foto's mfcd

De Kawaman

MF veteraan
2 apr 2002
6.515
1
Gouda
En als het dan nu even serieus kan.
Iedereen heeft op zijn manier plezier aan het motorrijden, en plezier had ik zeker!!
Vanavond scan ik mijn foto's in.

Zijn er nog meer mensen die ze niet hebben geplaatst?
 
Het http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=6571 (vorige topic) is op slot gegaan zonder goede reden wat mij betreft. Ik heb Helldesker een mailtje gestuurd, dus hopelijk gaat het oude topic gewoon weer open.

De discussie tussen Fastnappie en mij was bij lange na niet zo fel als ik met regelmaat hier op het forum tegenkom. Waarom moest het topic dan dicht? :?
 
Laatst bewerkt:
Het http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=6571 (vorige topic) is op slot gegaan zonder goede reden wat mij betreft. Ik heb Helldesker een mailtje gestuurd, dus hopelijk gaat het oude topic gewoon weer open.

De discussie tussen Fastnappie en mij was bij lange na niet zo fel als ik met regelmaat hier op het forum tegenkom. Waarom moest het topic dan dicht? :?
Tis altijd wat met die HELLdesker... gooit zomaar topics dicht zonder 'goede' reden...

Laten we zo zeggen, nu ist iig 1 klap over met het schelden over en weer. Trouwens dat het ooit feller er aan toe gaat maakt niet dat het allemaal maar moet kunnen.
 
Op woensdag 05 juni 2002 14:24 schreef HELLdesker het volgende:Tis altijd wat met die HELLdesker... gooit zomaar topics dicht zonder 'goede' reden...
In dit geval: ja.

Laten we zo zeggen, nu ist iig 1 klap over met het schelden over en weer.
En dat komt door jouw slotjesbeleid, en niet doordat wij gewoon niet al te moeilijk doen over kleine conflictjes?

En welk gescheld? Heb geen scheldwoord gezien.

Trouwens dat het ooit feller er aan toe gaat maakt niet dat het allemaal maar moet kunnen.
Nee natuurlijk niet. Maar die topics waarin echt gescholden wordt blijven wel open. Beetje krom.
 
Op woensdag 05 juni 2002 14:29 schreef Bananeman2002 het volgende:In dit geval: ja.
Tja, tis nie anders.
Op woensdag 05 juni 2002 14:29 schreef Bananeman2002 het volgende:
En dat komt door jouw slotjesbeleid, en niet doordat wij gewoon niet al te moeilijk doen over kleine conflictjes?
Mijn :? slotjes beleid :? Ik bepaal het beleid hier niet hoor.
Op woensdag 05 juni 2002 14:29 schreef Bananeman2002 het volgende:
Nee natuurlijk niet. Maar die topics waarin echt gescholden wordt blijven wel open. Beetje krom.
Mijn excuses voor de topics die volgens jou onterecht open blijven... Geef maar door en mocht het nodig zijn sluit ik ze alsnog.
 
Op woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef HELLdesker het volgende:
Mijn :? slotjes beleid :? Ik bepaal het beleid hier niet hoor.
Je maakt er alleen je eigen versie van wanneer het je uitkomt. Strikt de regels naleven kan iedereen, maar je toont pas karakter en inzicht als je de bewegingsvrijheid daarbinnen weet te benutten.

Mijn excuses voor de topics die volgens jou onterecht open blijven... Geef maar door en mocht het nodig zijn sluit ik ze alsnog.
Da's de omgekeerde wereld, jij weet best dat ik het op die manier niet bedoel. Bied liever je excuses aan voor de topics die zonder goede reden dicht zijn gegaan, zoals het Kievit MFCD Foto's topic.
 
Op woensdag 05 juni 2002 15:45 schreef Bananeman2002 het volgende:Je maakt er alleen je eigen versie van wanneer het je uitkomt. Strikt de regels naleven kan iedereen, maar je toont pas karakter en inzicht als je de bewegingsvrijheid daarbinnen weet te benutten.Da's de omgekeerde wereld, jij weet best dat ik het op die manier niet bedoel. Bied liever je excuses aan voor de topics die zonder goede reden dicht zijn gegaan, zoals het Kievit MFCD Foto's topic.

Mag ik ff inhaken? Ja? Dank je. Dit 'geval' staat niet helemaal op zich. Het topic is denk ik niet direct gesloten door jullie (Bananenman en Fastnappie) onenigheid. Daar is een geschiedenis aan vooraf gegaan. Naar ik begrepen heeft Fastnappie hierover eerder een waarschuwing gehad. Ik denk dat het topic gesloten is om de zaak niet te laten escaleren.

Zijn jullie nu weer vriendjes? :)
 
Op woensdag 05 juni 2002 15:56 schreef Bananeman2002 het volgende:
Mijn mening over het beleid van HELLdesker blijft dezelfde, maar laat ik verder maar niks meer zeggen voordat ik dadelijk nog verkeerd word begrepen ook :P
Dat is je goed recht.
Tis in dit geval zoals Joris het zegt. De voorgeschiedenis heeft in deze bepaalt dat het topic dicht ging in combinatie met jouw 'meningsverschil' met Nappie.
En nogmaals het is MIJN beleid niet, zal het ook nooit worden en ik kan niet iedereen tevreden houden. Ook is het zo dat ik lang niet alle topics lees en dus kan het idd wel eens scheve ogen geven.
In plaats van steeds commentaar te geven op mijn 'slotjes'beleid kan je ook meehelpen. ( en via ICQ en/of MSN mij of andere modjes benaderen.) Ik bepaal niet in mijn 1tje wat er hier gebeurd. ( ook al lijkt dat soms misschien zo.) Trouwens het commentaar leveren mag natuurlijk ook gewoon :P ( want ik maak ook gewoon fouten net als ieder ander.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan