Foto's MEGAMEETING 2K6 Part 2

Zeer waarschijnlijk als dezelfde trend gevolgd word... De eerste week van mei :)
lat ze het eens een andere keer doen elke keer met dat fucking moederdag . 1 of 2 x er tussen uit knijpen gaat niet maar voor de 4x achter elkaar niet...
 
lat ze het eens een andere keer doen elke keer met dat fucking moederdag . 1 of 2 x er tussen uit knijpen gaat niet maar voor de 4x achter elkaar niet...

ga dan eerst je ondertitel (gravity sucks and ur mama too) aanpassen :N
 
Laatst bewerkt:
*SCHAAM* :X

ok, ok, dit is gwn niet leuk meer, ik heb destijds belooft de film voor elkaar te krijgen, maar om meerdere redenen is het hele projcet stil komen liggen, mijn welgemeende excuses hiervoor...

maar niet getreurd, de beelden komen nog wel, ik heb in overleg met Mudvainian besloten de werkzaamheden over te dragen, hij komt binnenkort bij mij het ruwe materiaal ophalen en dan zal daar hopelijk snel een filmpje uit voort vloeien...!!

de volgende meeting ga ik weer mee, en zal ik ook weer foto's maken en filmen, deze keer zorg ik er wel voor dat de film op tijd te bezichtigen word, of dat ik op tijd het beeldmateriaal overdraag....
in ieder geval, de manier waarop het nu is gegaan is niet voor herhaling vatbaar en dat zal ook niet gebeuren!!

mensen, tot de volgende meeting, dan ben ik er weer, waarschijnlk nog zonder motor, maar voor de eindejaarsmeeting staat wel een PzYkO met motor in de planning!!

ride on!
 
Terug
Bovenaan Onderaan