Foto's SM ONK training Lelystad 21-04-07

Toch ERG jammer dat er te weinig animo is voor die SXV-cup ;(

Denk toch te duur...jammer!Ik heb er 3..totaal mislukt...sorry! Vaak rijden, ik sta wel vaker langs de baan :) (Toevallig niet in Emmen geweest de afgelopen maand? Heb ik ook 2 keer foto's gemaakt)

hehehe...jammer Ruud...ik ging zeker te langzaam voor je sluitertijd!
Ben niet in Emmen geweest....was zeker een ander.
Toch bedankt voor het nakijken....volgende keer beter.
Ga je nog naar Rozenburg 30 april?
 
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt (wel van een grotere afstand -of met een kleiner lensje-) op zondag van de race's.

http://www.xs4all.nl/~bjbos/knmvsupermotard/index.html


Sorry Rokex, met of zonder motor, je staat hier weer niet op . . .

aha! Ben jij dat! (ik sprak je nog even kort)
hehehe...mooie foto's Barfie! De inhaalactie van Van Rees heb je mooi in beeld gebracht.
Mooi ook de foto's van Mario America.
Ga je nog mee met de Brabant-rit?

Groet,

Harry
 
Laatst bewerkt:
aha! Ben jij dat! (ik sprak je nog even kort)
hehehe...mooie foto's Barfie! De inhaalactie van Van Rees heb je mooi in beeld gebracht.
Mooi ook de foto's van Mario America.
Ga je nog mee met de Brabant-rit?

Groet,

Harry


Ja, we willen zondag wel weer mee met de Brabant-rit. Was afgelopen augustus een leuk ritje met een leuke groep.

Is nog wel onder voorbehoud, want we gaan de week daarvoor naar Italië en zullen zo'n 1700 à 1900 km bochten knallen in 6 dagen en komen dan zaterdag-avond laat pas thuis. Ik weet niet hoe het dan is met de techniek van de KTM/SXV'en, versleten bandjes en onze ......but is. (Koekeroe en Knor hebben nu eindelijk een grote tank en een ander zadel, maar nu zitten ze na 50 km al met een houten reet en we moeten ook nog 1200 km terug naar huis in een Landrover met aanhanger).

Kunnen we eventueel weer vanuit Zoetermeer/Bergschenhoek/Rotterdam/Rhoon binnendoor naar Etten-Leur/Breda rijden (en terug, zoals de vorige keer).

Groeten, Bart
 
Terug
Bovenaan Onderaan