foto's motorrai 2003

motorfret

Die hard MF'er
3 dec 2002
568
82
omgeving nijmegen
FF nieuw topicje, met wat brakke (sorry, camera lens bleek beschadigd te zijn ;( )foto's van de motorrai 2003.

was er in 2 uurtjes overheen gelopen en het valt me aardig tegen.
ben blij dat ik er niet "gewoon" heen ben gegaan om daar 12,50 euro aan kwijt te raken, maar dat ik een motor moest afleveren.

yamaha en ducati hebben de grootste stands. op de voet gevolgd door de andere merken.

verder alleen veel van die kleine standjes, waar ik normaal altijd voorbij loop.
alleen op de stand van sachs stond een geinig brommertje.

enjoy..

(voor zover er wat te zien valt...) |(


2 wiel aangedreven supermotard:
full
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 26 november 2003 16:15 schreef motorfret het volgende:
(Afbeelding)

Die banden vind ik erg gaaf; denk dat die gele goed onder mijn fiets zouden staan!

Ben alleen bang dat het gripvermogen in kwaliteit verliest en dat de kleur binnen korte tijd ervan af is (vooral als alleen oppervlak van band is behandeld).

Zijn die rubberringen ook ergens in de winkel te verkrijgen? En wat voor prijzen (en merk) betreft het :?

Dit keer ga ik niet naar motoRAI, dus kan het daar niet navragen.
 
jaaa de nieuwe raats max staat er ook op :}

heb hem al in het eggie gezien,.. echt kwijlen die ,.. (alleen jammer dat er fussball dingen opstaan :X )
 
Ben alleen bang dat het gripvermogen in kwaliteit verliest en dat de kleur binnen korte tijd ervan af is (vooral als alleen oppervlak van band is behandeld).

Grip moet gewoon goed zijn voor zeer sportief gebruik. Kleur is er niet binnen korte tijd af want niet alleen het oppervlak is behandeld. De kleurstof (zal het maar even zo noemen :? ) zit dus door de hele band, alleen de onderste laag van de band, tot zover zul je 'm nooooit op rijden, is niet meegekleurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan