foto's Superbike's zaterdag training

Als je ze op je eigen site neerzet, dan heb je helemaal gelijk.
Ga je ze zelf in de rondte gooien, in dit geval op een forum. om vervolgens te zeggen dat ze niet aan anderen mag laten zien, is natuurlijk een beetje 'apart'. :)

Het is niet de bedoeling dat niemand ze mag zien, maar hij wil gewoon een beetje erkenning voor zijn werk, lijkt mij vrij logisch. Als jij een mooie foto maakt en je ziet hem later zonder jouw naam erbij in een of ander blad/site, is dat natuurlijk een beetje jammer.
Daarnaast wil hij/zij natuurlijk ook gewoon een beetje reclame maken voor zijn/haar website en dat is natuurlijk ook vrij normaal, als niemand dat meer mag doen denk ik dat jij heel wat minder mooie foto's op dit forum gaat zien.
 
D60 Kit met 18-55 VR + 55-200 VR en een 70-300 VR los erbij gekocht :y

Resultaat zie hier :9~ ( overigens alleen vrijdag en zaterdag geweest en zondag eerste rang op de bank ).

[afbeelding]

Leuke plaat! Een D60....is dat de voorloper van de D3000 of iets? Want nieuw kan ik die niet terugvinden namelijk. Of is het een vergelijkbaar toestel?

PS; foto is gemaakt met de 70-300 lens?
 
Laatst bewerkt:
Als je ze op je eigen site neerzet, dan heb je helemaal gelijk.
Ga je ze zelf in de rondte gooien, in dit geval op een forum. om vervolgens te zeggen dat ze niet aan anderen mag laten zien, is natuurlijk een beetje 'apart'. :)


Copyright/auteursrecht geldt ten alle tijde.
Ik weet niet hoe je bij de wijsheid komt dat dit niet het geval zou zijn, maar je slaat de plank toch echt even flink mis.
Juist omdat je ze op een forum plaatst is er de kans dat anderen de foto tegen komen, maar dit is ook het geval op een website in eigen beheer.
Dat er mensen zijn die het bewust niet doen is hun probleem, maar dit zijn veelal ook de mensen die het hardste schreeuwen als de foto ergens opduiken.
Voorkomen is beter dan genezen ;)
 
Sports, jij hebt ongetwijfeld heel veel mooie foto's gemaakt, zijn die ook nog ergens te zien? Een snel rondje bikex.nl leverde slechts een handjevol foto's op, kan zijn dat ik ze gemist heb...
 
IMG_8019r-border.jpg



IMG_9419r-border.jpg




IMG_7583r-border.jpg


Ruben Xaus nadat ie voor de 2de X zijn brommert neerlegt in race 1,

IMG_9332r-border.jpg



IMG_8019r-border.jpg
 
oja ,
als de TS nu ff de topictitel laat veranderen in foto's wk superbike :+
 
Leuke plaat! Een D60....is dat de voorloper van de D3000 of iets? Want nieuw kan ik die niet terugvinden namelijk. Of is het een vergelijkbaar toestel?

PS; foto is gemaakt met de 70-300 lens?

Inderdaad ik zie nu inderdaad dat de D60 is vervangen door de D3000 ... alleen de naam is anders .. hahaha ... qua specificaties ontdek ik het verschil niet. Deze foto is gemaakt op de Bult met een 70-300 VR lens. Vorig jaar fotografeerde ik op dezelfde plek met de 55-200 en dat was op die plek ook al goed te doen. Alleen iets minder beeldvullend. Ik zal er ook nog één plaatsen van de hoofdtribune naar uitkomen GT dan heb je een idee van het zoombereik van de 70-300 op Assen.
 
Laatst bewerkt:
Mooie platen :}. Wat voor sluitertijd gebruik jij? Bij mij is 1/500e trefzeker en met 1/250 worden het gelukshots en ze worden wel erg licht.

Had je overigens een plek aan de "goede" kant van het hek :? ???
sluitertijden tussen 1/125 en 1/500 afhankelijk van wat ik als resultaat wil.
soms zelfs 1/60 :X

en nog steeds de verkeerde kant van het hek B| , zal ook niet anders worden gok ik zo .
en te licht bedoel je ? dan zouden alle foto's zo moeten zijn of er stat een instelling niet goed.
 
sluitertijden tussen 1/125 en 1/500 afhankelijk van wat ik als resultaat wil.
soms zelfs 1/60 :X

en nog steeds de verkeerde kant van het hek B| , zal ook niet anders worden gok ik zo .
en te licht bedoel je ? dan zouden alle foto's zo moeten zijn of er stat een instelling niet goed.

1/60 hahaha .... die poging waag ik maar niet. Ik experimenteer met verschillende sluitertijden en instellingen om toch nog wat succesplaten over te houden. Bij de platen van 1/250 werd de plaat ( naar mijn smaak ) wat te licht.

Die Biaggi heb je dan zeker vanuit de padock genomen en Xaus door het hek ?

Stond je vrijdag ook op de bult? Stonden ineens Wilco Zeelenberg en Arie vos daar :Y
full
 
Laatst bewerkt:
1/60 hahaha .... die poging waag ik maar niet. Ik experimenteer met verschillende sluitertijden en instellingen om toch nog wat succesplaten over te houden. Bij de platen van 1/250 werd de plaat ( naar mijn smaak ) wat te licht.

Die Biaggi heb je dan zeker vanuit de padock genomen en Xaus door het hek ?

Stond je vrijdag ook op de bult? Stonden ineens Wilco Zeelenberg en Arie vos daar :Y [afbeelding]
biaggi idd vanuit de paddock, wolf racing stond daar langs het hek :),
vrijdag niet op de bult geweest, zaterdag wel.
 
In Assen even wezen spelen met mijn 50d. Sinds een paar weken eigenaar van de camera.
Best lastig schieten nog met een Tamron 18 - 270.

Samples:

39LmbBeEJ47sCNBM3603ks3kskXL010101703kskXLH1JqmwkN.jpg

wmKhfLHnKrCq0cac1o03ks3kskXL010101243kskXLH1JqmwkN.jpg

IkICYLHnKrCq0cac1o03ks3kskXL010101823kskXLH1JqmwkN.jpg
 
In Assen even wezen spelen met mijn 50d. Sinds een paar weken eigenaar van de camera.
Best lastig schieten nog met een Tamron 18 - 270.

Samples:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
volgende x foto's ff verkleinen svp,
maakt 't laden van de pagina wat beter

en voor een eerste X met de 50D , nice

volgende X van de sportstand afhalen en nooit meer gebruiken :)
 
Ik ben zaterdag ook geweest en hierbij wat foto's.
Allemaal onbewerkt, er zijn er een aantal bij die wel wat uitgesneden mogen worden om de motor in het midden te krijgen. Maar daar ben ik nog te lui voor geweest :+

IMG_5052.jpg


De mooiste foto van de dag, alleen zonde van dat klote hek |(
IMG_5186.jpg


IMG_5258.jpg

IMG_5272.jpg

IMG_5277.jpg

IMG_5333.jpg

IMG_5449.jpg

IMG_5472.jpg

IMG_5487.jpg

IMG_5530.jpg

IMG_5659.jpg

IMG_5676.jpg

IMG_5678.jpg

IMG_5717.jpg


Aan het eind van de dag Leon Haslam nog tegengekomen achter de hoofdtribune:
IMG_5816.jpg


Meer foto's op www.volgaspics.nl
 
Een bijdrage van mijn kant:
CalCrutchlow.jpg

ChrisVermeulen.jpg

Corser.jpg

Haga_2.jpg

Harms.jpg
Laverty.jpg


MichelFabrizio.jpg

Pirro.jpg

Roccoli.jpg

RubenXaus.jpg

SS600_9.jpg

Scassa.jpg

ShakeyByrne.jpg

TonyCovena.jpg

TriumpCup.jpg

haga.jpg


Heb eigenlijk niet zo heel veel foto's gemaakt dit jaar... Maar het resultaat is niet al te slecht :P

Allen geschoten met een Canon EOS 450 D, met 70-300 Tamron.
 
Laatst bewerkt:
Een bijdrage van mijn kant:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb eigenlijk niet zo heel veel foto's gemaakt dit jaar... Maar het resultaat is niet al te slecht :P

Allen geschoten met een Canon EOS 450 D, met 70-300 Tamron.
Bekende combi van toestel/lens :+
Maar ik zie veel ruskenhoek foto's bij je, zijn ze van de zaterdag? In dat geval moeten wij nl wel bij elkaar in de buurt gestaan hebben :)
 
Ramshoek bedoel je? Ja, in de middag heb ik er een uurtje of 2-3 gestaan. Rode Alpinestars pet, Rood Yamaha Racing vest :)
938242533_5_2pss.jpeg
Links op de foto
 
Terug
Bovenaan Onderaan