Foto's pirelli rijders ( sbk 2004)

w@llie

MF veteraan
22 jan 2004
14.940
0
Heb hier wat foto's van de mensen die op het circuit mochten rijden, misschien zitten ze ook wel op de forum, maardat weet ik niet.
Zelfs een chopper die z'n rondjes aant maken was.

full
.
 
:X

[me]Tr@x die het maar een trieste bedoening vond....[/me]
 
....wel als laatste man wellicht (die liet af en toe een gat vallen)

Op die nieuwe gixxer 750 met gare kuipen bedoel je?

Viel me trouwens tegen dat ik ampers wheely's heb gezien... Dat is toch echt een poser moment op assen met publiek :P
 
als ik een uitnodiging had gekregen van pirelli om op assen te rijden zou ik dolblij zijn geweest. ik denk echter dat ik me tijdens het rijden dood geergerd had. wat een blamage was dat zeg. volgens mij gingen ze toch al snel zo'n 50!!!!! km/uur op het rechte stuk :X
die vent op die chopper probeerde nog wel een kneedown te maken in de stekkenwal, lukte alleen niet.

maar als pirelli de mensen niet harder durft te laten rijden geeft mij dit weinig vertrouwen in dit merk :X
 
Er waren wel een paar gasten bij die voor de Strubben expres een flink gat lieten vallen, om vervolgens een mooie knee-down te maken.
 
Wat een zielige bedoening. Om je kapot te schamen! Er waren een paar MF-ers die mochten rijden en dit aan dit forum mailden. Laat je nu ook horen en mail de ervaring van de 2 "ruige" rondjes. :X
 
Wat een zielige bedoening. Om je kapot te schamen! Er waren een paar MF-ers die mochten rijden en dit aan dit forum mailden. Laat je nu ook horen en mail de ervaring van de 2 "ruige" rondjes. :X
En jij bent zo meesterlijk heh?

Ik vond het wel jammer dat ik er geen Pirelli's onder had, anders had ik er ook op gemogen. Wist ik veel :? Nergens iets over gelezen, maar goed. Had 't wel leuk gevonden ook al kan je niet voluit (wat niet gek is), maar wanneer heb je als simpele ziel nou de kans om voor zo'n groot publiek een rondje te rijden?
 
Wat een zielige bedoening. Om je kapot te schamen! Er waren een paar MF-ers die mochten rijden en dit aan dit forum mailden. Laat je nu ook horen en mail de ervaring van de 2 "ruige" rondjes. :X

*zucht*

Altijd weer mensen die het beter weten :X :X
 
Heb inderdaad ook wat gasten gezien die een gaatje lieten vallen en dan effe echt bochies gingen nemen, een motor met een witte achtekant geen foto van gemaakt, maar die deed het een keertje.
Over het rustig rijden, ik denk dat er gewoon afspraken zijn gemaakt.
De reden twee gasten onder andere een mv agusta f4 en die andere weet ik niet tussen twee safty blikken en daarna kwam de rest.
Dus denk gewoon dat ze het rustig wouden laten verlopen en niet dat de ene van de ander schrikt of dat er ongelukken zouden gebeuren.
Want als je als motorrjider mag gaan op dat circuit ga je natuurlijk de show stelen .Ik denk dus dat er bepaalde afspraken zijn gemaakt ofzo
 
snelheid was 70km en het was een demo run als men ze had los gelaten om 2 rondjes te gaan rijden waren de grootste klappers geweest. iedereen wil even vlammen op zo'n evenement en niet iedereen kan goed circuit rijden.

maar wie waren de 2 MFers

een gele ducati 996
en een geel zwarte suzuki srad

beide hadden namelijk een sticker er op
 
Dit was inderdaad wel erg sneu voor "gelukkigen" op de baan. Jeetje een optocht van gele hesjes.

Die kerel met het koekblik achteraan had gewoon zijn arm relaxt uit het raam hangen.

Ze hadden iedereen gewoon 2 ronden zijn gang moeten laten gaan, dit was wel een lachertje (net als de zijspan optocht)
 
Terug
Bovenaan Onderaan