Foto's Motorsale 2003

Als ze nou supercorsa's ofzo zouden hebben in een kleurtje zou ik ook wel gekleurde banden willen vind het wel wat hebben :}

Van hun website:

We use radial tyre carcasses to remould our proprietary rubber process onto the used tyre carcass. The motorcycle tyres are manufactured with the same processes and quality assurance checks as aircraft retreads. You can choose the carcass that you normally would run with new tyres, i.e., Dunlop 207's, 208's, 220's, ME-Z4's, Rennsports, Super Corsa's, BT010's, 020's, Pilot sports, etc., and specify which compound that you want (Sprint, Sport, or Road), depending on your style of riding.
 
Ja xie het nu pas.
Waar en in welke maten zijn die banden te koop?? (doet u maar een paar blauwe en gele, die zwarte zijn het goedkoopste ;) )
 
Van hun website:

Sizes

120/60ZR17
120/70ZR17
130/60ZR17
150/70ZR17
160/60ZR17
170/60ZR17
180/55ZR17
190/55ZR17
160/60ZR18

en waar? Ik zal 't ze 'ns vragen als ze op de MotoRai staan....
:)
 
Een FJR (niet de mijne):

full
 
zijn er nog meer foto's gemaakt?

vooral van de ratbikes of ratbike stand??

ik heb al 1 foto gevonden:

full
 
Hier nog een dan..er staan al een aantal foto's van Motorsale op mijn site, de rest volgt van de week of kijk even op www.triker.nl daar is ook een impressie te zien..

49636
 
Laatst bewerkt:
Die banden gaan een ware rage vormen!! Dat kan ik je nu al zeggen. Iedereen vindt het nu nog te apart, maar als straks een schaap over de dam is.... :X

Dit schaap gaat eens rondkijken... :P :P
 
Die banden gaan een ware rage vormen!! Dat kan ik je nu al zeggen. Iedereen vindt het nu nog te apart, maar als straks een schaap over de dam is.... :X

Dit schaap gaat eens rondkijken... :P :P
ik ben ook al bezig om met die vent tot overeenstemming te komen, probleem is alleen dat hij mijn bandenmaat niet heeft dus ik moet een paar gebruikte inleveren en een paar maanden wachten...
 
Lees net dat het gecoverde banden zijn. Voordat ik (mogelijk onterechte) conclusies trek zou ik best een keer zo'n bandje op het circuit willen proberen.... 8-)
 
Ja kan je ook gelijk een soort statement maken met je motor.
Dus:
Geel voor / Bruin achter = ik ben vader (geworden) (Roze voor = dan homosexueel)
Blauw voor / Blauw achter = ik stem liberaal (groen en rood spreken dan voor zich)
Zwart voor / Zwart achter = ik ben zwartrijder

Ja kan nog wat worden
 
Ja kan je ook gelijk een soort statement maken met je motor.
Dus:
Geel voor / Bruin achter = ik ben vader (geworden) (Roze voor = dan homosexueel)
Blauw voor / Blauw achter = ik stem liberaal (groen en rood spreken dan voor zich)
Zwart voor / Zwart achter = ik ben zwartrijder

Ja kan nog wat worden
hij wilde ze zelfs in rood wit blauw gaan maken...........
 
Terug
Bovenaan Onderaan