Foto's meeting 2 maart

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
Shell%20station.jpg

ouwe%20man.jpg

Mac%20Donald.jpg

Mark%20TT.jpg

Stoppie%20Arian.jpg

wheelie%201.jpg

Wheelie%20Max.jpg

Wheelie%20Max%202.jpg

Wheelie%20Arian.jpg

Handje%20vast.jpg

Burn%20out.jpg

15220

Heren en dames bedankt voor een gezellige dag.
Crawl
 
Laatst bewerkt:
Ja jongens het was de moeite hoor !
Beetje toeren voor de middag, ff een optochtje carnaval meegepikt, ff tussenstop bij de Mac en een leuke speelplaats wezen zoeken.

:} @ Arian voor de mooie tricks & de knappe wheelie in 5de met 2 vingers in zijn neus op de zx12 van ondergetekende!!
:} @ Max voor de wheelies & stoppies op eigen & andere motoren met 2 vingers in zijn kont !

* iBuZze gaat zijn polis toch maar eens nakijken
 
Nou dat was me weer een lekker dagje spelen:p
Ik ben ook zelfs nog redelijk tussen de buien door kunnen rijden.

Allereerst m'n complimenten voor onze voorrijder Mark :}
Ik vindt het erg knap dat je een vast tempo aan kunt blijven houden met een lege weg of een mooie bocht voor je.. Ook was je lekker aant wheelieen.
Het was een leuke route, vooral de speelplaats aan het eind van de middag })

Ook weer lekker rustig samen met Max getoerd :] :] O-)

En dan waren er van die dapperen die hun Kawa aan me uit durfden te lenen *D
Met de ZX 7 was het ff oefenen voordat hij deed wat ik wilde, maar dan de ZX 12 van Ibuzze, die had geen gewenning nodig hoor. Wat zou ik gefrustreerd raken op zo'n motor........dat de rechte wegen zo kort zijn ja :9 Ik ben vergeten te kijken hoe hard ik ging, maar het was al best een aardig gangetje geloof ik.

Vanmiddag ook nog met Kim gestunt, het ging niet helemaal lekker, de Bandit sprong een keer in z'n vrij tijdens een wheelie met Kim achterste voren op de tank. En bij een stoppie met Kim op de voorassteuntjes slipte het voorwiel, net als bij alle solo stoppies trouwens( toch maar ff ander voorbandje leggen denk ik)
We hebben gelukkig nog tot volgende week zaterdag voor we onze eerste wedstrijd hebben... |(
Maar het was erg leuk weer samen te stunten.

Op de terugrit nog ff dubbelgelegen toen er bij een tankstation een Chevy Van aangereden kwam met de vulslang van het vorige tankstation nog aan z'n gastank.. :+ Ook had hij een grote sjorband om de auto heen, die bleek nodig te zijn om z'n zijraam op de plaats te houden, want de kit was nog niet droog...
en dan zeggen ze weleens dat ik niet spoor... :?

Na dit alles nog maar ff in alle rust wat aan het stunten geweest op m'n prive baantje, de speelmansplaten in Tholen, daar gingen de stoppies wel, asfaltje daar joh :9

Xi je, Arian
 

Vanmiddag ook nog met Kim gestunt, het ging niet helemaal lekker, de Bandit sprong een keer in z'n vrij tijdens een wheelie met Kim achterste voren op de tank. En bij een stoppie met Kim op de voorassteuntjes slipte het voorwiel, net als bij alle solo stoppies trouwens( toch maar ff ander voorbandje leggen denk ik)
We hebben gelukkig nog tot volgende week zaterdag voor we onze eerste wedstrijd hebben... |(
Maar het was erg leuk weer samen te stunten.

Xi je, Arian


Dat moet je niet zeggen joh, misschien hadden ze het niet eens gezien ;)

Was een erg leuk dagje, een mooi toertje om mee te beginnen! En euh, ik kon het goed bijhouden met mijn 25kw, viel me absoluut niet tegen!

Edit: Ms. Stuntie hier, niet iBuzze, vergeten om opnieuw in te loggen |(
 
Laatst bewerkt:
waar zijn alle kentekenplaat stickers :?

Ik tel er wel........1 :9

Er waren er aardig wat...ook plaathouders met MF erop.

Overigens even platen censureren zou wel handig zijn... al sta ik er toch niet op :P

Het ziet er natter uit dan het werkelijk was. Eigenlijk geheel droog gebleven (behalve naar Rosmalen toe 's ochtends).
 
Dat moet je niet zeggen joh, misschien hadden ze het niet eens gezien ;)

Was een erg leuk dagje, een mooi toertje om mee te beginnen! En euh, ik kon het goed bijhouden met mijn 25kw, viel me absoluut niet tegen!

Da's nieuw: een ZX12R met 25 kw... :P

Verkeerde login?

Maar de 25kw kon inderdaad lekker meerijden :}
 
Allereerst m'n complimenten voor onze voorrijder Mark :}
:^

Ik ben vergeten te kijken hoe hard ik ging, maar het was al best een aardig gangetje geloof ik.
Mwaaaaaa.... ;) hij kon best wel wat harder hoor... :Z ;) next time?
Trouwens, waren daar geen foto's van genomen ???? :?

...
Maar het was erg leuk weer samen te stunten.
En errug knap om jullie aan het werk te zien! Veel succes alvast in the Highlands
 
Op maandag 03 maart 2003 15:50 schreef iBuZze het volgende::^Mwaaaaaa.... ;) hij kon best wel wat harder hoor... :Z ;) next time?
Trouwens, waren daar geen foto's van genomen ???? :?

Ja hoor :)
Ik heb hem er bij gezet.
Onderste foto.
Crawl
 
Terug
Bovenaan Onderaan