Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Om ff de discussie te eindigen, ik had net deze week groot gekregen, anders was ik niet meegegaan. Toen ik nog klein had, was ik soms in de beurt gaan rijden op wegen die ik ken!
Ja, het ging behoorlijk Zal de topsnelheid op de 70 en 100 km wegen hier maar niet vermelden....
Eerst wil ik de lui bedanken die bij mij gebleven zijn en mij geholpen hebben.
Bedankt Bart, Twisted Paul en Ciro en de Duitse politie (zeer aardige mensen zijn dit)!
Ik zal ff kort uitleggen hoe het ongeluk ontstaan is. Het was een langlopende bocht, die aan het einde scherper werd. Hierdoor moest de motor platter en begon te achterband zwaar weg te schuiven. Heb gecorrigeerd door hem op te stellen, toen stond de vangrail er.
Ik moet zeggen dat als dat schot onder de vangrail er niet was, dan kon ik hier niet meer typen en was ik dood geweest. Nu heb ik gelukkig alleen een paar kneuzingen en een schaafwond.
Met dit ongeluk sluit ik mijn motorcarriere af, je moet stoppen op het hoogtepunt, toch? In dit geval dus het dieptepunt. Ik ben aan de dood ontsnapt en wil dit niet nogeens meemaken. Ik vind het verschrikkelijk jammer van mijn Soes, want dat ding reed als een droom.
Omdat ik mijn motorcarriere afsluit heb ik helaas ook niet meer veel te zoeken. Dus neem ik bij deze afscheid van alle M-F-ers!
Het ga jullie goed!
Uhhmz...kweenie goed hoe ik hierop moet reageren......ben altijd spontaan geweest, en heb gezegd wat ik dacht...dus dat doe ik nou maar ook...
MIETJE!!!! Oppakke dat ding en weer gaan rijde...Wussy...
sorry, moest er ff uit...
Eerst wil ik de lui bedanken die bij mij gebleven zijn en mij geholpen hebben.
Bedankt Bart, Twisted Paul en Ciro en de Duitse politie (zeer aardige mensen zijn dit)!
Ik zal ff kort uitleggen hoe het ongeluk ontstaan is. Het was een langlopende bocht, die aan het einde scherper werd. Hierdoor moest de motor platter en begon te achterband zwaar weg te schuiven. Heb gecorrigeerd door hem op te stellen, toen stond de vangrail er.
Ik moet zeggen dat als dat schot onder de vangrail er niet was, dan kon ik hier niet meer typen en was ik dood geweest. Nu heb ik gelukkig alleen een paar kneuzingen en een schaafwond.
Met dit ongeluk sluit ik mijn motorcarriere af, je moet stoppen op het hoogtepunt, toch? In dit geval dus het dieptepunt. Ik ben aan de dood ontsnapt en wil dit niet nogeens meemaken. Ik vind het verschrikkelijk jammer van mijn Soes, want dat ding reed als een droom.
Omdat ik mijn motorcarriere afsluit heb ik helaas ook niet meer veel te zoeken. Dus neem ik bij deze afscheid van alle M-F-ers!
Het ga jullie goed!
Eerst grote mond, en zegt dattie eind juni zwaar mag rijden, dan heeft ie plots eerder zn zwaar rijbewijs, crashed en gaat er van tussen en kapt met het motorrijden? Vreemd...
Zo denk ik er ook over maar wil niet op een motor doodgaan....Stop pas met motorrijde als ik mn graf inga...
ik wel...ze willen het graag horen 250 en wel allemaal netjes teruggezwaaid naar de flitkasten die ons hebben vereeuwigd neem ik aan?Ja, het ging behoorlijk Zal de topsnelheid op de 70 en 100 km wegen hier maar niet vermelden....
Zo denk ik er ook over maar wil niet op een motor doodgaan....
je subtiliteit kent weer eens geen grenzen..
Ik kan me voorstellen dat de schrik er de komende
weken nog wel flink inzit, maar dat stoppen
met motorrijden zal je waarschijnlijk nog wel
op terugkomen..
succes iig!
LOLJoh, ik was aangereden door een ouwe trut die ze gewoon van de weg af moeten halen, had 2e en 3e rugwervel gebroken, en mn nier gescheurd, en ik heb de volgende dag vanuit het ziekenhuis mn dealer gebeld om een andere motor voor me rijklaar te maken
Dit is geen reden om te stoppen met motorijden....je levensboek is al geshreven...kan je niet meer veranderen.Als het je tijd is ga je..op een motor of wat dan ook..snappie.Zo voel ik me op dit moment, of dat nog zal veranderen weet ik niet. Mijn bekenden hebben al 2 vrienden verloren met motorrijden, ik was bijna de derde. En dat wil ik juist voorkomen.
Joh, ik was aangereden door een ouwe trut die ze gewoon van de weg af moeten halen, had 2e en 3e rugwervel gebroken, en mn nier gescheurd, en ik heb de volgende dag vanuit het ziekenhuis mn dealer gebeld om een andere motor voor me rijklaar te maken