Foto's MEGAMEETING 2K6 Part 2

Meeeeeeeeeeeer piccciesss :9

F5 F5 F5 F5 F5 :+


Owhjah, als er iemand piccie's van mij Oldskool Telefonica gixxer heeft... redlinerider@redlinerider.tk :)
 
@ Triker:

full


Volgens mij ben jij dit? :?

Hij is helaas niet helemaal scherp... |( ;)
 
iemand nog een foto van mij? rode ducati 600supersport. rood alpinestars pak en rode nolan helm. ben zeker weten op de foto gezet bij aankomst (kwam in men eentje aanrijden) en bij weg gaan :+ *O*
 
Klein sfeerfilmpje gemaakt van de Megameeting.
Het bestand is wederom te downloaden vanaf rapidshare ---> KLIK

kwaliteit is niet super, maar anders is ie niet meer te downen.
 
iemand nog een foto van mij? rode ducati 600supersport. rood alpinestars pak en rode nolan helm. ben zeker weten op de foto gezet bij aankomst (kwam in men eentje aanrijden) en bij weg gaan :+ *O*
was dat die rammelbak die nogal ongezond ratelde??? :+
 
Leuke beeldverslagen! :}

[me]**Lara** wacht rustig af tot ze een foto van haar witte ros voorbij ziet komen, het liefste met haar erop *D [/me]
 
Hulde aan alle mensen die de foto's hebben gemaakt. *O*

Ik zoek 2 mensen die mij vol op de foto hebben gezet:
De een fotografeerde me van voren toen ik aankwam rijden bij de Mac.
De ander fotografeerde mij meerdere keren toen ik rondjes aan het rijden was op de rotonde bij de Mac. :+

Ik reed op een rode Suzuki GS500 met kuip en droeg een zwart/grijze leren combi met zwarte helm.
 
Laatst bewerkt:
niet alles is gladjes verlopen vandaag,
mijn zoon ging ook mee en heeft net 2 dagen zijn rijbewijs,
komen bij de mc in Amersfoort ligt er een plasje van het een of ander in de bocht, je voelt hem al aankomen, schuivertje, shit, enig schakelmateriaal krom, midden en topkuip gescheurd, en een deuk in zijn zelfvertrouwen,
ging niet zo heel hard en heeft zelf verder niet zo veel gelukkig,
wat buitenvoering van zijn knie en elleboog en hij zit een flinke zwelling op zijn heup te koelen,
hierbij wil ik die motorvrienden en vriendinnen bedanken die zo snel behulpzaam waren om het spul weer recht te krijgen,
dank namens vader en zoon en wie was die ander ook al weer
zal morgen als de schrik wat gezakt is wat piccies uploaden,
zo ga nu een bakkie doen en straks op tijd plat't is zo weer 5uur morgenvroeg :N '(
 
Leuke foto's allemaal :Y

full

Heeft iemand deze klier nog op de foto gezet?? Ben wel benieuwd :)

@Jornf1; u heeft mail

Je hebt al terug gemaild, super :}
Thnx :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan