter rijders niet tegen het nodige commentaar kunnen???lol


.............but, geef maar een duidelijke lokatie en dan kom ik wel even kijken ,

Ben altijd wel in voor een 'cup of tea ' and a nice ride.

Ed
 
Geeft niet Frank,

Ik heb ook wel eens de verkeerde knop van de bijna 120 knoppen op die laptop ;)

Ed
 
Foto van vorig jaar.. er zijn wel automaten, hoor.. Maar niet zo veel.

[afbeelding]


Hm... op deze foto tel ik er anders in iedergeval al 4 en ik denk zelfs 5. Die ene links erachter met dat lage ruitje is ook een vespa zo te zien :)



Oke.... het is nu een dag later.... gisteren laat dat vorige berichtje hierboven geplaatst. Voor MIJ laat dat moet wel want praktisch alle scooters zijn automaten haha.
Ik dacht alleen maar.... ik zie Vespa's ! en dat zijn automaten. Tenminste,... de nieuwere want de oudere modellen zijn hand schakel Vespa's.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan