Foto's Nordschleiffe

Om ff de discussie te eindigen, ik had net deze week groot gekregen, anders was ik niet meegegaan. Toen ik nog klein had, was ik soms in de beurt gaan rijden op wegen die ik ken!
 
Om ff de discussie te eindigen, ik had net deze week groot gekregen, anders was ik niet meegegaan. Toen ik nog klein had, was ik soms in de beurt gaan rijden op wegen die ik ken!

Dan is de discussie nu geeindigd. Heb je iig een beetje mazzel.

Sterkte man

Gixxer owns zeker
 
he takumi sterkte man een ongeluk zit in een klein hoekje.en rssteffan hou eens rekenig met de dingen die je in je posts zet.succes takumi
en ik zie dat jij een rs50 rijd en dan ga je toch daarop lekker verder rijden als je hier niet normaal kunt gedragen
 
Laatst bewerkt:
Eerst wil ik de lui bedanken die bij mij gebleven zijn en mij geholpen hebben.
Bedankt Bart, Twisted Paul en Ciro en de Duitse politie (zeer aardige mensen zijn dit)!

Ik zal ff kort uitleggen hoe het ongeluk ontstaan is. Het was een langlopende bocht, die aan het einde scherper werd. Hierdoor moest de motor platter en begon te achterband zwaar weg te schuiven. Heb gecorrigeerd door hem op te stellen, toen stond de vangrail er.

Ik moet zeggen dat als dat schot onder de vangrail er niet was, dan kon ik hier niet meer typen en was ik dood geweest. Nu heb ik gelukkig alleen een paar kneuzingen en een schaafwond.

Met dit ongeluk sluit ik mijn motorcarriere af, je moet stoppen op het hoogtepunt, toch? In dit geval dus het dieptepunt. Ik ben aan de dood ontsnapt en wil dit niet nogeens meemaken. Ik vind het verschrikkelijk jammer van mijn Soes, want dat ding reed als een droom.

Omdat ik mijn motorcarriere afsluit heb ik helaas ook niet meer veel te zoeken. Dus neem ik bij deze afscheid van alle M-F-ers!
Het ga jullie goed!
 
Uhhmz...kweenie goed hoe ik hierop moet reageren......ben altijd spontaan geweest, en heb gezegd wat ik dacht...dus dat doe ik nou maar ook...
MIETJE!!!! Oppakke dat ding en weer gaan rijde...Wussy...

sorry, moest er ff uit...
 
he takumi kom op denk er nog effe over na.hoe oud ben je nu?en je hoeft dan toch niet weg van het forum omdat je geen motor meer rijd.maare et is te begrijpen dat je wilt stoppen want zoiets wil je niet nog een keer meemaken maar denk er goed overna
 
Hoogtepunt?! Dit was een dieptepunt takadinges, hoogtepunten komen nog wel.. en leven riskeren, sjah, gewoon iets minder arrogant en meer realistig (naar je kunnen) rijden.. vermijd je een helehoop risico's mee.
Ps: ik ben ook motorloos door ongeluk door totale onervarenheid, maar houdt dat ùme tegen? hell no, zodra'k weer wat centen heb ben'k weer aan't rijden, veelste leuk man
 
Laatst bewerkt:
Misschien beetje raar, maar ik zou dus NIET stoppen met motorrijden. Eerst een grote bek en van alles en nog wat en dan na een tegenslag gelijk er mee kappen. Tsss... Gewoon direct zorgen dat je weer kunt rijden. Denk dat je zwaar spijt gaat krijgen als je er mee stopt. Het begint toch vanzelf weer te kriebelen. Maar sterkte er mee en hopelijk tot ziens op het forum en de (snel)wegen :)
 
Laatst bewerkt:
Eerst grote mond, en zegt dattie eind juni zwaar mag rijden, dan heeft ie plots eerder zn zwaar rijbewijs, crashed en gaat er van tussen en kapt met het motorrijden? Vreemd...
 
hm,
dacht dat je helemaal gek was van motorrijden.
gixxer gekocht, stiekum vast rijden, en dan een klapper en gelijk stoppen?
Maar goed da's jouw keuze!
 
Eerst wil ik de lui bedanken die bij mij gebleven zijn en mij geholpen hebben.
Bedankt Bart, Twisted Paul en Ciro en de Duitse politie (zeer aardige mensen zijn dit)!

Ik zal ff kort uitleggen hoe het ongeluk ontstaan is. Het was een langlopende bocht, die aan het einde scherper werd. Hierdoor moest de motor platter en begon te achterband zwaar weg te schuiven. Heb gecorrigeerd door hem op te stellen, toen stond de vangrail er.

Ik moet zeggen dat als dat schot onder de vangrail er niet was, dan kon ik hier niet meer typen en was ik dood geweest. Nu heb ik gelukkig alleen een paar kneuzingen en een schaafwond.

Met dit ongeluk sluit ik mijn motorcarriere af, je moet stoppen op het hoogtepunt, toch? In dit geval dus het dieptepunt. Ik ben aan de dood ontsnapt en wil dit niet nogeens meemaken. Ik vind het verschrikkelijk jammer van mijn Soes, want dat ding reed als een droom.

Omdat ik mijn motorcarriere afsluit heb ik helaas ook niet meer veel te zoeken. Dus neem ik bij deze afscheid van alle M-F-ers!
Het ga jullie goed!

Huh ....... heb je eindelijk je groot rijbewijs ....... kan me voorstellen dat je geschrokken bent maar na een paar weken ben je dat vergeten zo gaat dat bij de meeste en wil je toch weer rijden.

of...... was je stiekum toch niet verzekerd ?
 
Uhhmz...kweenie goed hoe ik hierop moet reageren......ben altijd spontaan geweest, en heb gezegd wat ik dacht...dus dat doe ik nou maar ook...
MIETJE!!!! Oppakke dat ding en weer gaan rijde...Wussy...

sorry, moest er ff uit...


je subtiliteit kent weer eens geen grenzen.. :P

Ik kan me voorstellen dat de schrik er de komende
weken nog wel flink inzit, maar dat stoppen
met motorrijden zal je waarschijnlijk nog wel
op terugkomen.. :)

succes iig!
 
Eerst wil ik de lui bedanken die bij mij gebleven zijn en mij geholpen hebben.
Bedankt Bart, Twisted Paul en Ciro en de Duitse politie (zeer aardige mensen zijn dit)!

Ik zal ff kort uitleggen hoe het ongeluk ontstaan is. Het was een langlopende bocht, die aan het einde scherper werd. Hierdoor moest de motor platter en begon te achterband zwaar weg te schuiven. Heb gecorrigeerd door hem op te stellen, toen stond de vangrail er.

Ik moet zeggen dat als dat schot onder de vangrail er niet was, dan kon ik hier niet meer typen en was ik dood geweest. Nu heb ik gelukkig alleen een paar kneuzingen en een schaafwond.

Met dit ongeluk sluit ik mijn motorcarriere af, je moet stoppen op het hoogtepunt, toch? In dit geval dus het dieptepunt. Ik ben aan de dood ontsnapt en wil dit niet nogeens meemaken. Ik vind het verschrikkelijk jammer van mijn Soes, want dat ding reed als een droom.

Omdat ik mijn motorcarriere afsluit heb ik helaas ook niet meer veel te zoeken. Dus neem ik bij deze afscheid van alle M-F-ers!
Het ga jullie goed!

Komaan jongen, is je ego dan zo erg geschonden.
Wat je nu moet doen is zo snel mogelijk weer op een motor kruipen! Da's de beste manier om van je angst af te raken.
Laat het even bezinken en dan zie je wel. Nu zeg je dingen die je misschien toch niet meent


edit: wil nog juist een kleine raad toevoegen: GROEI WAT BALLEN, je zou nu toch stilaan uit je pubertijd moeten komen he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo voel ik me op dit moment, of dat nog zal veranderen weet ik niet. Mijn bekenden hebben al 2 vrienden verloren met motorrijden, ik was bijna de derde. En dat wil ik juist voorkomen.
 
Ja, het ging behoorlijk :P Zal de topsnelheid op de 70 en 100 km wegen hier maar niet vermelden....
ik wel...ze willen het graag horen :P 250 :} en wel allemaal netjes teruggezwaaid naar de flitkasten die ons hebben vereeuwigd neem ik aan? *D
Ok, nou es een verhaaltje van mij...begin nou een beetje bij te komen...gister net als R1Beest toch dikke 900 km op de teller gezet...
Edit, ik zie net dat R1beest me voor was met de topsnelheden :P
Maaruh, jah, wel leuk met 170 blinde bochten inknallen :P ...en als je de route kent moet het nog harder kunnen denk ik *D enne, half uur tijdsverschil tussen aankomst snelle en langzame groep :P
De ring....Gaaaaaf...alleen wel opletten...fouten zijn niet toegestaan en de kleinste fouten kunnen je fataal worden...Porsche GT3´s die je buitenom voorbij komen enzo...en ook allemaal blinde bochten+enorme hoogte verschillen......wel gaaaaaaaf...Ook nog spannende momenten meegemaakt...mn laatste rondje, zat achter een GSXR750..bleef er lekker achter zitten omdat ie de baan kende...reed met zn meissie achterop...aan het einde van de bocht, opeens zn achterkant weg...BOEM, op zn plaat...ik remme, uitwijke om niet over hem, zn motor of zn meissie heen te rijden...mn motor in het gras gezet, zn motor weggetrokken, en hij liep er zelf een beetje suf bij...Arjan gewaarschuwd, die reed een stuk achter ons, hij ook gestopt...hem in de bocht mensen laten waarschuwen, meissie van de kerbstone getild, had last van dr knie en kon niet lopen, naar een veilig stukkie achter de vangrail gebracht, want die auto´s die op topsnelheid driftend die bocht doorkomen geeft nie bepaald een goed gevoel :P er stopte nog een motorrijder, hem een ambulance laten waarschuwen, ondertussen motor ook naar een veilige plaats gereden, dynamodeksel was door, dus lekte olie en kon niet meer rijden...ondertussen vrouw en vent en beetje laten kalmeren, en toen kwam die Ring-Volvo ook lekker driftend die bocht om *D we kregen een gele vlag om in de bocht te gaan staan vlaggen, mensen een beetje langzamer te laten rijden, en warempel, ze deden het nog ook :P , toen kwam er nog een auto van de Ring, werd de Ring afgesloten, en kwam de ambulance ook...toen hadden wij vrij baan...de enige 2 rijders op de Ring *D dus we hebben de laatste rondje uitgereden zonder ook maar 1 sec aan ander verkeer hoeven te denken, of op hun te letten...
Zo..dat was mijn geweldig en slopend dagje ring...
 
je subtiliteit kent weer eens geen grenzen.. :P

Ik kan me voorstellen dat de schrik er de komende
weken nog wel flink inzit, maar dat stoppen
met motorrijden zal je waarschijnlijk nog wel
op terugkomen.. :)

succes iig!

Joh, ik was aangereden door een ouwe trut die ze gewoon van de weg af moeten halen, had 2e en 3e rugwervel gebroken, en mn nier gescheurd, en ik heb de volgende dag vanuit het ziekenhuis mn dealer gebeld om een andere motor voor me rijklaar te maken :}
 
Zo voel ik me op dit moment, of dat nog zal veranderen weet ik niet. Mijn bekenden hebben al 2 vrienden verloren met motorrijden, ik was bijna de derde. En dat wil ik juist voorkomen.
Dit is geen reden om te stoppen met motorijden....je levensboek is al geshreven...kan je niet meer veranderen.Als het je tijd is ga je..op een motor of wat dan ook..snappie.

Wat ook zo is,zotemeer motorrijders(sters)in je vriendenkring komen zotemeer kans je hebt dat je ooit eens een slecht bericht krijgt...helaas.

Schiet mee te binnen over Ex 500ccrijder Ron Haslam heeft al 2/3 broers verloren aan raceongelukken ging toch door..en "zie" zijn zoon race nu ook op in het wk..ik bedoel maar...bel hem eens op voor advies ;)

Lap je soes weer op en rijden...geloof mij.
 
Joh, ik was aangereden door een ouwe trut die ze gewoon van de weg af moeten halen, had 2e en 3e rugwervel gebroken, en mn nier gescheurd, en ik heb de volgende dag vanuit het ziekenhuis mn dealer gebeld om een andere motor voor me rijklaar te maken :}

Niet iedereen is zoals jij...dat weet je toch :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan