foto's plaatsen lukt niet

NickZXR

Die hard MF'er
14 sep 2005
306
0
Zevenhoven
Ik wilde een project maken en daarbij foto's op t forum zetten, nu heb ik de kleine handleiding gelezen, en mijn foto's zijn 300kb met 1280 x 960 pixels. Dat kan dus niet. Dat programma wat onderaan staat is niet meer te downloaden, dus hoe moet ik ze verkleinen en erop krijgen?

Kan ik ze gewoon in paint verkleinen en er dan op zetten, of lukt dat niet?

Gr en vast bedankt,

Nick.
 
Gebruik paint.NET open source, makkelijk in gebruik, zit een beetje tussen photoshop en ms paint in. Je kunt er prima foto's mee verkleinen zonder dat ze 'korrelig' worden.
 
Als je onderstaand tooltje installeert kun je je plaatjes verkleinen door er met de rechtermuisknop op te klikken

XP Powertoy Image resizer
 
Laatst bewerkt:
mogelijke programma's: irfanview: www.irfanview.com (heeft een prima batch mogelijkheid om meerdere bestanden tegelijk te verkleinen) of www.xnview.com

tip voor het uploaden van meerdere foto's tegelijk:
zet de foto's in een zip-file, klik rechtsboven op Overige acties > documentenlijst dan heb je in de commandobalk bovenaan de mogelijkheid voor document toevoegen. In het menu dat je dan krijgt heb je de mogelijkheid om foto's uit een zip-file in één keer toe te voegen :)
 
Bedankt voor de snelle reacties, de eerste ziet er makkelijk uit, gedownload, en nu ff mee leren spelen. K moet straks afrijde voor aanhanger achter vrachtwagen, dus nu eerst ff mee leren spelen, en miss vnaaf als k in de stemming ben topic openen.

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan