Foto's/nababbel Megameeting 14 september 2008

...een paar MegaMeet foto's : RoLoo in "BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 4."


...mocht iemand zich herkennen ; en je wilt de foto in groot formaat (en betere kwaliteit !) stuur je gewoon even een mailtje naar roloo 'kringelding' het net punt nl ...

...moet je natuurlijk wel even aangeven welke foto je wilt hebben... :)
 
Heeft iemand nog een foto van die mensen met die kroontjes op hun hoofd???
Is dit wat :W

full
 
hey

was erg aangenam vandaag, moeten we zeker vaker organiseren.
nu even een leuk plaatje van me opzoeken, mischien iemand mij op de foto tegen gekomen, blauwe 2002 r6 met een wit pak en rossie helm( zie avatar).

nou zoeken dan maar see ay
 
Zo wat gaat dit topic toch altijd snel. Was weer een mooie dag. Allen bedankt voor de foto's!! :} :}

@ DFireblade: Sorry voor het verroken van je aankomstfoto's. Maar ik zie je er wel op staan, alleen er achter/doorheen :+

Snel nog wat kijken/zoeken :)
 
Af en toe, doet hij het het wel, heb tot nu toe paina 1 2 en 3 gehad
zit te wachten op pagina 4 en verder
zijn totaal 1430 foto's
 
Hee jongens, was een gaaf middagje zo in Veenendaal. Mooie motors gezien. Iemand toevallig foto"s gemaakt van een zwarte Harley met een zgn. apehangerstuur?

groeten Dennis
 
Zo wat gaat dit topic toch altijd snel. Was weer een mooie dag. Allen bedankt voor de foto's!! :} :}

@ DFireblade: Sorry voor het verroken van je aankomstfoto's. Maar ik zie je er wel op staan, alleen er achter/doorheen :+

Snel nog wat kijken/zoeken :)
Er staan wel hele mooie foto's van jou en die gast met die duc tussen!
 
Zo Was zo vet he.... Waren met 't Thundercat clubje lekker vroeg zodat we nog ff konden racen zonder dat we mensen zouden aanrijden :P Maar was egt leuk heb mijn zwager: untouchable: z'n eerst knee down zien maken op de rotonde..:) maar ik jaloers dus ... na de nodig tips lukt mij het vanmiddag ook in m;n home town hele maal trots :D D8 wat hun kenne ken ik ook :P en jah hoor maar was wel egt heel gezellig en een gaaf gezicht die motor allen beetje jammer van die politie in amersfoort:S Maar jah die mensen hebben toch geen leven....

Was gezellig tot de volgende meeting(28 sept scheveningen?)... Gr Leroy op z'n GSX600F 25 kw barrel:P
 
Sorry we hebben een hack attack :? dus is ook niet ff snel opgelost!
Weet niet wát er voorgevallen is, alleen dat de vrouwelijke bijrijder van die automobilist aan het flippen was, een motorrijder in elkaar probeerde te meppen en er ook aan de bestuurder getrokken werd door het raampje en dat deze zich verzette :')

Werd hevig gescholden, en toen de bestuurder zijn vrouw weer in de auto had en wegreed ging de dame tot d'r navel uit het raam hangen en riep 'POOIERS!! JULLIE ALLEMAAL, RANZIGE POOIERS!!!'

Ben benieuwd wat er gebeurd is, denk dat er tegen een motor is aangereden ofzo? :?

Verband? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan