Foto's pirelli rijders ( sbk 2004)

Dit was inderdaad wel erg sneu voor "gelukkigen" op de baan. Jeetje een optocht van gele hesjes.

Die kerel met het koekblik achteraan had gewoon zijn arm relaxt uit het raam hangen.

Ze hadden iedereen gewoon 2 ronden zijn gang moeten laten gaan, dit was wel een lachertje (net als de zijspan optocht)


misschien als je mijn vorige reply had gelezen , had je kunnen zien dat het om een demo ging en niet om fijn een stukje vlammen.

ga je zelf is afvragen 70km/h en dan nog mensen die het voor elkaar krijgen onder uit te gaan, dus laat de hele pleuris zooi in 1 keer los en je krijgt een hele grote ongerganiseerde chaos met de nodig valpartijen en rijdende chicanes
 
En jij bent zo meesterlijk heh?

Ik vond het wel jammer dat ik er geen Pirelli's onder had, anders had ik er ook op gemogen. Wist ik veel :? Nergens iets over gelezen, maar goed. Had 't wel leuk gevonden ook al kan je niet voluit (wat niet gek is), maar wanneer heb je als simpele ziel nou de kans om voor zo'n groot publiek een rondje te rijden?

lijkt me wel logisch als het "PIRELLI GO" heet.

ps. als ik zo voor lul moest rijden (veel meer was het niet) dan had ik er toch voor gepast.
 
misschien als je mijn vorige reply had gelezen , had je kunnen zien dat het om een demo ging en niet om fijn een stukje vlammen.

ga je zelf is afvragen 70km/h en dan nog mensen die het voor elkaar krijgen onder uit te gaan, dus laat de hele pleuris zooi in 1 keer los en je krijgt een hele grote ongerganiseerde chaos met de nodig valpartijen en rijdende chicanes
Tja, er is geen speld tussen te krijgen.
Je moet je wel afvragen of je hier (als organisatie, als Pirelli, als deelnemer en als publiek) nou zo heel erg blij mee moet zijn.... Trouwens, wat valt er te demo'en bij 70 km/h? })

[me]Tr@x die denkt dat de meesten van de "gele hesjes" dolblij waren dat ze een helm ophadden....[/me]
 
Hey kawa er-5, aan je foto's te zien zat je zo'n beetje op de zelfde plek als wij! (Dropkick, Do, Yuri en ik.) :)
 
lijkt me wel logisch als het "PIRELLI GO" heet.

ps. als ik zo voor lul moest rijden (veel meer was het niet) dan had ik er toch voor gepast.
Ja als ik ergens "PIRELLI GO" lees dan denk ik daar meteen aan!!!

B|

Ik snap de reacties wel van mensen die het een aanfluiting vinden. Dat zijn natuurlijk supercoureurs die alleen voor het echte werk gaan. Sommige mensen zijn blij met wat ze gratis krijgen en hebben misschien nog nooit op Assen gereden. Rij je dan voor schut :?
 
Hey kawa er-5, aan je foto's te zien zat je zo'n beetje op de zelfde plek als wij! (Dropkick, Do, Yuri en ik.) :)

Ja dat ken wel vroeg het ook al op een ander topic maar kreeg geen andwoord, zaten jullie er ook op zondag?
 
Ik heb alleen jammer genoeg niet van iedereen foto's kunnen nemen, maar het ging makkelijker dan een superbike op de foto te krijgen :P
 
is er geen foto van die lul die de show steelde in de haarbocht. hij ging op zijn bek met een duc 999.
is volgens mij niet verzekerd zo´n rondje.
ik kan maar een ding zeggen jammer joh
 
is er geen foto van die lul die de show steelde in de haarbocht. hij ging op zijn bek met een duc 999.
is volgens mij niet verzekerd zo´n rondje.
ik kan maar een ding zeggen jammer joh

Vriendelijke post zeg :X of is dat een poging om een beetje stoer over te komen, volgens mij wens je dat niemand toe! of zie ik dat verkeerd.
 
Aan de ene kant jammer dat de snelheid zo laag lag en dat het nu gewoon een optocht was.

Aan de andere kant logisch natuurlijk. als ze gewoon 100 man, waarvan het grootste gedeelte nog nooit op een circuit heeft gereden, op die baan loslaten krijg je de grootste ongelukken. mensen die de bochten niet goed inschatten, mensen die niet zo hard de bocht in durven en dus voor opstoppingen zorgen..

dus op zich was dit wel verstandig. weet iemand waarom die 999 onderuit is gegaan? das wel heel zuur in zo'n optocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan