Foto's rijdende Kawasaki's bij Nol Bikker

Gods wat een boel 2takten zeg
Nou vraag ik mij af of dit positief bedoelt is of cynisch.
Anyway, ik had begrepen dat Nol een voorkeur heeft voor die lucht gekoelde 2-takten en zodoende ook nog veel klanten met zo' ding. En die kwamen dus ook langs.
Maar inderdaad wel opvallend verschil met de classic superbike meeting in Uithoorn; daar was er van Kawa geen een.

Dat ben ik op de groene ZRX1200R uit 2004 (met nog steeds de 1ste accu).
In vergelijking met jouw avatar is dit dan toch een anti-climax :P

DSC_6919C.jpg
 
Smaken verschillen gelukkig. Bij al die mooie foto's die je plaatst gaat mijn hartje nog steeds het snelste kloppen bij het zien van de groen/wit/blauwe ZXRretjes.
Voor mij dé mooiste superbikes, maar dat zal ook wel een beetje aan mijn leeftijd liggen.
👏👏👏👌👌
 
Ik kan mij nog herinneren uit mijn vlegeljaren , dat ik onder mijn 380 GT een Reimo power uitlaat had , ook gedempt maar wel bekeuringswaardig vanwege verregaande decibel overschrijding ! 😂 😂
 
Vroeger maakten we ook dat soort "uitlaten" bij Jama/laser. De Laser Competition heette die dan, zelfde model.
Kwam standaard al een vreselijke bak herrie uit, laat staan toen de demperwol verbrand was.:X
 
Ja, die kawasuki heb ik zien staan en nog even met de eigenaar staan praten. Ok heb ook drie stuks GSX600F gehad namelijk. Eigenlijk had deze creatie niet mee mogen tellen voor de recordpoging, al zal heg merk van het frame volgens kenteken wel bindend geweest zijn.
Die zephyr is wel mooi , voor een zephyr dan.
 
Ja, die kawasuki heb ik zien staan en nog even met de eigenaar staan praten. Ok heb ook drie stuks GSX600F gehad namelijk. Eigenlijk had deze creatie niet mee mogen tellen voor de recordpoging, al zal heg merk van het frame volgens kenteken wel bindend geweest zijn.
Persoonlijk vind ik die olie gekoelde Suzuki blokken de aller lelijkste motorblokken die er ooit gemaakt zijn. Onbegrijpelijk dat hij van alle motorblokken op de wereld precies deze uitkoos :+
Dat gezegd hebbende moet ik toegeven dat ik zelf een Inazuma 1200 heb gehad met ook zo'n blok. En de enige reden dat ik deze kocht was omdat deze nagenoeg een replica was van de Z900.
 
Persoonlijk vind ik die olie gekoelde Suzuki blokken de aller lelijkste motorblokken die er ooit gemaakt zijn. Onbegrijpelijk dat hij van alle motorblokken op de wereld precies deze uitkoos :+
Dat gezegd hebbende moet ik toegeven dat ik zelf een Inazuma 1200 heb gehad met ook zo'n blok. En de enige reden dat ik deze kocht was omdat deze nagenoeg een replica was van de Z900.
Dat had ie nog liggen. Er komen wel meer onderdelen van die creatie van de GSX
 
Ik heb slechts één kunnen vinden. En die zat ook nog verstopt tussen de Belgische GTR1400's

Bekijk bijlage 1401791
Vandaag hebben we onderweg naar Recordpoging Nol Bikker twee punten meegenomen:
Bekijk bijlage 1396360

Golf2 met @Andijviestamppot, @reivax en mijn zusje zonder account helaas
Bekijk bijlage 1396361

Atletiek4 met @Andijviestamppot en @reivax

Bedankt voor de foto van mijn zusje!
Kawasaki's rijden zit in de familie en dat zal met het zien van jouw mooie plaatjes voorlopig ook zo blijven :}
 
1405155

Zie ik nou goed dat er helemaal geen remklauwen op deze z650 zitten voor? Het verdeelstukje voor de remleidingen op de onderste kroonplaat is ook zonder remleidingen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan