Foto's Nordschleiffe

Ik vraag me af of ie nou was blijven zitten als ie wél een A volledig had gehad...met de zelfde ervaring. Denk het niet!
Wel uitermate stom om onverzekerd te gaan rond rijden...
 
Bedankt voor de tip. Gaat de rest van je cam er ook niet gek door doen?

Voorlopig niet.......


Verder, voor iedereen die de fot's in origineel formaat wil hebben:

ftp://MF@213.46.23.45:1589 wachtwoord = ring

Dit geldt alleen als mijn computer aan staat, dus probeer het maar zou ik zeggen (niet tegen chello zeggen.....)
 
Ik vraag me af of ie nou was blijven zitten als ie wél een A volledig had gehad...met de zelfde ervaring. Denk het niet!
Wel uitermate stom om onverzekerd te gaan rond rijden...

Misschien overmoedig geworden. In die groep reden toch een aantal jongens die behoorlijk goed kunnen sturen :}
 
Ik vraag me af of ie nou was blijven zitten als ie wél een A volledig had gehad...met de zelfde ervaring. Denk het niet!
Wel uitermate stom om onverzekerd te gaan rond rijden...

Het gaat ook om de laatste .. :)
 
Wel uitermate stom om onverzekerd te gaan rond rijden...


Eh, als hij op een te zware motor rijdt, heeft het niet veel nut om m volledig te verzekeren toch? Want als de verzekering erachter komt (en dat doen ze) dattie niet op die fiets rijden mocht, mag hij nog alles zelf betalen.
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig niet.......


Verder, voor iedereen die de fot's in origineel formaat wil hebben:

ftp://MF@213.46.23.45:1589 wachtwoord = ring

Dit geldt alleen als mijn computer aan staat, dus probeer het maar zou ik zeggen (niet tegen chello zeggen.....)

Gaat wel langzaam joh... :( :(
 
En hij zou eind juni zijn zware rbw krijgen |(

Damn.. hij had gewoon nog ff een paar weekjes kunnen wachten.. :(
 
Mag toch aannemen dat hij wel een verhaal had :?
Ik kwam langsgereden een poos nadat het gebeurd was. De motor stond tegen de rijrichting in. Ik heb gevraagd hoe dat dan kwam, en wat er überhaupt precies gebeurd was, maar heb geen echt duidelijke verklaring gekregen.

Kan me voorstellen dat hij op dat moment iets anders aan zijn kop had. Hij heeft WA+, maar ik hoorde dat de verzekering niet eens het wegslepen van het wrak betaalt.. alleen het treinkaartje naar Nederland... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan